Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ny meni kyllä aamukaffet kurkkuun kun Hesarin avasin. Eikös ne kaikki asiantuntijat nyt

Vierailija
02.03.2012 |

ole yhteen ääneen kailottanut, että lapsen kotihoito on hyväksi hänen psyykkiselle kehitykselleen? Mitä oikeasti säästyy, kun päivähoitoon pitää panostaa reilusti enemmän. Pienten hoitohan on todella kallista, vaikka henk koht uskonkin, että tästä on seurauksensa sellainen lakimuutos, että alle 3-vuotiaitakin saa olla vaikka 10 per yksi hoitaja ja ryhmäkoot ties mitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin oikeus olla kotona? eli edelleen saa olla sen 3 v jos itse rahoittaa? eli vain kotihoidontuki otetaan pois

Vierailija
2/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siihen kauanko saa virkavapaata työpaikan säilymiseksi. Tärkeintä olisi, että siinä edes se 3v pysyisi, mutta enpä usko, että tämän toteutuessa kauan pysyisi. Varmasti työnantajajärjestöt saisivat vietyä läpi muutoksen 2 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin oikeus olla kotona? eli edelleen saa olla sen 3 v jos itse rahoittaa? eli vain kotihoidontuki otetaan pois

Eli jos luovut työpaikastasi niin voit olla toki ilman rahaa kotona vaikka 18 vuotta. Tuo kolmen vuoden sääntö on ollut ihan järjetön työelämän kannalta ja se haittaa naisten työllistymistä.

Vierailija
4/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule kustannuksia siitä, että olen hoitovapaalla. Sijaiseni saa samaa palkkaa, mitä itse saisin ja minä en saa heiltä mitään. Mikä ongelma tässä siis mielestäsi on?

Vierailija
5/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule kustannuksia siitä, että olen hoitovapaalla. Sijaiseni saa samaa palkkaa, mitä itse saisin ja minä en saa heiltä mitään. Mikä ongelma tässä siis mielestäsi on?

vaan siinä, että naisia ei palkata pitkän kotonaolojakson jälkeen enää töihin. Se on syy, miksi nyt kaavaillaan näin

Vierailija
6/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etujen karsimista se on kun on demarit ja vasemmistoliitto hallituksessa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä