Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoita adressi kotihoidontuen leikkaamista vastaan täällä (linkki)

Vierailija
02.03.2012 |

http://www.adressit.com/kotihoidontukea_ei_saa_vahentaa

Ja pitäkää ketju ylhäällä. Allekirjoituksia tulee huimaa vauhtia, monia minuutissa!

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjetön tukeminen joutaa lopettaa. Ihmiset jotka eivät kykene lapsiaan elättämään ja hoitamaan ilman yhteiskunnan tukea joutaisivat miettiä onko se todellakin meidän muiden tehtävä tehdä töitä heidänkin edestään?

Vierailija
22/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo empäå yhtään ihmettele että kristilliset on ainoa hallituspuolue, joka vastustaa kyseistä hanketta. Heillä löytyy ymmärrystä sille mikä on pitkällä tähtäimellä kannattavaa.

ja todellakin säästöä tuosta leikkauksesta ei kyllä synny vaan päivähoitopaikkojen määrää joudutaan lisäämään runsaasti ja rakentamaan uusia laitoksia joihin lapset saadaan ahdettua. Moni kotihoidontukea saava perhe kun pitää ne isommatkin lapset kotihoidossa ja esim meillä tämä tulee tarkoittamaan sitä että yhteiskunta saa maksaa sitten sen kaksi kallista hoitopaikkaa kustannukset sekä yhdestä pientenryhmässä olevasta että isommasta varmaan 2000 euroa...kun nyt maksavat sen 600 euroa yhteensä molemmista kuussa.

tätä se on nykypuolueiden toiminta, laittavat lapset maksamaan ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheiden valinnan vapautta. Että jokainen saa oman harkintansa mukaan järjestää alle 3-vuotiaan lapsensa hoidon, tuloista riippumatta. Sehän on isän tai äidin itse ratkaistavissa, haluaako panostaa mieluummin uraan vai perheeseen. Minun valintani on helppo: perhe. Lapset ovat pieniä vain ohikiitävän hetken ja sen jälkeen ehdin olla vielä vuosikymmeniä tuottoisa myös yhteiskunnalle. Kovat arvot romukoppaan!

Vierailija
24/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös

-omaishoidontuki (jos oikeasti rakastaa, hoitaa ilmaiseksi)

- opintotuki (kyllähän sitä nyt muutaman vuoden elää pelkällä vedellä, kun sentään saa ilmaisen koulutuksen)

- yritystuet (terve yritys ei markkinataloudessa tukia kaipaa. Jos tukia tarvitsee, joitaakin mennä konkkaan).

Itse asiassa, mitään tukia ei tarvita kun tarkemmin asiaa miettii.

Täysin samaa mieltä. Mitään tukia ei tarvita. Ei yrityksille eikä yksityisille henkilöille. Miten ihmeessä ennen pärjättiin ilman tukia? Niin vain kuitenkin tehtiin.

Vierailija
25/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin menee yhtä paljon rahaa kuin asumistukiin, ja Suomen maataloustuet ovat suhteellisesti korkeimmat koko maailmassa (huimasti korkeammat esim. Ruotsiin verrattuna).

Lasten hoitoa kotona rahoittaisin verovaroillani paljon mieluummin kuin vihannesten kasvattamista sellaisilla leveysasteilla, joilla ne eivät luonnostaan menesty!

Vierailija
26/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevatkohan nuo vastustajat yhtään nokkaansa pidemmälle?

Jos minä lähden nyt töihin ja vien 3 lasta päiväkotiin, niin veronmaksajille jää noin 2600e/kk maksettavaa. Sen lisäksi kun menen töihin, tipautan äitiyslomasijaiseni takaisin työttömyyskortistoon jolloin hänen työttömyyskorvaus jäisi veronmaksajien maksettavaksi.

Tietääköhän vastustajat paljonko tuo tuki yli 2 vuotiaasta edes on???? Joillekin se pikkusumma kuitenkin mahdollistaa kotiin jäännin.

Vierailija
27/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastesi päivähoito todellisten kulujen mukaan kokonaan itse!

Vierailija
28/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin vain perkeleen lusmut!!

Vierailija
29/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkauttaa myös vanhustenhoito, tarpeettomana. Selvähän se on, että vain verotuloa tuottavilla on ihmisarvo tässä maassa!

Pitäähän pienipalkkaiset äidit saada tuottavaan työhön, että saadaan veromarkkoja joilla taas voidaan vaikka korottaa politiikkojen palkkoja. Tai Lipposelle ja kumppaneille vaikka Porchet ja huvilat, ihan eläkeiloksi.

Vierailija
30/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄÄSTÄKÄÄ ITSE ELÄKKEENNE!!!

Vierailija
31/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista ei säästetä. (Olen itse lapseton, se vielä tiedoksi.)

Vierailija
32/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuon adressin perustelut on sellaiset et en todellakaan ole allekirjoittamassa.

Ei päiväkodin haukkumisella saavuteta haluttua tulosta, kyllä siitä on positiivisiäkin tutkimuksia. Kiva et tossa adressissa nyt sit haukutaan henkilökunnan koulutusta ja muuta vastaavaa.

Neutraalimpi adressi, kiitos.

Vierailija
33/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekiskö joku sellaisen? Allekirjoitan heti! Silloin saadaan oikeasti lusmut hommiin,kyllä jokainen kotona oleva terve aikuinen omat lapsensa täytyy hoitaa! Ja kotihoitoa pitää tukea,sillä se on rutkasti halvempaa kuin päivähoito.

Vierailija
34/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen lapsen päivähoito maksaa kunnalle noin tuhat euroa. Kotihoidontuki on alunperin juuri siksi saatu toteutettua, että se on kunnalle kaikkein edullisin tapa järjestää pienten lasten hoito.

Joten kertokaapas te, jotka tuen vähentämistä kannatatte, mistä ajattelitte repiä ne ylimääräiset rahat lisääntyneeseen päivähoidon tarpeeseen? Verotulothan eivät nouse, sillä sillä kotona olevalla vanhemmalla on töissä sijainen.

jos kerran mamma on lasten edun nimissä kotona, hän voi olla edelleen kotona mutta kantaa valinnastaan hieman isomman taloudellisen vastuun. Kuten oikein onkin. Päivähoitomaksuja voisi huoleti lisä ainakin muutamalla satasella per lapsi.

Vierailija
35/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjoita, olen täysin yhtämieltä siitä että kotihoidontuki pois, mielellään jopa aikaisemmin kuin 2-v.

tehtailkoot sitten tiheämmin niitä muksuja, jos kotona haluaa olla. Niinhän nytkin tehdään.

Vierailija
36/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ku nr.2.

Vierailija
37/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta puolueet voi kertoa että eipäs säästetä siitä vaan jostain muualta ja ollaan olevinaan hyviksiä.

Kotihoidon tuen kustannukset on 20 milj ja puolustusvoimille samalla varaa ostaa risteilyohjuksia 160 miljoonalla. Miettikää vähän suhteellisuutta!!!

Vierailija
38/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja allekirjoittamaan, hop!

Vierailija
39/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei näillä adresseilla ole tuon taivaallista merkitystä. nettiadresseja tahkotaan eri asioista ihan jatkuvasti. Ei ne mihinkään vaikuta.

Vierailija
40/77 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei näillä adresseilla ole tuon taivaallista merkitystä. nettiadresseja tahkotaan eri asioista ihan jatkuvasti. Ei ne mihinkään vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi