Mitä teet, jos sinulla on kiva lapsista vapaa päivä?
Kommentit (32)
lapsia en mihinkään saa, mutta itse pääsen pois hotelliin joskus. Silloin käyn lempparipaikoissa syömässä, shoppailen ja käyn leffassa. Ja sitten nukun hyvin!
Usein hoidan asioita kaupoissa, postissa, pankissa jne mihin on helpompi lähteä yksin. Samoin kiertelen kauppoja ihan huvikseni kaikessa rauhassa. Yksi päivä tällä viikolla kävin kampaajalla ja parissa kaupassa, ei kylläkään ollut koko päivä ilman lapsia. Silloin tällöin käyn tapaamassa ystäviä.
Lapset ovat mummolassa monena viikonloppuna niin, että menevät lauantaina ja tulevat sunnuntaina. Yleensä minulla on töitä sunnuntaina, joten lauantai-iltana saamme rentoutua miehen kanssa kahdestaan. Yleensä vaan olemme, syömme hyvin ja loikoilemme sängyssä. ;)
mutta joskus on,
laulan jotain klassista musiikkia
korkealta ja kovaa.
Vietän paljon aikaa rukouksessa, kun siihen kerrankin on aikaa.
Kerrankin päivä ilman kiljuvia kakaroita. Rukoilen myös:)
Onneksi en ole koskaan lapsia hankkinut ja saan elää joka päivä haluamallani tavalla. Repikää siitä.
todella huono, joten lapsesi vain kärisi, ollessaan lapsesi, joten HYVÄ, älä tee ikinä lapsia, joidenkin geenit vaan on parempi vaipua unholaan. =)
Siivoan pari tuntia ilman keskeytyksiä, ihanaa!
kun ovat poissa niin ovat sitten yönkin poissa, eli nukun 11h putkeen ilman herätyksiä! keskipäivällä herätys ja aamukahvit hiljaisuudessa :)
Käyn uimassa, käytän koirat puistossa, otan päiväkännit, nukun. Esimerkiksi. Ystäviä minulla ei tässä kaupungissa ole, muualla kyllä.
mutta jos olisi kokonainen päivä niin lähtisin kaupunkiin haahuilemaan. Shoppailisin, istuisin kahvilassa lukemassa lehtiä, menisin hyvään ravintolaan jne. Illalla toivottavasti joku kaveri lähtisi mun kanssani baariin tms.
Onneksi en ole koskaan lapsia hankkinut ja saan elää joka päivä haluamallani tavalla. Repikää siitä.
Mutta lapsivapaita tunteja on viikonloppuisin joskus. Silloin hoidan pakollisia asioita, kuten vaateostoksia ym. missä lasten mukanaolo hankaloittaa.
Jos olisi lapsivapaa päivä ihan yksinäni, en edes tiedä, mitä tekisin, koska kukaan kaverini ei varmasti saisi lapsivapaata samaan aikaan. Haahuilisin varmaan yksinäni kaupungilla ja ajattelisin, että ihmiset tuijottaa minua, kun ei ole niitä vauvanvaunuja siinä edessä suojana :)
KÄytin viisi tuntia töiden tekooon työpaikallani (siis ylimääräistä). Ensi maanantaina on vielä lapsivapaita tunteja, käyn kampaajalla.
Lapsivapaita päiviä ei ole, tuntien aikana teen töitä, nukun ja joskus vaan luen tai nökötän koneen ääressä...
ja teen muita käsitöitä. Ihan parasta.
jos onnistuu :) ajateltiin mennä miehen kanssa leffaan, syömään, parille ja kotiin harrastamaan hyvin äänekästä seksiä :DD hahaa!! ja nukutaan PITKÄÄN ilman yhtäkään heräilyä :)
joskus sitten ollaan käyty baarissa tanssimassa..
niin ja pakko siivota, jotenkin nopeammin sekin onnistuu kun ei ole ketään heti sotkemassa perässä :)
Just tässä mietin että mitä tekisin, kun lapsi lähtee isovanhemmilleen yökylään ja mieskin on töissä, eli saan olla ihan yksin!
Ehkä voisin siivota jotain kaappia tai järkätä itselleni jonkun muun siivousprojektin, jonka kerrankin saisi rauhassa toteuttaa loppuun asti. Tai menen kuntosalille... toisaalta tässäkin ketjussa mainittu kaupungilla haahuilu houkuttaisi ;)
Just tässä mietin että mitä tekisin, kun lapsi lähtee isovanhemmilleen yökylään ja mieskin on töissä, eli saan olla ihan yksin!
Ehkä voisin siivota jotain kaappia tai järkätä itselleni jonkun muun siivousprojektin, jonka kerrankin saisi rauhassa toteuttaa loppuun asti. Tai menen kuntosalille... toisaalta tässäkin ketjussa mainittu kaupungilla haahuilu houkuttaisi ;)
:))) se kaappi on kuitenkin sotkuinen kohta :DD mene kaupunkiin notkumaan! jos siivoot, kannattaa myös tehdä jotakin kivaa.. eihän se vapaapäivä ole vapaan arvoinen jos se jää vaan siivoukseen... ;D
Okei, kerran kävin miehen kanssa syömässä.
Tällöin elelen ilman tiukkaa aikataulua, joskus tapaan ystäviä, useimmiten en vaan haahuilen yksin kaupungilla, teen erilaisia asioita hetken mielijohteesta, käyn leffassa, jossain näyttelyssä, shoppailemassa, syömässä ulkona, jumpassa, kuntosalilla, rauhassa kirjastossa jne. Joskus myös vähän siivoan kotona...
Nautin juuri aikatauluttomuudesta, siksi en useinkaan sovi treffejä kavereiden kanssa tms etukäteen.
lapset meni keskiviikkona mummolaan, tulevat huomenna (eläköön hiihtoloma), mies lähti työreissuun torstaina, tulee alkuviikosta. Eli saan olla ihan YKSIN!!! Mulla on töistä vapaa viikonloppu, meinasin kohta lähteä kaupungille shoppailemaan, illalla saunaan, huomenna siivoilen. Mutten pääsääntöisesti tee yhtään mitään. Hengailen ja nautin hhiljaisuudesta.
Siis onko täällä joku muka tosissaan?