Seuraatko Matkaoppaita?
Kommentit (29)
että sarja kuvattu Sunny Beachilla. Itse olin eräässä toisessa kohteessa Bulgariassa, ja lentokoneessa sekä bussissa oli ihan kamalaa sakkia. Melkein jo käännyin Suomen päässa pois, onneksi en niin tehnyt koska meidän hotelimme sijaitsi rauhallisemmassa kohteessa, ja myös itse hotelli oli tasokas.
Sunny Beachilla piipahdimme yhden kerran, ja siellä on kännisiä turisteja PALJON, ja suoraan sanottuna junttimeininki. Ns. normaalit matkailijat tuntuivat puuttuvan kokonaan, mutta heitä oli sitten mm. kohteessa jossa me olimme.
Sunny Beachille tehdään halpoja matkoja, siellä on edullista juoda ja paljon ns. yökerho- ja baariohjelmaa. Paikassa ei ole mitään nähtävää (toki vanha Nessebar aika liki Sunny Beachia). Matkaoppaissa huomaa siellä olevien turistien tason, ei mitään penaalin terävimpiä kyniä...
Tosin myös viime kaudella näytettiin ohjelmassa aika paljon "noloja" ihmisiä. Sarja tuskin kiinnostaisi ketään jos niissä olisi vain ns. normaaleja rauhallisia ihmisiä ja perheitä.
Myös Turkissa olen käynyt (useammassa kohteessa) ja siellä tietyissä paikoissa myös kamalaa menoa. Kännisiä ihmisiä ja paljon "miesseuraa" etsiviä varttuneita naisia. Mutta Turkissakin myös iavan ihania kohteita, joissa ihmiset käyttäytyvät hyvin eikä paikalliset huutele Suomeksi perään. Kannattaa valita paikka jossa paikalliset itse lomailevat, ei mitään "bilerantoja".
Voi vitsit miten karsee on se kohdepäällikkö, Janneko se on!Tätä ohjelmaa seuratessa, en ihmettele yhtään että Alma tour meni konkkaan.
Janne on vähän hompahtava...
Näki vaan siitä pitkästä vaaleesta naisoppaasta, että on tyttö viettänyt melkoisen kuluttavaa elämää. vaikka raskas työ vaatii raskaat huvit. Ei pakkelikaan peitä elämisen jälkijä:)
Niin, olen huomannut sen, että todella paljon esim Turkissa ja Bulgariassa on vanhempia naisturisteja, jotka etsii seuraa nuoremmista (useimmiten paikallisista) mieshenkilöistä ja rahalla. Sitä kutsutaan lomailuksi. Mutta miesten kohdalla sana on jo seksiturismi
Niin, olen huomannut sen, että todella paljon esim Turkissa ja Bulgariassa on vanhempia naisturisteja, jotka etsii seuraa nuoremmista (useimmiten paikallisista) mieshenkilöistä ja rahalla. Sitä kutsutaan lomailuksi. Mutta miesten kohdalla sana on jo seksiturismi
No useimmat matkaoppaat ja lentostuertit on homoja. Tossa matkaoppaatsarjassa Janne ja Anssi olivat varmoja tapauksia. Sitten siitä Aaposta ei osaa oikein sanoa, mutta ehkä tutka vähän värähtää. Tosin seksuaalinen suuntautuminenhan ei vaikuta työntekoon ja nämä kaikki oppaat ovat ihan ammattitaitoisia. Ihmettelen vaan, eikö Maijaa lukuunottamatta kukaan edes osannut Bulgarian alkeita? Sekin Anna-Kaisa raivosi englanniksi torilla opasten ryhmävalokuvaa varatessaan, etteikö täällä kukaan puhu englantia?
...tämä elämää suurempi vääryys...
Ilmeisesti sen tummahiuksisen Maijan toinen vanhempi(ehkä isä) on bulgaari, joten kielitaito on sitä perua.
juuri näin se on.
Kun oot ollut yhden kauden oppaana, saat esittää toivomuksia, mihin haluaisit, mut ne toiveet ei tietenkään aina toteudu.
Jos vaikka kolmen vuoden aikana olet töissä Kreikassa, Espanjassa, Turkissa, Thaimaassa, Tunisiassa ja Portugalissa, niin aika kielinero on oltava, jos kaikki 6 kieltä on täydellisesti hanskassa.