Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet, jos sinulla on kiva lapsista vapaa päivä?

Vierailija
03.03.2012 |

Mitä olet tehnyt omalla ajallasi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien lapsen tunnin-parin päästä mummolaan, sitten menen kuntosalille, uhraan pari tuntia jatko-opintoihini ja illalla mennään miehen kanssa syömään ja elokuviin. Koska lapsi on mummolassa yötäkin, niin aamulla varmasti nukutaan pitkään ja saadaan kerrankin rakastella aamulla :)

Vierailija
22/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun äkkiä sain keittiön kondikseen, niin önötin vaan sohvalla aamutakissa ja surffailin netissä :).

Yleensä kun lapsi on isovanhemmillaan yötä (ehkä keskim. 1x/2kk), käydään miehen kanssa ravintolassa syömässä, ehkä jollain keikalla, leffassa, tms ja sitten vaan nukutaan ja nautitaan aikatauluttomuudesta. Jos taas olen ihan yksin ja ilman mitään menoa, jonka takia lapsi siis olisi hoidossa, en tee yhtään mitään. Harvoin viitsin silloin edes siivota rauhassa, sen kun esim. haahuilen kaupungissa ja luen lehtiä tai kirjaa kotona :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli juuri lapsi koko päivän mummulassa, nukuin pitkään, tein rauhassa aamiaista, surffailin netissä ja sitten puolen päivän aikaan lähdin kiertämään kirpparit.. Oli mahtavaa saada kierrellä joka hylly-ja pöytäpaikka rauhassa läpi! Lapsen kanssa jos käy niin kinutaan leluja ja hermostutaan 15 minuutisssa. Sen jälkeen kotiin ja tortilloja miehen kanssa, sauna ja laatuaikaa tietokoneilla ;D tänään vielä leffaan ja sitten poitsu tuleekin kotiin :)

Vierailija
24/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin, lukisin rauhassa, katselisin nauhoituksia digiboksilta, kävisin kaupungilla, saunoisin....

Vierailija
25/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan ainoastaan silloin, jos on jotain järjestettyä menoa: konserttia, teatteria, muuta reissua. Ja siinä se päivä sitten menee :-)

Lapsivapaita tunteja on silloin tällöin. Käyn uimassa, leffassa, kävelen kaupungilla, shoppailen, käyn syömässä yksin. Kaikista harvinaisinta on olla kotona yksin. Silloin yritän välttää kotitöitä, sen sijaan luen, leivon, surffailen koneella ja kuuntelen musiikkia. Tai katson leffaa.

Nyt juuri olen hetken (ehkä tunnin) yksin ja kuuntelen Norah Jonesia ja hiljaisuutta (joka tarkoittaa ei yhtään ÄITII-huutoa). Mukavaa :-)

Vierailija
26/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai opiskelen. Siinä ovat mun lapsivapaat päiväni, oikeastaan jopa lapsivapaat tuntini.

Vierailija
27/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ikävöisin itseni tärviölle, enkä todellakaan vois kuvitellakaan olevani koko päivän ilman lapsia!

Tommosille pitäs lapsia antaa ollenkaan. Ne on niin pienen hetken pieniä, että ei niitä nyt koko päiväksi johonkin hoitoon voi dumpata.

Vierailija
28/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on vasta 6 kk. Käytännössä olen hänen kanssaan jatkuvasti, mies ei juuri osallistu arkeen. Käy töissä ja lepäilee muun ajan, esim. aamuisin tykkää nukkua pitkään ja minä hoidan lapset.

Jos saisin lapsivapaata kokonaisen päivän tai vaikkapa vielä yönkin niin lähtisin viihteelle. Kutsuisin ensin jonkun kaverini luokseni istumaan iltaa, söisimme ja joisimme ja juoruaisimme. Sitten baariin. Olisi aivan mahtavaa!

Vierailija
29/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ikävöisin itseni tärviölle, enkä todellakaan vois kuvitellakaan olevani koko päivän ilman lapsia! Tommosille pitäs lapsia antaa ollenkaan. Ne on niin pienen hetken pieniä, että ei niitä nyt koko päiväksi johonkin hoitoon voi dumpata.

Kun mä olen yksin, niin kuuntelen musiikkia ja tuijotan seinää.. :) Ihanaa keskittyä sanoihin, melodiaan.. Ilman että joku huutaa; Ihan surkea biisi tms.

Luen, katson tallentavan tyhjäksi, syön ihania salaatteja jne.

Toisinaan käyn juhlimassa kavereiden kanssa, saunotaan jne.

Olen kotona yksin (siis jos puhutaan vähintään vuorokaudesta) noin kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
30/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn lenkillä, salilla, laskettelemassa tms. Siivoilen ehkäpä, laitan ruokaa, näen ystäviä, käyn teatterissa tai jossain muussa riennossa.

Lähinnä revin riemua liikkumisesta, muodossa jos toisessa, eikä se nyt ihan koko päivää omaa aikaa vaadi, mutta koko päiväksi jää kyllä hyvä fiilis ;)

Vierailija
31/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ikävöisin itseni tärviölle, enkä todellakaan vois kuvitellakaan olevani koko päivän ilman lapsia!

Tommosille pitäs lapsia antaa ollenkaan. Ne on niin pienen hetken pieniä, että ei niitä nyt koko päiväksi johonkin hoitoon voi dumpata.

voi voi :( harmi kun sinulla ei ole mahdollisuutta olla hetken itseksesi :((( olen pahoillani :(

Vierailija
32/32 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan ns. omaa aikaa, minun on lähdettävä pois. Olen tehnyt yksin esim. päiväristeilyn Tallinnaan, käynyt leffassa ihan yksin tai vaikka Stokiksessa ystävän kanssa.