Tarkoittaako muka yhteisen yön viettäminen automaattisesti seksin harrastamista?
Jäin eilen treffikumppanini luo yöksi (olemme tavanneet pari kertaa ennenkin, eikä vielä harrastettu seksiä) ja nukuimme ihan kiltisti vierekkäin. Onko tässä jotain outoa? Ystävieni mielestä tuntuu olevan. En vaan osaisi kertakaikkiaan "hypätä sänkyyn" tuosta vain lähes tuntemattoman ihmisen kanssa. Olen kai melko hitaasti etenevää sorttia. Pitääköhän mies minua kauheana pihtarina nyt.
Kommentit (22)
Suutelimme kyllä ja vähän hivelimme toisiamme, mutta intiimialueille ei juurikaan edetty jostain syystä. Minä siis olisin ehkä kaivannutkin jonkinlaista koskettelua, mutta yndyntään en olisi ollut vielä valmis.
Ap
Toki voitte keskenänne olla ihan mitä mieltä tahansa esiaviollisesta seksistä tms., mutta itse en kuvittelisi alkavani suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei seksuaalisesti sytyttäisi. En ota kantaa siihen, mitkä suhteet (intohimo- vai järki-liitot) kestävät kauemmin, mutta itse haluan vain ja ainoastaan intohimoa edes suhteen alussa.
Kyllä ihmetyttäis jos ei edes yritä mitään. Mahtaa olla jotain ongelmia sillä saralla.
No ei automaattisesti tosiaan tarkoita :)
Mutta pakko on sanoa, että kun oli ainakaan ekan poikaystävän kanssa nukkunut useamman yön ilman seksiä, totestin, että ei tästä taida tulla mitään kun hän ei minua halua lainkaan.
vain pari kertaa tyttö- ja poikaystävinä, ja nyt sitten heti pitäisi jo harrastaa seksiä? Mulle ei tulis pieneen mieleenkään harrastaa seksiä jonkun kanssa, jonka olen tuntenut esim. pari kuukautta. Tutustu nyt rauhassa siihen poikaystävääsi ennenkuin säntäät sänkyyn.
Neljännen yhteisen nukkumisyön jälkeen jätin sen. Ei siis tehnyt mitään elettäkään seksin suuntaan eikä vastannut mun eleisiini. Se oli tosi outoa, vaikutti muuten hyvin kiinnostuneelta.
vain pari kertaa tyttö- ja poikaystävinä, ja nyt sitten heti pitäisi jo harrastaa seksiä? Mulle ei tulis pieneen mieleenkään harrastaa seksiä jonkun kanssa, jonka olen tuntenut esim. pari kuukautta. Tutustu nyt rauhassa siihen poikaystävääsi ennenkuin säntäät sänkyyn.
mutta muut ihmettelevät asiaa. Ehkä se oli vähän sellainen varovainen tilanne, ettei kumpikaan uskaltanut edetä enempää, kun ei ollut varma mitä toinen halusi. Ja tunsi kyllä miehen seisokin, sen saralla ei ole ongelmaa. ;)
Ap
Neljännen yhteisen nukkumisyön jälkeen jätin sen. Ei siis tehnyt mitään elettäkään seksin suuntaan eikä vastannut mun eleisiini. Se oli tosi outoa, vaikutti muuten hyvin kiinnostuneelta.
niitä oli ihan selväati kummallakin, mutta ei nyt vain edetty tuota pitemmälle vielä.
Ap
niitä oli ihan selväati kummallakin, mutta ei nyt vain edetty tuota pitemmälle vielä.
Ap
[Mitä siitä oikein pitää odottaa?
ts. huorana niin mikäs siinä sitten.
mutta muut ihmettelevät asiaa. Ehkä se oli vähän sellainen varovainen tilanne, ettei kumpikaan uskaltanut edetä enempää, kun ei ollut varma mitä toinen halusi. Ja tunsi kyllä miehen seisokin, sen saralla ei ole ongelmaa. ;) Ap
Nyt on kysymys vain sinusta ja poikaystävästäsi. Teette niinkuin itse haluatte, ja paskat nakkaatte muiden mielipiteille. Miksi yleensä puhut teidän kahden välisistä asioista ulkopuolisille? Nei eivät kuulu muille kuin teille kahdelle.
[Mitä siitä oikein pitää odottaa?
ts. huorana niin mikäs siinä sitten.
[Miksi naisen seksuaalisuus on sinulle huoraamista?
Nyt en mene tähän jekkuun.
Elät jossain 50-luvulla. Nainen on ihan yhtä seksuaalinen olento kuin mieskin. Seksuaalisuuden rajoittaminen on sovinismia arkipäiväistettynä, kuten huora/madonna -asetelmakin. Kai edes sen ymmärrät?
Jos mies arvostaa naista sen mukaan miten monilla treffeillä tämä pihtaa, niin miehen arvomaailma on aika omituinen.
Jäin eilen treffikumppanini luo yöksi (olemme tavanneet pari kertaa ennenkin, eikä vielä harrastettu seksiä) ja nukuimme ihan kiltisti vierekkäin. Onko tässä jotain outoa? Ystävieni mielestä tuntuu olevan. En vaan osaisi kertakaikkiaan "hypätä sänkyyn" tuosta vain lähes tuntemattoman ihmisen kanssa. Olen kai melko hitaasti etenevää sorttia. Pitääköhän mies minua kauheana pihtarina nyt.
Ei seksin harrastaminen ekaa kertaa uuden poikakaverin kanssa ole minullekkaan mikään läpihuutojuttu. Ihanan kuuloinen mies, kun ei edes ehdotellut, liekkö lukenut sinua niin hyvin, että ymmärsi jättää asian sikseen. Tai sitten on samantyyppinen kuin sinä ja haluaa odottaa vielä hiukan.
Minusta asia kuulosti enemmän kuin normaalilta. Hyvää jatkoa teille molemmille :)
MIssään pitkässä suhteessa arki ei ole ainaista keittiön pöydällä jyystämistä. Se kyllä sujuu jos muu elämä on kunnossa, fyysisesti mies ja nainen kyllä sopii yhteen, mutta ennen kuin sitoutuu kannattaa nähdä miten tulee toimeen kumppanina. JOs seksi tulee kuvaan liian nopeasti, se vain peittää ongelmat, koska avioliitossa sen tarkoitus onkin pitää magneetin lailla ihmiset yhdessä. Mutta miksi liimata yhteen jotkut, jotka eivät muuten sovi yhteen yhtään. LIian monessa suhteessa seksi on pitänyt liian kauan yhdessä kun ilman sitä olisi pian nähty ongelmat.
Jos mä lähden jonkun mukaan, niin siinä vaiheessa peli on jo selvä. Itseasiassa tästähän se poliisitutkimuskin varotti naisia: erit. muista kulttuureista tulevat miehet ei ymmärrä tuollaisia nukkumisia lainkaan. Ja rehellisesti: en ymmärrä minäkään. Aikuisia ihmisiä tässä ollaan. Joskus 15-vuotiaana oli hauskaa vaan nukkua...
Toki siihen pitää olla oikeus.
Eikö mies ole ollut aloitteellinen tai ihmetellyt pelkkää nukkumista?