Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin käytös kyläillessä! Onko mielestäsi epäkohteliasta?

Vierailija
04.03.2012 |

Kaveri jonka kanssa ei oltu nähty moneen kuukauteen kävi meillä kylässä lapsensa kanssa. (Sovittiin päivä ja aika hänen kalenterin mukaan) Kun tulivat laitoin heti ruuan pöytään kaverin vihjauksesta. Kaveri selitti kuinka he eivät ole syöneet aamupalaa joten otti suuren annoksen itselleen ja lapselle. Tämän jälkeen tankkasi itse neljä kertaa eikä edes katsonut että muut olisivat saaneet ensinmäistäkään annosta. Jälkkäriä syödessä ilmoitti että he lähtevät 10min päästä menevällä bussilla kotiin! Olen vähän ihmeissäni. Mun mielestä oli todella epäkohtelias. Kun me olemme käyneet heillä kylässä tarjolla on aina vain kahvi+keksi vaikka hän ja miehensä ovat hyvätuloisia ja me taas todella pienituloisia. Joten tämäkin alkaa ärsyttää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap perheineen katselee vieressä ottamatta lainkaan itse ruokaa ja samaan aikaan vain vieraat tankkaa lautasellisen toisensa perään. Enpä nyt ihan usko tätäkään tarinaa.

Vierailija
22/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän keskustelun facebookiin, niin tajuaisi vähän miten käyttäytyy. Vaikka olisi mikä kummi niin en välittäisi touollaisesta ihmisestä. Jos välit menee niin se tarkoittaa että osui arkaan paikkaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettämään yhtään aikaa ap:n kanssa. Hyvin erikoinen tarina.

Mutta vaikken uskokaan tarinaa todeksi niin sanon silti, että tuollainen marttyyriemännöinti on kyllä aivan tarpeetonta. Jos tulee paha mieli ruuan tarjoamisesta vieraalle tai siitä että vieras nauttii ruuasta ja syö sitä paljon, ei kannata tarjota ruokaa. Sitten menette sillä kahvi ja keksi -linjalla, eipä tarvitse selän takana jälkikäteen vieraita haukkua.

Vierailija
24/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei olekaan hyvätuloinen, tai mies on jättänyt, tai joutunut työttömäksi tms....

monet vaan haluaa pitää kulisseja yllä hinnalla millä hyvänsä.

velkaa on paljon hyvä palkka menee siihen ja muihin menoihin ?

mutta silti , tuo ei ole mukavaa.

eli en kovin usein kutsuisi tuollaista kaveria kylään

enkä kyllä kenellekään väkisin tunge kylään....

mulla mysö on kavereita, jotka aina tulis meille kyään, ei koskaan kutsu heille...

ja heti lapsi 8v on kahvipöydässä: mulla on nälkä !!! vaikka aamupalalta suoraan tulevat, et ei heti oven avattua voi olla nälkä...

eli näitä löytyy......

joko ap jatkat kaveruutta ja tyydyt kohtaloosi, tai harvennat...

sovi tapaaminen heti lounaan jälkeen, silloin pelkkä välipala riittää, voileipää tms

eikä tuo 50min matka aika ole paha, jos kylässä viihtyy vaan tuon maks tunnin, ei siinä kunnon ruokaa tartte tarjota.

Vierailija
25/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti sanottuna ystäväsi on umpikusipää. Tunsin joskus samaan tapaan käyttäytyvän, myöhemmin kun matkaa oli satoja kilometrejä, tulivat yöksi ja minä syötin ja juotin viinit, liköörit ja konjakit parhaan taitoni mukaan. Vastavierailulla sai nähdä nälkää ja 1 lasi punkkua, miehelle 1 konjakki. Se oli vieläpä ainoo kerta kun heillä syötiin, itse tulivat syömään useemman kerran ja typeryyttämmehän niitä passattiin.

Vierailija
26/26 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole enää mikään kaveri vaan pelkkä pummi. Miksi kannattaa tuollaista edes kutsua, jos saat siitä vain huonon mielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän