Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun aviomiehen on kunnollinen, rakastaa minua mutta minä petin häntä

Vierailija
02.03.2012 |

ja olen ihastunut todella kovasti toiseen.

Tämä toinen ei ole mikään kiiltokuvapoika eikä mieheni veroinen missään suhteessa, kuitenkin olen hulluna häneen.

Tämä toinen on myös varattu ja eromassa ja väittää että minä olen eron syy jota en nyt ehti usko. Mutta hän sanoi että minun pitäsi auttaa häntä nyt eron yli ottamalla itse ero.

Hän ei rakasta minua, sitä en usko mutta haluaa uuden elättäjän itselleen. Näin olen ymmärtänyt. En kuitenkaan halua häntä kokonaan vaikka hän tekeekin minut hulluksi halusta.

Sängyssä tämä toinen onkin todellakin parempi. Miten saan hänet pois mielestäni?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vaihtaa hyvän, kunnollisen, sinua rakastavan miehen->mieheen joka ei rakasta sinua, ei kunnioita, haluaa sinusta vain elättäjän itselleen? Ainoa positiivinen puoli siis on seksi, mikä saa sinut "hulluksi halusta".

Olet siis vitun idiootti.

Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta?

Tiesitkö, että jos miehesi kanssa menisitte vaikka seksuaaliterapeutille niin hänkin voisi saada sinut "hulluksi halusta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänestä yhtään välität niin kerrot ja annat miehellesi vapauden valita joko huoran eli sinut tai sitten vapauden uusiin suhteisiin järkevien naisten kanssa tai sitten ihan sinkkuelämän. Huoria on maapallo täynnä, kunnollisia paljon vähemmän.

Vierailija
4/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että elät elämässäsi vaihetta jossa etsit vaan sitä huumaa. Jos sitoutuminen on noin huonossa jamassa tulet luultavasti samaa menoa jatkamaan.

Miksi ihmeessä edes harkitset ryhtyväsi jonkun miehen tukikepiksi siksi aikaa että hän pääsee erostaan yli?

Vierailija
5/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdappas nyt noi eroajatukset. Jos siihen kierteeseen lähdet niin päädyt vaihtamaan aina vaan uudestaan. Olet elämänhaluinen ihminen ja olet saanut elämältä nyt enemmän kun moni uskaltaa haaveillakaan. Jäitä hattuun vaan ja mieti mikä on oikeesti olennaista pidemmällä aikavälillä.

Vierailija
6/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa tilanteeseesi mitään. Minun mieheni on myös maailman kunnollisin ja kiltein mies (muttei kuitenkaan mikään tossukka) joka tekisi kaikkensa puolestani.

Kuitenkin tunnen ihastusta erääseen toiseen mieheen jonka tapasin työni kautta. Tämän miehen kanssa minulla ei ole ollut mitään, ei siis yhtään mitään, enkä todellisuudessa aio miestäni pettääkään. Tiedostan, että pitkässä suhteessa eletään välillä "pelkkää arkea" ja ihastumisia voi tulla, mutta en todellakaan aio olla niin itsekäs että pilaisin koko perheeni elämän jotta minulla olisi pienen hetken parempi olo.

Omalla kohdallani ei siis auta kuin jatkaa elämääni. Sinun kohdaltasi en osaa sanoa, voitko elää sen asian kanssa mitä olet jo tehnyt?

Itse ajattelen omalla kohdallani, että ehkä kyse on siitä, että on mukava "testata omaa markkina arvoaan" ja huomata kelpaisiko vielä muillekin, mutta siihen se saa jäädä.

Vierailija
7/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virityksiä sun ohessa. ne kunnolliset ja rakastavat on niitä pahimpia.

himo laimenee ajan kanssa, anna olla. vaikeuksia tollanen suhde tois vaan tullessaan.

Vierailija
8/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olimme mieheni kanssa etääntyneet toisistamme ja minulla oli jonkinlainen kriisi kun tähän toiseen retkahdin, seksi kotona ei sujunut.

Nyt asiat ovat paremmin hänenkin kanssaa.

