Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana " mustalle miehelle " - seläntakana puhutaan

Vierailija
27.03.2008 |

Olen eronnut ja edellisestä liitosta minulla lapsi. Tapasin nykyisen mieheni työskennellessäni dubaissa. Hän on namibialainen, kyllä...niin sanotusti musta mies.

Olemme olleet yhdessä vuoden ja odotan nyt onnellisesti kaksosia. Palasin itse Suomeen ja kohtasin yllättäviäkin ennakkoluuloja ja jopa törkeyksiä naistenkin suusta, kuten eikö mustan makkaran saanti riittänyt - pitikö sitä panettaa itsensä paksuksi. En tiedä onko muilla vastaavia kokemuksia?

Ja mitä suomalaisten miesten tai ex-mieheni vinoiluun tulee hänen varustuksensa koosta tai minun pitämiseeni isosta ja ja mustasta voin sanoa, että pienimunaisten puhetta - iso on muna ja kyllä - pidän siitä. Pitäisin myös valkoisena jos vain olisin saanut.

t.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin ensimmäisen anteeksi - pitkien vakuuttelujen jälkeen koska kuitenkin olimme naimisissa ja 2 lasta. Vaimoni oli 35 v ja päätyi sänkyyn 21 v - tumman baarimoko kanssa, seurauksella, että vaimoni ilman kortsua - klamydia ja syylä - niitä oli vaikea selittää.

Nyt 2 vuotta myöhemmin löysin vaimoni kannettavalta meileja, joissa paljastui hänen pettäneen minua tällä kertaa kylläkin 30 kymppisen " mustan hurmurin " kanssa jo 8 kk. Vaimoni oli antanut mm. kuvata itseään ja meileistä kävi ilmi aukottomatasti, että vaimoni oli myös harrastanut 2 kertaa ryhmäseksiä ko. miehen ja ystävänsä kanssa.

eri osoiteissa nykyää

ps. ja tämä jälkimäinen herrasmies laittoi 38 v ex-vaimoni paksuksi erottuamme ja häipyi jo ennen synnytystä....nyt ruikutetaan takaisin mutta ei ikinä

Harmittaa, kyllä teidän yhteisen lapsen puolesta. Puolinegru siinä sitten muistuttamassa aina tästä ihanasta entisestä vaimo miksi erosit.

Vierailija
82/82 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhteiskunta maksaa kun isä karkasi muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi