Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäköhän on totuus tuossa AKT:n sotkussa?

Vierailija
03.03.2012 |

Kun jotenkin tuntuu, että tapauksen uhrinkaan juttuja ei oikein ole helppo purematta niellä. Joskushan näissä vastaavissa tapauksissa kaksi samanlaista ihmistä käy henkilökohtaista valtataistelua. Mitä mieltä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinvaltainen hullu, jonka mielivaltaisten reaktioiden armoilla koko toimisto hyppää. Asian annetaan olla, koska Räty on kova neuvottelija, ajaa samalla hulluudella aktlaisten asiaa.

Harmi ettei Hilkka A. ole autokuski tai ahtaaja.

Vierailija
2/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jutut on niin absurdeja, etteivät edes lähimmät oikein uskoneet niitä. Minä masennuin ja olin työkyvyttömänä melkein 10 vuotta. Minä uskon Hilkka Ahdetta ainakin ihan täysin. Minäkin yritin saada oikeuksiani, muttei se kannattanut. Todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistumista. Tuohan on AKT:n hallitukselta selvä osoitus siitä kenen puolelle se asiassa asettui, vaikka totuutta ei vielä tiedetä. Ja potkuja perustellaan jollain parin vuoden takaisilla taksitolppapuheilla. Hyvin noloa touhua ay-liikkeelle, menee uskottavuus noilla toimilla.

Vierailija
4/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaa on ainakin se, että totuus tiedetään täällä Vauva-palstalla!

Hilkka Ahde ei ainakaan ole oman edun tavoittelija. Rehti tavallinen sairaanhoitaja se on, joskin hieman eri tehtävissä nykyisin koska on niin etevä ja monialainen Matti Ahteen vaimo.

Vierailija
5/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikausien huonosta henkilökemiasta syntyi taistelutanner ja kukaan ei edes muista mistä kaikki sai alkunsa.

Vierailija
6/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaa on ainakin se, että totuus tiedetään täällä Vauva-palstalla!

Hilkka Ahde ei ainakaan ole oman edun tavoittelija. Rehti tavallinen sairaanhoitaja se on, joskin hieman eri tehtävissä nykyisin koska on niin etevä ja monialainen Matti Ahteen vaimo.

Ja eihän nuo edes väitä etteikö se töitään olis hoitanut.

En ole Ahde-fani, en itseasiassa ole koskaan heistä kummastakaan pitänyt. Mutta siltikään en hyväksy tuollaista touhua työpaikalla, että ihmisille jaellaan potkuja salakokouksissa hatarilla perusteilla ja ilmeisesti vain kosto mielessä.

Vierailija
7/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ahde-fani, en itseasiassa ole koskaan heistä kummastakaan pitänyt. Mutta siltikään en hyväksy tuollaista touhua työpaikalla, että ihmisille jaellaan potkuja salakokouksissa hatarilla perusteilla ja ilmeisesti vain kosto mielessä.

Minä en puolestani hyväksy sitä, että ihmisille jaetaan kovapalkkaisia päällikön hommia salakokouksissa hatarilla perusteilla ja ilmeisesti vain oma etu mielessä.

Lastenhoitajan koulutuksella ei ole edellytyksiä hoitaa viestintäpäällikön hommia, vaikka olisi oikeanvärinen jäsenkirja taskussa.

Miksi poliittisella eliitillä pitäisi olla suojatyöpaikkoja? Jos AKT tarvitsee viestintäpäällikön siihen kannattaa ottaa ihminen, jolla on oikea koulutus sekä tutkinto ja teoreettinen mahdollisuus onnistua tehtävän hoidossa.

Vierailija
8/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siellä ole lähelläkään yksimielisiä asiasta oltu

Vierailija
9/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puolestani hyväksy sitä, että ihmisille jaetaan kovapalkkaisia päällikön hommia salakokouksissa hatarilla perusteilla ja ilmeisesti vain oma etu mielessä.

Lastenhoitajan koulutuksella ei ole edellytyksiä hoitaa viestintäpäällikön hommia, vaikka olisi oikeanvärinen jäsenkirja taskussa.

Miksi poliittisella eliitillä pitäisi olla suojatyöpaikkoja? Jos AKT tarvitsee viestintäpäällikön siihen kannattaa ottaa ihminen, jolla on oikea koulutus sekä tutkinto ja teoreettinen mahdollisuus onnistua tehtävän hoidossa.

poliittinen suojatyöpaikka niin ei tuo Rädyn käytös ole koskaan ollut mistään kotoisin.

Tyypillinen narsisti.

Vierailija
10/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan lyödä pääni pantiksi, että hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Siinä on Harkimon porukan yksi pääkelmeistä ja todellakin luovinut aina lain ja asetusten rajamailla ja saanut potkut joka "työpaikastaan".

Vierailija
11/24 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti ihmistä ei kohdella noin

Vierailija
12/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomothan antaa normaalisti potkut oman päätöksen perusteella, tuolla sentään sai iso porukka äänestää. Oletko koska viimeksi ollut työelämässä? Potkujen saaminen on arkipäivää nykyään ellei satu olemaan jossain kaupungin virassa, mistä ei potkuja saa ellei tapa jotain.

Vierailija
13/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisitutkinnat jossain työpaikan sisäisissä asioissa. Enkä näe että ahteella olisi ollut edellytyksiä jatkaa työpaikassaan, jos ovat välit menneet siellä. Eli jos yksi ei sovellu työyhteisöön parempihan hänen on sieltä lähteä kuin kaikkien muiden.

Vierailija
14/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomothan antaa normaalisti potkut oman päätöksen perusteella, tuolla sentään sai iso porukka äänestää. Oletko koska viimeksi ollut työelämässä? Potkujen saaminen on arkipäivää nykyään ellei satu olemaan jossain kaupungin virassa, mistä ei potkuja saa ellei tapa jotain.

et tainut kuulla sitä yhtä kaveria joka antoi lyhyet kommentit. Siitä ymmärsi selvästi että Rädyllä on omat miehet hallituksessa ja ne tekevät kuinka Räty määrää.

Sitäpaitsi asiassa (Räty-Ahde) on menossa poliisitutkinta. Tais Rädylle tulla pannari.

SAK on ihan järkkynä asiasta.

Ja sen lisäksi nuo ovat edelleen laittomat potkut.

Vierailija
15/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tainut kuulla sitä yhtä kaveria joka antoi lyhyet kommentit. Siitä ymmärsi selvästi että Rädyllä on omat miehet hallituksessa ja ne tekevät kuinka Räty määrää.

Sitäpaitsi asiassa (Räty-Ahde) on menossa poliisitutkinta. Tais Rädylle tulla pannari.

Mix vituzza yhden muodollisesti epäpätevän poliittisen henkilön potkuista nousee hirvee älämölö, kun Suomessa potkitaan töistä tuhansia ihmisiä joka siunattu viikko?

Ketään ei tunnu kiinnostavan tavisten pätkätyöt tai epäoikeudenmukaiset saneeraukset. Why?

Vierailija
16/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut työelämässä samanlaisen pomon armoille. Ne jutut on niin absurdeja, etteivät edes lähimmät oikein uskoneet niitä. Minä masennuin ja olin työkyvyttömänä melkein 10 vuotta. Minä uskon Hilkka Ahdetta ainakin ihan täysin. Minäkin yritin saada oikeuksiani, muttei se kannattanut. Todellakaan.

Sama juttu, Minulla on tällähetkellä tuollainen narsisti esimiehenä, ja on siis todella mahdoton pommi.

Voi räjähtää mistä tahansa, haukkuu ja käyttäytyy aivan aliarvoisesti, en viitsi kertoa millä nimillä on minua ja työkavereitani haukkunut.

Narsistisuus ilmenee sitten muista asioista, oman erinomaisuuden ulostuomisesta ym, muut eivät ymmärrä mistään mitään jne.

Olen lukenut narsismista ja kaikki natsaa 100%.

Se on siis niin käsittämätöntä, että ette voi uskoa ennenkuin kohdalle sattuu.

Ja heti lähden, kun saan uuden kunnollisen työpaikan. (Kuten kymmenet ennen minua)

Vierailija
17/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix vituzza yhden muodollisesti epäpätevän poliittisen henkilön potkuista nousee hirvee älämölö, kun Suomessa potkitaan töistä tuhansia ihmisiä joka siunattu viikko?

Ketään ei tunnu kiinnostavan tavisten pätkätyöt tai epäoikeudenmukaiset saneeraukset. Why?

Kun kaikki tietää, että hänet on siihen miehensä SAK-suhteilla hommannut ja täysin pätemätön tuohon työhön. Tänäkin vuonna on jo monta tuhatta saanut potkut ihan oikeista töistä.

Vierailija
18/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ay-liikekin alkaa toimia samalla tavalla, niin sitten ei todellakaan kukaan aja työntekijöiden etua.

Vierailija
19/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ay-liikekin alkaa toimia samalla tavalla, niin sitten ei todellakaan kukaan aja työntekijöiden etua.

Homman pointti oli ehkäpä siinä, että tässä tapauksessa muodollisesti epäpätevä sai kenkää (= not ok?) ja viikottain tuhannet muodollisesti pätevät saavat kenkää (muka ok?)

Eiks tän pitäis mennä väbä niinkun toisin päin, got it?

Vierailija
20/24 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla perustelut. Sairauslomalla olevan kanssa pitäisi jo muutenkin olla kieli keskellä suuta ettei riko lakia. Kesken oleva poliisi tutkinta teki irtisanomisesta järjettömän. Sillä rikottiin tahallisesti lakia, maksetaan vaan myöhemmin jos joku sattuu havaitsemaan laittomuuden.

Eihän Ahde olisi missään tapauksessa voinut jatkaa, irtisanominen vaan kääntää keskustelun siihen paljonko korvauksia maksetaan ja aiheutuuko siitä Rädylle itselleen mitään harmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi