Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita perheitä joissa vaimo "päättää" matkakohteet joihin mennään? Ov

Vierailija
21.02.2012 |

Siksi suluissa koska itselle lankeaa joka kerta se.

Miehelle kelpaa melkein mikä vaan. Käskee aina mun miettiä.

Se on vähän sellanen pessimisti ja ilmeisesti jännittää jostain syystä kaikki uudet paikat.

On kuitenkin aina tykännyt olla siellä paikassa minkä nyt olenkin valinnut.

Toisaalta tylsää mut toisaalta olenpahan päässyt sinne minne haluan.

Oon monta kertaa antanut miehelle mahdollisuuden päättää ja kysellä mitä se haluaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän - kohteen, hotellit ja lennot. Ei tulisi mieleenkään antaa miehen päättää, ei se jaksa paneutua ollenkaan tällaisiin...

Vierailija
2/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ei ole meille ongelma. Mies ilmoittaa vain milloin hän voi matkustaa (työ).

Ja samoin minä katsastan kalenteriani. Sitten katson vaihtoehdot. Ja meille on selvää mihin emme matkusta.

Minä olen meillä se, joka seurailee matkojen hintoja ja näin ollen osaan hyödyntää tarjoukset.

Mä tykkään tästä pestistä kovasti. Tälle vuodelle olen jo buukannut 3 matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei vaan ole mielipidettä minkään kohteen suhteen:)

Thaimaa ja Dubai ovat sellaisia joihin ei aio lähteä. Muuten ei kuulemma mitään väliä.

Etukäteen mietitään milloin suunnilleen lähdetään. Mennäänkö kaupunkilomalle vai viikoksi ns. Rantalomalle.

Minä suunnilleen kokovuoden selailen netistä kaikkia paikkoja niin on helppo varata kun sen aika tulee.

Mä tykkään matkustelusta. Ei vaan päästä niin usein reissuun koska meillä on monta lasta

Vierailija
4/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei vaan ole mielipidettä minkään kohteen suhteen:)

Thaimaa ja Dubai ovat sellaisia joihin ei aio lähteä. Muuten ei kuulemma mitään väliä.

Etukäteen mietitään milloin suunnilleen lähdetään. Mennäänkö kaupunkilomalle vai viikoksi ns. Rantalomalle.

Minä suunnilleen kokovuoden selailen netistä kaikkia paikkoja niin on helppo varata kun sen aika tulee.

Mä tykkään matkustelusta. Ei vaan päästä niin usein reissuun koska meillä on monta lasta

Tämä + muut kommentoijat, osasyy tai jopa suurin syy tähän miesten "saamattomuuteen" on että Siperia on opettanut. Kun toive jyrätään tarpeeksi monta kertaa niin ei siinä ole enää suuria toiveita, ehkä juuri näitä muutama ehdoton ei-kohde.

Vähän niin kuin lapsen repun pakkaminen. Kun ensin käsketään se pakkaamaan ja sen jälkeen on kuulustelu ja repputarkastus, niin onkin sitten järkevämpää, että äiti sen itse pakkaa.

Vierailija
5/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi halunnut Turkkiin, minä varasin matkan sellaiselle Kreikan saarelle, mistä päästään päiväksi Turkkiin..

No, yleensä minä päätän mihin mennään, koska miehelle on ihan sama. Se matkustaa niin paljon työn puolesta vuoden aikana, aika kivoihinkin kohteisiin välillä, että minä saan päättää perhereissujen kohteet.

Vierailija
6/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätän ja maksan. Ennen minua miehellä ei ollut edes passia, vaikka ikää oli lähes 30 vuotta. Mies ei halua mihinkään, eikä lähtisi mihinkään ilman minua. Ei vieläkään halua maksaa lomistaan mitään. Mennään sitten Kanarialle tai Pariisiin, minä maksan.

Siksi ei matkustellakaan kuin joka toinen vuosi, koska olisi rankkaa säästää neljän hengen ulkomaanmatkaa + kaikkia reissun kuluja yhden hengen palkasta.

Vierailija
7/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei vaan ole mielipidettä minkään kohteen suhteen:) Thaimaa ja Dubai ovat sellaisia joihin ei aio lähteä. Muuten ei kuulemma mitään väliä. Etukäteen mietitään milloin suunnilleen lähdetään. Mennäänkö kaupunkilomalle vai viikoksi ns. Rantalomalle. Minä suunnilleen kokovuoden selailen netistä kaikkia paikkoja niin on helppo varata kun sen aika tulee. Mä tykkään matkustelusta. Ei vaan päästä niin usein reissuun koska meillä on monta lasta

Tämä + muut kommentoijat, osasyy tai jopa suurin syy tähän miesten "saamattomuuteen" on että Siperia on opettanut. Kun toive jyrätään tarpeeksi monta kertaa niin ei siinä ole enää suuria toiveita, ehkä juuri näitä muutama ehdoton ei-kohde. Vähän niin kuin lapsen repun pakkaminen. Kun ensin käsketään se pakkaamaan ja sen jälkeen on kuulustelu ja repputarkastus, niin onkin sitten järkevämpää, että äiti sen itse pakkaa.

Ei meillä mitään jyrätä. Molemmilla on meillä se, että kunhan pääsee lomalle, kunhan pääsee pois täältä.

Ja meillä sikäli hyvin asiat, että molemmilla on aikalailla ne samat kohteet mihin kumpikaan ei halua.

Tosin on tässä vuosien aikana käynyt niin, etä mielipiteet on muuttuneet joistain.

Mulla on aikaa katsastaa tarjontaa ja hintoja. Kun olen löytänyt sopivia vaihtoehtoja mainitse niistä miehelle. Hän kyllä sanoo mikä ei jos niikseen.

Saamattomuudesta ei ole kyse.

Vierailija
8/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten erittäin reipas perheenisä ja tekee paljon kotihommia, siis enemmän kuin minä. Ihan oma-aloitteisesti.

En todellakaan hoputa sitä mihinkään. Se on monesti sanonutkin että imuroiminen tuottaa jotakin mielihyvää;)

Enkä todellakaan lyttää hänen ajatuksiaan.

Hän halusi yhtenä kesänä lähteä asuntoautoilemaan Ruotsiin.

Ajattelin että lähdetään vaan. Oltiin siis koko porukalla. Ihan kiva reissu vaikka itse ajattelin mielessäni alkuun että saas nähdä mitä tuleman pitää.

Mitä tekisit jos miehen ehdotukset olis joka kerta samaan paikkaan?

Sanoo että se on niin tuttu ja turvallinen.

Itse sanon että en välttämättä haluaisi samaan paikkaan. Sen jälkeen tulee Siihen että päätä sä.

Yritän sitten kysellä että oisko muita toiveita. Ei kuulemma ole.

Kyllä se vähän ärsyttää.

Kuten sanoin jo alkuun niin mies on aina nauttinut lomista ja haluaa matkustaa uudestaankin.

Ollaan noita Ruotsin reissuja tehty varmaan 3 kertaa.

Ois kiva tehdä välillä kesäisin jotakin muutakin.

Kahdenkeskiset lomat on lähinnä syksy-kevät aikana.

Kesäsin lomaillaan lasten kans.

Ap

Vierailija
9/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken. Mies ei jaksa vertailla ja hän on kiinnostunut aika lailla kaikista paikoista. Paitsi Pariisi on suosikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän