Menee oikeesti hermot ton ukon kans. :/
Taas lupasi että saan nukkua univelkani pois mutta kun en osannut tarpeeksi nätisti aamulla puol seittemän sanoa et taapero jo heräs ni ite sai taas nousta. Vuosikausia jatkunu tämmönen paska. Mun pitää aina olla kiltti niin minulle ollaan kilttejä. Tuo paska äijä tietää että mua pelottaa että jos en oo kiltti niin se saattaa ottaa ja häipyä. Tai ainaki käydä pettään. Sillonku se rakastu siihen teinipaskaan. nii siitä asti minä pelänny ja ukko käyttäny hyväksi tota pelkoa.
Kommentit (5)
Aika itsekäs tuntuu olevan.Eikä taida sinua kauheasti kunnioittaa. Mieti tarkkaan haluatko loppuelämän hänen kanssa, ennen kun vuodet vieri ja katkeroidut pahasti.
Sellaista se on, kun on liian Kiltti.
Hanki itsellesi oma elämä. Opiskele, hanki ammatti ja työpaikka. Sitten sinä et olisi niin riippuvainen miehestä, sinun ei tarvitsisi pelätä jättämistä ja huomaisit, että kyllä sinä voit elää ihan ikiomaa elämääsi tarvittaessa ilman miestäkin.
Ihan vaan sivuhuomautuksena, että kyllä miehiä maailmassa riittää, jos nykyinen jättää.
Kaikki tuttavat pitää mua sekopäänä jos mitään pahaa puhun miehestä, koska hän on niiiiiin kiltti. Juu kyllähä se muitten edessä on ja osaa ollakki kotonaki ihana. Mutta en jaksa enää mielistellä. Jotenki vaan nyt napsahti. Oottaapa ku heräilee tuoltaa..
Niinku mitään ei ois tapahtunu.Sano vaan että turhaa mökötät. Eli mun on turha puhuakkaan mitään. ei meidän talossa minä saa mielipiteitäni kertoa.
Kunnioita nyt hyvä nainen itseäsi, niin joku joskus kunnioittaa myös sinua.