Mutta kiitos kommenteista, minulle on vain tervehdyttävää kuulla näsä asiat, vaikka huoraksi haukutaankin.

Vierailija
9/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni rakastaa minua ja on kunnollinen eikä ikinä pettäis blaa blaa blaa

tietäisittepä vaan :)

Vierailija
10/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä kehtaa väittää, ettei turhia eroja ole. :D

Vierailija
11/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virityksiä sun ohessa. ne kunnolliset ja rakastavat on niitä pahimpia. himo laimenee ajan kanssa, anna olla. vaikeuksia tollanen suhde tois vaan tullessaan.

ristiriitaista.. mikä toiselle saliitaan milloin mistäkin syystä, niin sitä taas ei toiselle sallita.

ap

Vierailija
12/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jedem dass seine

ei pitäis tehdä toiselle sellaista, mitä ei haluis itselleen tehtävän

logisch?

Vierailija
13/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö tässä nyt yritetään sanoa minulle?

Minusta fyysinen pettäminen ei ole niin paha asia.

En tiedä mutta seksistähän häviää intohimo ajan kanssa ( älkää väittäkö vastaan, näin se vaan on)

mutta uuden kumppanin kanssa se taas syttyy taas.

Minä luulen että mieheni on liiankin turvallinen, siksi uskalsin tehdä tämän.

ap

Vierailija
14/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäätte omien ukkojenne puolesta vai? Ette hyväksy että nainen pettää, mutta toivotte että mies voi kostaa eli pettää? aijajai tota teidän moraalianne..

ap

Vierailija
15/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet viimenen ihminen moraalisaarnaamaan!

kukahan tässä nyt petti?

Vierailija
16/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö tässä nyt yritetään sanoa minulle?

Minusta fyysinen pettäminen ei ole niin paha asia.

En tiedä mutta seksistähän häviää intohimo ajan kanssa ( älkää väittäkö vastaan, näin se vaan on)

mutta uuden kumppanin kanssa se taas syttyy taas.

Minä luulen että mieheni on liiankin turvallinen, siksi uskalsin tehdä tämän.

ap

Vuosien varrella intohimo häviää tai ainakin laskee. Seksi voi olla kivaa, mutta sitä samaa se silti on. Sama kosketus. Uusia temppuja voi kokeilla mutta silti aviomiehen kosketus on sama aviomiehen kosketus.

Itse pakenen todellisuutta haaveiden maailmaan. Katson netistä komeavartaloisten miesten kuvia. Seksin aikana haaveilen jostain toisesta miehestä. En välttämättä todellisesta miehestä vaan jostain haaveiden täydellisestä miehestä.

Vierailija
17/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kerrot miehelle, niin on joko pakko lopettaa tai sitten erota tai sitten hanki sukupuolitauti siltä pokalta.

Ja sitten se pakollinen retorinen kysymys, että mitä sinä teit ennen pettämistä sen eteen, että olisi ollut uutta ja erilaista seksi oman miehesi kanssa.

Vierailija
18/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksi esim. on hänestä ällöttävää. Seksiä on tosi harvoin, minä itse olen seksuaalinen ihminen.

Pidän siitä todella ja miestäni ärsytti kuulema minun "kihenääminen ja vonkaaminen" joten lopetin sen ja hankin tämän toisen.

Minä en tässä ole moraalisaarnoja pitänyt, kai minullakin saa mielipide olla asioista ja kai sen saan sanoa mitä havaitsen?

ap

Vierailija
19/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/23 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksi esim. on hänestä ällöttävää. Seksiä on tosi harvoin, minä itse olen seksuaalinen ihminen.

Pidän siitä todella ja miestäni ärsytti kuulema minun "kihenääminen ja vonkaaminen" joten lopetin sen ja hankin tämän toisen.

Minä en tässä ole moraalisaarnoja pitänyt, kai minullakin saa mielipide olla asioista ja kai sen saan sanoa mitä havaitsen?

ap

No aloitus antoi jotain muuta ymmärtää. Pettäminen on jo kääntynyt sen lopettamisen yrittämisestä perusoikeudeksi.

Mutta joko porvoolainen tai haetaan av-mammojen lupaa pettämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä