Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 enkä ole koskaan saanut orgasmia

Vierailija
02.03.2012 |

12 vuotta naimisissa. Frigidi? Onko muita?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko avautua tästä aiheesta, jos siitä vaikka olisi muille apua. Olen 33-vuotias nainen, yhdessä mieheni kanssa 15 vuotta, kaksi pientä lasta. Mieheni on ensimmäinen ja ainoa seksikumppanini, enkä ole koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia. Olen jo oppinut elämään asian kanssa, enkä juuri odota, että tilanne muuttuu; olen ajatellut, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita... itseäni on lähinnä vaivannut se, että en ole lauennut koskaan, en tiennyt, miltä orgasmi tuntuu. Itseyyydytystä en ole koskaan lapsena/nuorena harrastanut, enkä aikuisena, ei vain ole koskaan kiinnostanut? Sormilla väkertely ei ole tuntunut miltään, joten ei tulisi mieleenkään harrastaa. Mitään sauvoja en omista. Ja milloin niitä edes tulisi käytettyä, pikkulapsiarjessa?

Kuitenkin jonkin aikaa sitten luin aiheesta täällä, ja päätin suihkussa kokeilla, meillä kun sattuu olemaan semmoinen hieromasuihku. Olin yksin kotona, lapset ja mies ulkona, eli ei stressiä, laitoin vain suihkun itseäni kohti ja odotin. Ja yllätyin täysin. Muutamassa minuutissa tunsin, miten valtava mielihyvän tunne valtasi koko kehon, vei jalat alta aivan täysin. Ei epäilystäkään, mitä tapahtui! Sen jälkeen on vaikeaa mennä suihkuun ilman, että tuotan tuon itselleni :) eli naiset: yrittäkää vielä suihkua, hankkikaa hieromasuihku tai sitten ottakaa se suihkuosa pois. Sormilla en millään saisi tuota tunnetta aikaiseksi, ja se paine ei myöskään saa omalla kohdallani olla liian kova.

Itse en vieläkään tajua, miten tämän saisi vietyä sänkyyn mieheni kanssa. En edes ole kertonut tästä miehelleni, ainakin toistaiseksi haluan, että tämä on oma juttuni. Ja luulen vieläkin, että pystyn elämään ilman, että tämä koskaan tapahtuisi miehen kanssa (uskon vieläkin, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita). Mutta olen vain niin helpottunut, että en olekaan viallinen. Ja nyt tiedän, mistä kaikki vouhottavat :D jos minä pystyin siihen, myös muut pystyvät! Tsemppiä naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme