Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen poikakaveri teinillä sai paljon surua aikaan...

Vierailija
04.03.2012 |

Kaunis ja fiksu sekä hyvän itsetunnon omaava tyttömme ihastui narsistiseen poikaan. Ilmeisesti pojan 'itsevarmuus' ja tavallaan ylimielisyys sekä komeus sokaisi silmät. Tyttö kyllä piti puolensa melko hyvin, mutta yritti ymmärtää poikaa. Ei osannut kuvitella, että tuollaisia tunteettomia ihmisiä on edes olemassa. Erosivatkin, mutta sitten bileissä viettivät yhden illan jutun ikävin seurauksin. No raskaaksi ei tultu, mutta maine kärsi...:( Poika sai sen mitä halusi ja uuden sulan hattuunsa. Suhde kesti n. 2-3 kk eikä onneksi tyttö ehtinyt nujertua, mutta katkera ja vihainen hän on...Voi kun on kurjaa, kun toinen niin suree ja häpeää 'tyhmyyttään'. Olen yrittänyt tukea ja lohduttaa sillä, että onneksi tajusi asian edes nyt eikä vasta esim. aikuisena naimisissa ollessa. Pahalta tuntuu tytön tuska. On tämä elä mä niin hankalaa. Lisäksi asiasta tekee ikävän myös se, että tuollaisella narsistisella tyypillä on oma hovi ympärillä, mikä nyt vihoittelee myös tytölle, vaikkei asia heille kuulu....huh huh...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

POika vain on itsekeskeinen, ei omaa empatiaa, on tyly ja paras kaikille. Suuttuu, kun ei saa ihailua vaan sanotaan asiasta. Ja kyllähän tyttö oli itsekin pojasta innostunut eikä mihinkään alistunut, mutta katuu tätä silti tyhmyyttään..

Vierailija
22/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukan julmana vitsinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ en puhu sulle enää ikinä. :((((((

Vierailija
24/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sai sulan hattuunta"? Mitäpä jos opettaisit tytöllesi, että naisellakin on oikeus haluta seksiä ja nauttia siitä, seksi ei ole sitä että tyttö antaa ja poika saa. Yhdessä he ovat paneskelleet eikä seksiä tarvitse hävetä. Tyttösi ei ole menettänyt mitään, päässyt nyt vaan eroon yhdestä kusipäästä.

Sulla on aika ihmeellinen asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi