Mies ilmoitti tänään, että on kypsä tähän lapsiperheen arkeen ja
haluaa pois. Eli avioero tässä taitaa nyt sitten olla edessä...lapset ovat vielä pieniä (1v3kk ja 2kk) ja minua vähän (lievästi sanottuna) pelottaa tuo tuleva. Vauvallani on koliikki ja se on nyt sitten ilmeisesti ollut viimeinen pisara miehelleni...näin olen ymmärtänyt. Mieheni ei halua puhua asioista, hän vain ilmoittaa asioiden laidan.
Lapset ovat nukkumassa ja itselläni on tässä paniikinomainen tunne, että mihin nyt tästä. Pitäisikö minun pakata kimpsut ja kampsut heti ja lähteä pois vai mitä ihmettä teen? Tähän taloon en halua jäädä, mutta mihin sitä tästä lähtisi ja mistä rahat.
En voi muuta todeta tähän lopuksi...olen aivan loppu.
Kommentit (46)
lepoa ja paremman miehen kuin tuollainen petollinen vastuunpakoilija!
naurattaa muutenkin tuollainen, ihan niinkuin kaikki niitä lastenhoitajia jostain muutenkaan saisivat... ei yksittäinen hotelliviikonloppu kyllä suhdetta paranna, jos se on huonossa jamassa, kyllä suhteen täytyy arkea kestää jokaikinen päivä, ei se kerran vuoteen yhteisella viikonlopulla hoidu.
Asiahan on niin, että jos lapsia tehdään ni kaikki muu pitää jäädä vähemmälle huomiolle ja perhe ykkösenä. Välillä on rankkaa... väsyttää, pinnaa kiristää, oman ajan puutetta ym. Ohimenevää. Lapset kasvaa ja pian on taas enemmän aikaa omille jutuille.
Ja mun mielestä kotona on rankempaa ku töissä. Kun mä pääsen töistä niin mun perheen aika alkaa, 100%. Musta on ollu upeaa myöntää itselleni et oon kai oikeesti hyvä isä ja huomata et rakastan mun kahta junioria enemmän kuin mitään muuta.
T: työssäkäyvä isä, 24v. Meilläkin lapset pieniä siis...
Jos muistan oikein, niin on vielä kyllä aika aikaista mitään kahdenkeskisiä ravintolareissuja ruveta järjestelemään. Vaikkei imettäisikään, niin kyllä äidillä hormonit ja alapääkin voivat vielä vaivata sen verran, ettei romantiikka ole ihan päällimmäisenä.
On se kumma jos, ei ukko puolta vuotta jaksa vaikka aidan seipäänä.
tai yhteistä hotelliviikonloppua????????????
Jos mies on niin kakara, ettei osaa ottaa vastuuta vauvaperheen arjesta niin ei siinä mikään hotelliyö auta!
Ap kertoi tekevänsä lähes kaiken itse, jottei mies rasitu. Rasitu mistä? Omista lapsistaan?
Tuossa kuviossa ap on sen huilin ja hotelliyön tarpeessa, mies ottakoon vastuuta lapsistaan ja puolisostaan!
Ja ap, miten olisi parisuhdeterapia?