Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen treffeillä ekaa kertaa tämän miehen kanssa,,

Vierailija
04.03.2012 |

Ihan vaan kahvilla. Ei varsinaisesti sovittu jatkosta mitään. Meillä oli ihan kivaa. Jäin siihen käsitykseen, että hänkin tykkäsi.. No nyt mietin, että pitäiskö laittaa sille viestiä.. vai odottaa, josko hän laittais. Mitä tekisitte?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit laittaa viestin tyyliin "Kiitos viimeisestä, oli kivaa". Mutta älä ehdottele uutta tapaamista. Mies ottaa yhteyttä, jos haluaa. Usein voi mennä parikin viikkoa. Miehet ovat sellaisia.

Vierailija
42/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä oli mukavaa, niin laita viesti. Ei kaikki miehet ole tän palstan mukaisia "saalistajia", oma mieheni ainakin tykkäsi, kun minä olin se innokkaampi osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies siellä toisessa päässä ajattelee ihan samoin kuin nämä täällä sinua neuvovat? Eli odottaa sitä yhteydenottoa.

Mutta kuinka vaan, pitäkää tunkkinne.

Tero

Vierailija
44/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettä mä nyt teen? Täältä tulee niin erilaisia neuvoja, että mun pääni sekoaa. Laitanko heti vai kolmen päivän päästä sen viestin. Laitanko sp:n vai tekstarin? ap

Vierailija
45/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kolmen päivän sääntöjä", huomaathan kuinka nuo palstan miehetkin moisia ihmettelee. Laita sille viestiä NYT, koska ihan selvästi niin haluat tehdä. Jos mies sen takia "lähtee karkuun", ei ollut alunperinkään mikään arvokas saalis.

T. Juuri pari viikkoa sitten itse vastaavanlaista neuvoa täältä kysynyt :D Niin paljon helpompi neuvoa muita kuin itseään.

Vierailija
46/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekstaa tai soittaa, jos on kiinnostunut. Jos ei kuulu mitään, unohda koko tyyppi.

Jos käyt päälle liian innokkaana, saattaa mies säikähtää ja alkanut innostus kuolee hyvin nopeasti.

Vierailija
47/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saisi kuvan, että mulla on ollut tekemistä tänä kauniina päivänä, mutta tulisi kuitenkin selväksi, että oon kiinnostunut kun en ole odottanut "ikuisuuksia" :)

Ja oon samaa mieltä kuin edellinen, eli jos mies tätä yhteydenottoa säikähtää, joutaa hän mennäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän