Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen treffeillä ekaa kertaa tämän miehen kanssa,,

Vierailija
04.03.2012 |

Ihan vaan kahvilla. Ei varsinaisesti sovittu jatkosta mitään. Meillä oli ihan kivaa. Jäin siihen käsitykseen, että hänkin tykkäsi.. No nyt mietin, että pitäiskö laittaa sille viestiä.. vai odottaa, josko hän laittais. Mitä tekisitte?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs häntä ei kiinnosta , ei se siitä parane että tyrkytät itteäsi.

Vierailija
22/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelleilyä tuo "älä laita vielä, älä ole tyrkky"

Kyllä silloin kun me käytiin nykyisen aviomieheni kanssa ekoilla treffeillä, hän saattoi minua lopuksi kotiin ja ennen kuin hän pääsi itse vielä kotiin (oltiin kävellen molemmat), niin laitoin hänelle viestiä. Siitä onpi jo 7 vuotta aikaa ja ollaan vieläkin yhdessä. Eipä se miehesäkään taida olla kivaa arvuutella että haluutko sä tavata vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mitä kuuluu ja sanoin, että oli kiva ilta. Hän vastasi 10 minuutin kuluttua tosi pitkällä ja kivalla viestillä. Ehdotti uusia treffejä:) Olen niin happy..ap

Eli käytännössä odotti viestiäsi ja alkoi sitä välittömästi naputtelemaan.

Vierailija
24/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap!

Vierailija
25/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun jotain todellista löytyy. Silloin kun aitoa kiinnostusta on ilmassa, sen ei pitäisi olla epäselvää eikä pitäisi joutua esittämään mitään rooleja, miettimään onko liian tyrkky jos tekee sitä tai tätä, tai mitään tällaista alentavaa.

Hyvää jatkoa ap:lle.

Vierailija
26/47 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrohan sitten toisista treffeistä, jooko?

Vierailija
27/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hyvä nainen laita itse vielä viestiä! Miehen pitää saada saalistaa, jos olet liian helppo, menee mielenkiinto!

Vierailija
28/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos ei ala kuulua? ap

Vierailija
29/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos ei ala kuulua? ap

vielä pari päivää ja jos ei kuulu, niin laita sitten vasta viestiä. Ei ole hyvä olla liian innokas.

Vierailija
30/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuulu mitään, eiköhän ole kiinnostunut? mun tekis mieli laittaa viesti. ap

Vierailija
31/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tyrkky nainen ei kiinnosta.

Vierailija
32/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en laita niin onko todennäköisempää, että kuuluu? ap

Vierailija
33/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kiinnostusta. Jos vaikutti ujon oloiselta, niin odota jokunen päivä ja laita sitten itse viestiä ettei hyvät saumat mene ujouden takia!

Vierailija
34/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä muistaa, että siinä missä nainen onnistuneiden treffien jälkeen täpisee ja odottaa, niin mies jatkaa elämistään kuten ennenkin. Siitä huolimatta, että olisi kiinnostunut :) On kavereita, hiihtokisoja, mitä kelläkin, normielämää. Samalla se kypsyttelee teidän tapaamista siellä aivojensa piilossa. Ma iltana jos laitat ihan pienen "mitä kuuluu? :)" viestin, niin pitäis toimia.

Ellei sit ole niin, ettei miestä kiinnosta, mutta sekin selviä sit siinä samalla. Ei nimittäin vastaa.

Vierailija
35/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hän antoi ymmärtää, että vielä haluaisi tavata. Mutta ei sovittu mitään. Odotan nyt ainakin huomiseen sitten. Toi "mitä kuuluu" on ihan hyvä:) Olisko se niin paska, ettei vastais, jos ei ole kiinostunut? ap

Vierailija
36/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota huomisiltaan :) On hyvä muistaa, että siinä missä nainen onnistuneiden treffien jälkeen täpisee ja odottaa, niin mies jatkaa elämistään kuten ennenkin. Siitä huolimatta, että olisi kiinnostunut :) On kavereita, hiihtokisoja, mitä kelläkin, normielämää. Samalla se kypsyttelee teidän tapaamista siellä aivojensa piilossa. Ma iltana jos laitat ihan pienen "mitä kuuluu? :)" viestin, niin pitäis toimia.

Ellei sit ole niin, ettei miestä kiinnosta, mutta sekin selviä sit siinä samalla. Ei nimittäin vastaa.

Laita huomenna illalla viesti, jossa kiität kivasta illasta, kysyt mitä kuuluu ja kerrot jotain mitä teit aurinkoisena sunnuntaina :) Ellet tehnyt mitään muuta kuin odotit viestiä, valehtele ja kerro tehneesi jotain hauskaa. Mä kysyisin myös suoraan että nähtäisiinkö vielä ja miettisin valmiiksi jonkun ehdotuksen tekemisestä.

Vierailija
37/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluasi vain haluaa, kaikki miehethän on sellaisia...

Vierailija
38/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ainakin ovat miehet laittaneet viestiä/soittaneet perään heti samana päivänä tai seuraavana. Enkä ole pitänyt heitä liian helppoina ;).

Taidan vaan olla sen verran vanhanaikainen, että odotan ensiaskelta mieheltä. Mutta ihan yhtä hyvin sinä voit laittaa viestin tänään, jos olet kiinnostunut. Ei se sinusta helppoa tee.

Mitään viestin ja puheluiden tulvaa ei ehkä kannata aloittaa heti, ja jos haluat odottaa, niin laita viesti huomenna. Pidempään en odottaisi, se kielii kiinnostuksen puutteesta.

Tsemppiä :)

Vierailija
39/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä nainen kiirehdi laittamaan mitään, vaikka kuinka tekisi mieli!!

Kuuluisa kolmen päivän sääntö: sen sisään mies ottaa yhteyttä mikäli hän on kiinnostunut.

Vierailija
40/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä nainen kiirehdi laittamaan mitään, vaikka kuinka tekisi mieli!!

Kuuluisa kolmen päivän sääntö: sen sisään mies ottaa yhteyttä mikäli hän on kiinnostunut.

Siitäkö se kiikastikin. Olisi pitänyt vain pitää yhteyttä.

T: 11cm mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan