Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että huonosti nukutun yön jälkeen, on vain yhä vaikeampi nukahtaa seuraavana yönnä?

Vierailija
20.07.2023 |

esim.nukun yöllä 2-3 tuntia. Aamuyöstä tunnin verran. Herään väsyneenä koska pakko herätä. Päiväunia en sinä päivänä ota ollenkaan, olen vain todella väsynyt. Illalla alkaa väsyttää ja olen jo rättiväsynyt, mutta uni ei vain tule!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valvominen jää yhtälail päälle ku hyvin nukkuminenki, sen takii se voi olla vaarallista jos siihen kierteeseen jää

Vierailija
2/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa, hermosto ja mieli menee ylikierroksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa, hermosto ja mieli menee ylikierroksille.

Miten sen voi estää?

Vierailija
4/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät, ettet saa seuraavana yönäkään nukuttua ja se pelko sitten valvottaa?

Vierailija
5/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön melatoniinia sillontällön. Esim. jos iltavuorosta pitää herätä aamuvuoroon, muuten mäkin nukun vaan 3 tuntia koiran unta.

Vierailija
6/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se valvominen jää yhtälail päälle ku hyvin nukkuminenki, sen takii se voi olla vaarallista jos siihen kierteeseen jää

Yleensä saan sitten nukuttua aina kunnolla mutta en pariin päivään. Ihmettelin vain mistä tuollainen johtuu

Vierailija
7/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, väsymys menee yli :( Just tässä viime päivi nä ollut tosi vaikeaa nukkumisen kanssa.

Vierailija
8/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, väsymys menee yli :( Just tässä viime päivi nä ollut tosi vaikeaa nukkumisen kanssa.

Ihan kamalia ne päivät kun on huonosti nukkunut,... Päätä särkee ja kiristää, ärsyttää kaikki ja hermot menee. Koko ajan väsy.

Vierailija
9/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuvasti tätä ongelmaa eikä oikein edes melatoniinit eikä muut auta. Arkisin nukun yleensä 2-5h. Yliväsyneenä ei vaan pysty nukahtamaan.

Vierailija
10/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kanssa yli tää valvominen ja sitten en pysty enää nukkumaan. Nukun aivan äärimmäisessä väsymyksessä jonkun tunnin korkeintaan ja en pysty enää nukkumaan. En osaa selittää tätä. On kuitenkin ihan virallisesti tutkittu ja todettu. Joskus nuorempana olin neljä vuorokautta nukkumatta. Tuntuu, että aivot pysähtyy. Joskus seisoin bussissa ja nukahdin.

Vierailija
11/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jatkuvasti tätä ongelmaa eikä oikein edes melatoniinit eikä muut auta. Arkisin nukun yleensä 2-5h. Yliväsyneenä ei vaan pysty nukahtamaan.

NIi on mullaki ja unirytmi menee herkästi sekaisin.

Vierailija
12/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun konsti, joka toimii: asetun pitkälleen sohvalle noin klo 21 tienoilla silmät kiinni. TV auki kanavalle, josta tulee suomenkielistä ohjelmaa ja volyymi juuri ja juuri kuultavaksi. Sitten alan mielessäni toistella: "Ei nukuta, ei nukuta.". Varsinkin jos kanava on kolmonen, en kuule edes Kymppiuutisten alkua. Jossain vaiheessa kömmin sänkyyn ja herään aamulla kuuden huitteilla. Mulla siis yksiö, mutta jos sulla on makkari erikseen ja siellä telkkari, niin ei tarvi kuin sulkea telkkari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi