Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin käytös kyläillessä! Onko mielestäsi epäkohteliasta?

Vierailija
04.03.2012 |

Kaveri jonka kanssa ei oltu nähty moneen kuukauteen kävi meillä kylässä lapsensa kanssa. (Sovittiin päivä ja aika hänen kalenterin mukaan) Kun tulivat laitoin heti ruuan pöytään kaverin vihjauksesta. Kaveri selitti kuinka he eivät ole syöneet aamupalaa joten otti suuren annoksen itselleen ja lapselle. Tämän jälkeen tankkasi itse neljä kertaa eikä edes katsonut että muut olisivat saaneet ensinmäistäkään annosta. Jälkkäriä syödessä ilmoitti että he lähtevät 10min päästä menevällä bussilla kotiin! Olen vähän ihmeissäni. Mun mielestä oli todella epäkohtelias. Kun me olemme käyneet heillä kylässä tarjolla on aina vain kahvi+keksi vaikka hän ja miehensä ovat hyvätuloisia ja me taas todella pienituloisia. Joten tämäkin alkaa ärsyttää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin moukkamaista.

Vierailija
2/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin moukkamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteli neljä lautasellista ruokaa siinä ajassa, kun muut ruokailjat vasta tuumailivat ruoan ottamista? Nopea oli siinä tapauksessa ruokailukin. Neljä lautasellista pääruokaa, jälkiruoka ja 10 min. odottelua. Menikö puoltakaan tuntia?

Vierailija
4/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä onkin, huh.

Vierailija
5/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteli neljä lautasellista ruokaa siinä ajassa, kun muut ruokailjat vasta tuumailivat ruoan ottamista? Nopea oli siinä tapauksessa ruokailukin. Neljä lautasellista pääruokaa, jälkiruoka ja 10 min. odottelua. Menikö puoltakaan tuntia?

Vierailija
6/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran itse koskaan saa mitään muuta kuin kahvia ja keksiä, niin mitä sitä itsekään edes "vihjeestä" sen suurempia laittamaan.

Kuulostaa kyllä jokseenkin mustalaistoiminnalta, ruuat viedään perheen naaman edestä, kiitetään samalla kun kadotaan ovesta ulos ja kaiken lisäksi varastetaan vielä pyöräkin pihasta.. :D Tässä nyt ei pyörää varastettu, mutta you get my point.

Vierailija
7/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään katsonut että muut olisivat edes ensinmäistä annosta saaneet loppuun kun hän jo otti useamman kerran lisää. Pointti kuitenkin oli se että veteli törkeän rohmusti ja kun kupu oli sullottu täyteen ilmoitti että lähtevät joten koko vierailun istui syömässä! Kyllä mun mielestä olisi kohteliasta myös vähän istua juttelemassa ja antaa lasten leikkiä. Kun saapuivat kotiin hän oli fb:ssa joten mitään tärkeää menoa tuskin oli varsinkin kun itse ehdotti ajankohdan tapaamiselle.

Olisiko ok ensikerralla mennä heille kauheassa nälässä ja jos ei taaskaan ole ruokaa tarjolla niin lähdetään heti pois?

Vierailija
8/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan valtaväestöä, hyvin pihiä sellaista vaan. Eikä edes sitä 10min istunut koska kun söimme jälkkäriä niin ilmoitti sen bussin lähdön joten heti syötyään kengät jalkaan ja ulos.

Enään en taida myöskän ruokaa tarjota. Tämä on ollut yksipuolista vieraanvaraisuutta jo vuosia. Ja aina kutsuu itsensä meille, ei koskaan meitä heille. Viimeksi ehdotin tapaamista kahviossa mutta ei tullut vaan loukkaantui moisesta. Välimatkaa julkisilla 50min joten tämänkin takia omasta mielestä on kohteliasta tarjota se ruoka.

Vierailija
9/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
10/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei ollut syönyt aikoihin kun perheeellä ei varaa ostaa ruokaa ja ehkä piti päästä bussin vaihtolipulla takaisin.

Vierailija
11/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan surkuhupaista tuolta vieraalta. Jos vielä joskus tapaat tuota ihmistä niin piikittele toki jotenkin. Itse en kyllä tietäisi itkisinkö vai nauraisinko moiselle...

Vierailija
12/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ilmeisesti olet aika hyvä kokki, kun noin maistui vieraalle ;)

Vierailija
13/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei ollut syönyt aikoihin kun perheeellä ei varaa ostaa ruokaa ja ehkä piti päästä bussin vaihtolipulla takaisin.

Aika kaukaa haettua, kyllä.

Vierailija
14/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies johtotehtävissä, itsekkin tienaa ihan hyvin. Meillä taas vain mies töissä (duunari) ja itse olen kotiäitinä. Eniten kuitenkin hämmästytti tuo lähtö. Sanoin että voisimme tulla heillä käymään koska emme ole heidän uudessa kodissa vielä käyneet ja vastaus oli hymähdys! Monesti perustelee ettei heille voi tulla koska heillä on kani joka pelkää vieraita ja meidän 8kk sattaa vaikka kiljua joka voi aiheuttaa kanille sydänkohtauksen. (lapsemme on aivan tavallinen ei mikään kiljuva erityislapsi)

Kysymys: Miten itse tekisit? Kutsuisitko itsenne väkisin kylään ja odottaisit ruokaa? Vai ei enään ruokatarjoiluja tai kutsuja kotiin ollenkaan?

Vierailija
15/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies johtotehtävissä, itsekkin tienaa ihan hyvin. Meillä taas vain mies töissä (duunari) ja itse olen kotiäitinä. Eniten kuitenkin hämmästytti tuo lähtö. Sanoin että voisimme tulla heillä käymään koska emme ole heidän uudessa kodissa vielä käyneet ja vastaus oli hymähdys! Monesti perustelee ettei heille voi tulla koska heillä on kani joka pelkää vieraita ja meidän 8kk sattaa vaikka kiljua joka voi aiheuttaa kanille sydänkohtauksen. (lapsemme on aivan tavallinen ei mikään kiljuva erityislapsi)

Kysymys: Miten itse tekisit? Kutsuisitko itsenne väkisin kylään ja odottaisit ruokaa? Vai ei enään ruokatarjoiluja tai kutsuja kotiin ollenkaan?

Vierailija
16/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä puolia tässä kaverissa on?

Onko mitään syytä vierailla jos tuntuu vain vaikealta?

Kun ne yrittää tunkea teille sanot vaan aina että ei sovi, etkä kutsu itseäsi heille.

Näin voitte katsoa fejsbuukista aina mitä toiselle kuuluu, mutta ei tarvitse miettiätoisen tekemisiä sitten sen kummemmin.

Vierailija
17/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jaa totaalisesti miinuksen puolelle niin turha kutsua enaa teillekaan, tulee vaan itsellesi aina paha mieli. Ettehan te ehdi edes kuulumisia vaihtaa, eika yhtaan kuulostanut silta etta kaverisi olisi ollut sinusta tai asioistasi kiinnostunut, kunhan vaan kavi teilla syomassa. Tasta lahtien jos kaveri kutsuu itsensa teille, ala suostu sopimaan aikaa vaan sano vaan epamaaraisesti etta joo, sitten joskus, ja ollaan siita myohemmin yhteyksissa.

Vierailija
18/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummius. hän on lapseni kummi ja olemme olleet parhaat kaverit ennen lapsia.

Vierailija
19/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla keität kahvit ja jos nälkä on, niin heität pitsalistan eteen ja sanot, että tuolta voitte tilata, jos nälkä on.

Vierailija
20/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä enää itsekään tekisi tuollaisille vieraille ruokaa. Seuraavan kerran odottaisin kutsua heille, jos kutsua ei kuulu niin sitten annan olla. Varsinkin jos vierailemiset eivät kauhean vastavuoroisia ole.

Kani saa sydänkohtauksen.. :D Onhan kanit usein arkoja lemmikkejä, mutta kyllä nyt on kuultu kaikki. :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi