Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v putkeen rakastanut toista.

Vierailija
03.03.2012 |

Menin 12v sitten naimisiin nuorena, ensimmäisen seurustelukumppanini kanssa. Mies on ns. täydellinen paperilla. Korkeakoulututettu, hyväpalkkainen, hyväkäytöksinen, loistava perhetausta, läheiset suhteet vanhempiin ja sukulaisiin, on sosiaalinen, loistava isä, rakastaa minua yli kaiken ja on elämänarvoiltaan täysin samanlainen kuin minä.

Ja sitten 2v häiden jälkeen tapasin Sen Oikean, joka vei jalat alta heti. Miehestä tuli paras kaverini ja muutenkin sellainen perhetuttu, joka pysyy lähipiirissä hamaan loppuun asti. Mies on sellainen, jonka kanssa riidellään usein, ollaan eri mieltä, moni asia ärsyttää hermoraunion partaalle, on haahuilija, ei saa asioita hoidettua - aivan erilainen kuin oma mieheni.

En voisi kuvitellakaan eroavani miehestäni, sillä kaikki sujuu erinomaisesti. Elämä on harmaata beigeä, haaleaa ja mautonta. Mutta toisaalta niin helppoa ja mukavaa arkea, kuin arki vaan voi olla. Ja tuo toinen mies on ne värit, ne tunteet, elämän suola.

Joka ikinen kerta, kun näen sen toisen miehen, haluaisin hyökätä kaulaan ja lähteä sen kanssa maailman ääriin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetko molempia?

Minulle rakkaus ja rakastelu on aika paljon enemmän kuin joku "paneminen". Olen ollut sängyssä vain ja ainoastaan oman aviomieheni kanssa, eikä tulisi mieleenikään pettää häntä. Tai siis tulisi mieleen ja tulee mieleen, mutten todellakaan sitä aio koskaan tehdä. Ja enköhän tässä kymmenessä vuodessa ole jo ymmärtänyt, etten haluilleni mitään voi, mutta tekoja pystyn estämään.

ap

Vierailija
2/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi karkea kysymys tyylini ja sana valinnat.

Siis sulla tyypillistä Platonista rakkautta ja kaipuuta. Hyvä,jatka noin. Sulla on oikeat arvot ja periaatteet, kunhan vain pidät kiinni niistä.

# 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevasta kurasta välitä. Ymmärrän sinua hyvin. Elämäni on aivan toinen kuin sinun, ikämmekin varmasti ;). Olen vahvasti sitoutunut, mutta sydämeni on aivan muualla. Velvollisuuteni on pysyä mieheni rinnalla, mutta tuo toinen mies antaa minulle elämän. Ne kaikki unelmat, mitä voisi tapahtua, vaikka mitään ei ole tapahtunutkaan. Hänen vuokseen jaksan herätä, laittautua ja lähteä duuniin, vaikka emme tapaakaan, vielä...

Ja kerroit väreistä. No,olen vannoutunut mustiinpukeutuja. Tuon toisen miehen vuoksi laitan jonkin pikantin yksityiskohdan, esim. punaista tai hopeaa ;)

Vierailija
4/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevasta kurasta välitä. Ymmärrän sinua hyvin. Elämäni on aivan toinen kuin sinun, ikämmekin varmasti ;). Olen vahvasti sitoutunut, mutta sydämeni on aivan muualla. Velvollisuuteni on pysyä mieheni rinnalla, mutta tuo toinen mies antaa minulle elämän. Ne kaikki unelmat, mitä voisi tapahtua, vaikka mitään ei ole tapahtunutkaan. Hänen vuokseen jaksan herätä, laittautua ja lähteä duuniin, vaikka emme tapaakaan, vielä...

Ja kerroit väreistä. No,olen vannoutunut mustiinpukeutuja. Tuon toisen miehen vuoksi laitan jonkin pikantin yksityiskohdan, esim. punaista tai hopeaa ;)

Vierailija
5/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tuon toisen miehen toteutettavissa. Olivat ne kuinka pieniä, lapsellisia ja naurettavia tahansa, mutta ne olisivat sitä elämistä.

Olen onnekas, kun saan pitää elämässäni molemmat miehet. Silti, olisin tehnyt aivan toisin, jos en olisi mennyt ensimmäisen kanssa naimisiin. Enkä toisaalta tiedä, mitä kaipaisin elämältäni sen toisen miehen kanssa. Ehkä juuri sitä haaleaa harmaata beigeä arkea.

ap

Vierailija
6/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa elokuva, minä en voisi elää noin. Tai Brokeback Mountain.

Vierailija
7/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on liian täydellinen koskaan petettäväksi tai jätettäväksi, mutta haluaisin olla henkisesti läheinen toisenkin kanssa. Siinähän ei oikeastaan kukaan mitään menettäisi eikä juuri ketään loukkaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi