Lihavat vauvat on todella rumia
Lihavat äidit, kuten lihavat vauvatkin ja taaperot. Lihavan vauvan ilmeetkin on semmosia vanhan ihmisen ilmeitä. Yliarvostettua semmonen, että ihmisten pitäis mieliksi tykätä kaikista lapsista, mutta kun söpöys on jokaisen katsojan omassa silmässä eikä äidit voi velvoittaa kaikkia pitämään heidän vauvojaan ihanana tai söpönä.
Kommentit (25)
laiha ripakinttuinen vauva. Makunsa kullakin ja kaikista niistä ihmisiä tulee!
Ei kai nyt kukaan, ainakaan täyspäinen ihminen tule sanomaan, että onpa ruma vauva, tuollainen rimpula! Kaikki vauvat ei todellakaan ole kauniita, mutta upeita ja ihmeellisiä elämän alkuja ovat kyllä.
Aika yksinäisen oloinen mielipide tämäkin...Usein ihmiset kyllä tapaavat sanoa, että pulleat/lihavat vauvat ovat söpöimpiä. Niinhän se minunkin silmääni on, että laiha vauva ei ole yhtä söpö kuin pyöreäposkinen.
Kaikki vauvat eivät todellakaan ole söpöjä. En ole itse nähnyt yhtään sööttiä laihaa vauvaa. ;) Omat lapseni ovat olleet lihavia ja aina olen kuullut, että ihanan kauniita lapsia.
Ihmiset muistavat myös lisätä, että laihat vauvat eivät ole koskaan yhtä söpöjä. ;)
Niin, kysehän ei ole minun yksittäisestä mielipiteestäni vaan nimenomaan minulle on sanottu näin MUIDEN ihmisten toimesta useaan otteeseen.:)
Ja minulle on sanottu MUIDEN ihmisten toimesta, että meidän hoikka vauvamme oli kaunein ja siroin lapsi, mitä olivat koskaan nähneet. Eli kyse on oikeastaan useasta yksittäisestä mielipiteestä, urpo.
Nyt täällä arvostellaan vauvojakin!!!! Pääasia että jokainen vauva voi hyvin ja kasvaa omaan tahtiinsa ja pysyy terveenä!!! Miten kukaan voi sanoa, että vauva, joka katsoo sinua vilpittömästi hymyillen, kun ei muuta osaa, ei olisi söpö?? Jokainen vauva on omalla tavallaan söpö!! Tottakai jotkut vauvat on vaan yksinkertaisesti supersuperihania ja kauniita, mutta vaikka kaikki vauvat ei olekaan kuten omani (täydellisiä :)) niin ihania viattomia pikku ihmisenalkuja silti, jokainen!! Jotain rajaa, että arvostellaan jo vauvojenkin ulkonäköä.... Mihin tämä maailma on menossa.. Sitten ihmetellään nuorten huonoa itsetuntoa!!!!!! Ulos mammat lenkille ja heti!
näteimpiä - usein näin myös jatkuu kun he kasvavat. En ole läskien ihailija.
laihat vauvat eivät ole ihan niin suloisia...