Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ottaisitte tämän miehen suusta- kommentin?

Vierailija
04.03.2012 |

Tilanne on se että olemme menneet yhtä aikaa sänkyyn nukkumaan viimeksi ehkä puoli vuotta sitten. Mulle olisi tosi tärkeää että mentäis edes kerran viikossa yhtä aikaa nukkumaan, halittais jne. Homma menee kuitenkin aina niin että mies haluaa jäädä aina katsomaan telkkaria itsekseen tänne vielä illalla ja melkein poikkeuksetta nukahtaa sitten sohvalle, sänkyyn hipsii joskus nejän aikaan aamuyöllä nukkumaan.

Tänään aamulla tuli taas sanailua aiheesta, ja hän sitten tokaisi että "no mikä mua täällä ees odotta.." Hieman hämmentyneenä kysyin sitten että "no perhe? minä? parisuhde?" Ja seksistä ei pitäisi olla kysymys, sitä kyllä on, vaikkei sängyssä. Jäi vähän häiritsemään että no mitähän siell sängyssä pitäis odottaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit kontrolloida sitä, mihin aikaan aikuinen mies menee nukkumaan? Mietipä sitä.

Vierailija
2/6 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde on kompromisseja ja jos pyydän yhtä iltaa viikossa yhteiseen hellittelyyn sängyssä se ei ole kovin paljoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
4/6 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes tarkoitti sitä, että nukkumaanhan sitä tullaan ja jos/kun sinä nukut, so what...

Hän ei selvästikään ajattele sitä henkiseltä kannalta, yhteisenä tekemisenä. Ja jos teillä ei kerran ole seksiäkään sängyssä...

Mies 44v

Vierailija
5/6 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten nousee vielä omiin tekemisiinsä?

Vierailija
6/6 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä kokemusta on. Mies halusi aina jäädä illalla katsomaan televisiota, varsinkin vapaapäivien aikana. Tai sitten vaihtoehtoisesti halusi viettää omaa aikaa. Huutelin aina, että tule viereen, halimaan ja sittenhän se usein johtaa muuhunkin kivaan. Mutta ei, mies vaan halusi aina katsoa sitä ja tätä, kun ei arkena jaksa. Tai sitten sain juuri tuollaisia kommentteja, että eihän siellä mitään sängyssä saa, että kannattais edes tulla.

Pikku hiljaa kaikki läheisyys on hävinnyt ja nykyään tai edes vuosiin ei ole suudeltu, halailtu tms. Ei me edes nukuta samassa sängyssä tai huoneessa.

Mutta seksiä kyllä pitää miehen saada säännöllisesti. Ja se on miehen mitta parisuhteen toimivuudesta. Mitään muuta ei ole tarviskaan. Ja kun en ole innostunut enää seksistäkään, kun haluaisin muutakin läheisyyttä, niin miehen mielestä olen pihtari, tai saan töissä panna tai mitä milloinkin. Ja aviollinen velvollisuuteni on toki miehelle antaa, silloin kun se haluaa...

En voi ymmärtää sitä, että joku helkatin telvision vahtaaminen ja sen äärellä nukkuminen voi olla tärkeämpää, kuin oman kumppanin kanssa oleminen. Mutta kai se on tätä nykyaikaa...