Olin eilen treffeillä ekaa kertaa tämän miehen kanssa,,
Ihan vaan kahvilla. Ei varsinaisesti sovittu jatkosta mitään. Meillä oli ihan kivaa. Jäin siihen käsitykseen, että hänkin tykkäsi.. No nyt mietin, että pitäiskö laittaa sille viestiä.. vai odottaa, josko hän laittais. Mitä tekisitte?
Kommentit (47)
Ihminen voi olla kiireinen ja vaikkapa treffailla muitakin samaan aikaan, katsella että kenen kanssa tulee parhaiten juttuun. Mulla oli niin kun mieheni tapasin. Pari kertaa tapasin miestä ja siinä sivussa paria muutakin miestä. Kun huomasin että mieheni kanssa kemiat, jutut ja arvot käy yksiin, niin sanoi muille, etten halua enää nähdä heitä.
En nyt esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa, mutten liian helppokaan halunnut olla. Olen huomannut ettei liian nopeasta etenemisestä ole kuin haittaa. Eli on hyvä olla liikkeellä pilke silmäkulmassa, tai siis niin ettei tule liian epätoivoinen vaikutelma. Minua ahdisti ainakin eräs tyyppi joka alkoi heti puhua perheenperustamisesta jne...
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä mieheen ja sanoa että oli mukava tavata. Ehkä itsekin odottaisin vaikkapa päivän tai pari, mutta jos olisi sellainen fiilis että molemmat olivat kiinnostuneita, niin saattaisinpa laittaa viestin vaikka samana iltana!
Ettekö te ole koskaan kuulleet kolmen päivän säännöstä?? Sehän on ihan tosi juttu!
Kyllä mielestäni mies saisi itse tunkkia kysellä ennen kuin alan sitä itse lainalle lupailemaan... :D
Ap:lle, jos et jaksa odottaa, niin laita iloinen viesti mutta malta pyytämästä uudestaan ulos. Jätä edes se "työ" miehelle... ;)
saalistusjutut on ihan hanurista. Vain playboyt ja machomiehet haluaa saalistaa. Minä olin se, joka laittoi tekstarin hyvin menneiden treffien jälkeen nykyiselle aviomiehelleni, joka oli siitä ilahtunut, kun oli ujonpuoleisena miehenä miettinyt, että olinkohan siitä kiinnostunut vai en. Eli jos odottelet vain miehen yhteydenottoa, saatat saada riesaksesi vain saalistavia sikamiehiä.
Varsinkin jos mies fiksuna tarjosi kahvit. Olen mies ja saatan miettiä olisikohan se nainen kiinnostunut enkä välttämättä heti uskaltaisi ottaa yhteyttä.
Kiittäminen kahvista ja miellyttävästä seurasta kuullostaisi ainakin minulle mukavalta.
jos mitään ei kuulu. ei mitään 3 pv sääntöjä vaan laita vaikka huomenna viestiä.
ja tänä päivänä voi sekä mies että nainen laittaa ekan viestin, eli unohda siitä säännöt.
mieti mitä menetät ? pahimmassa tapauksessa saat kuulla ei ole kiinnostunut, mutta parhaassa tapauksessa saat aivan jotain muuta.
muista ap odottaa passiivisena kiinnostaako miestä vai ei. Sä olet miehen armoilla, mies päättää.
saalistusjutut on ihan hanurista. Vain playboyt ja machomiehet haluaa saalistaa. Minä olin se, joka laittoi tekstarin hyvin menneiden treffien jälkeen nykyiselle aviomiehelleni, joka oli siitä ilahtunut, kun oli ujonpuoleisena miehenä miettinyt, että olinkohan siitä kiinnostunut vai en. Eli jos odottelet vain miehen yhteydenottoa, saatat saada riesaksesi vain saalistavia sikamiehiä.
Samaa itsekin ihmettelen. Ihmettelen myös mitä liikkuu ihmisen päässä jos tällaiseenkin muutama viesti takaperin vastasi: "jätä se sika". Aika yksinäinen elämä varmaan.
Loppujen lopuksi muutamassa minuutissa toisesta huomaa senverran jotta tietää kannattaako uusia treffejä sopia. Oikeasti niitä saalistavia sikoja taitaa olla aika vähän.
mitään 3 päivän sääntöjä tai muuta, mutta odota nyt edes huomiseen, on kai ihmisillä muutakin elämää! Et vaikuta niin epätoivoiselta kuin jos laitat sen viestin tänään.
viesti laitettu sitten.. Toivottavasti saan vastauksen. Jos en niin haistakoon paskat. ap
Hienoa, että laitoit viestin! Mun täytyy kyllä sanoa, että oman kokemuksen mukaan pähkäily on aina huono merkki. Mulla se on aina merkinnyt, että alitajuisesti jo tiedän, ettei miestä kiinnostanut. Onnistuneissa jutuissa taas mies otti yhteyttä ennen kuin ehdin aloittaa perusnaisellisen analysoinnin. Treffien jälkeen tuntui myös siltä, että ei tarvitse miettiä taktiikkaa, vaan kaikki on hyvin. Tämä on vain mun rajoittunut näkemys, voihan muilla olla ihan toisin!
Olis kiva kuulla miten kävi.
Itselläni on kyllä aina käynyt niin, että jos mies on tosissaan ollut kiinnostunut niin treffien jälkeen on ottanut yhteyttä vuorokauden sisällä. Tai jos (kun) olen itse malttamattomana laittanut viestin, niin siihen on vastannut nopeasti ja seuraavat treffit sovittu. Mitään 3 pv sääntöjä ja säätöjä en ole jaksanut höpöttää. Jos ei kiinnosta, niin hyvä tietää että voi itse jatkaa eteenpäin :). Pelimiehet ei kiinnosta.
Kysyin mitä kuuluu ja sanoin, että oli kiva ilta. Hän vastasi 10 minuutin kuluttua tosi pitkällä ja kivalla viestillä. Ehdotti uusia treffejä:) Olen niin happy..ap
Onnea!
T: kateellinen sinkkupalstailija
kun niiden pitää joka asia saada tiiviiseen oppikappaleeseen: 5 päivän dietti, näin saat miehen 7 konstilla, treffaamisen 3 päivän sääntö (miinus karkauspäivä) jne.
ihanaa kyllä:) Olen tosi onnellinen. ap
Kaverini kertoi, että oli eilen treffeillä mukavan oloisen naisen kanssa :D
E:llä ja paikkakuntakin väärä. Joku muukin ollut eilen treffeillä:)ap
Kiva juttu :) Mä niin kaipaan tota tunnetta sinkkuajoilta!
mustakin tuntuu, että joko sitä kiinnostaa tai sitten ei. Ja sen saan selville laittamalla viestin. Tuskin kiinnostus sammuu, jos laitan viestin. Ja jos ei vastaa niin tiedän, ettei tarttee enää sitä ukkoa miettiä. Eli laitan viestin illalla:) ap