Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihan oikeesti voi löytää MIEHEN???

Vierailija
01.03.2012 |

Eli, otsikonlainen tilanne pohdinnassa. Tässä on nyt sinkkuiltu jo useempi vuos, ja tahdon oikeesti löytää miehen. Miten tää voi olla näin hankalaa?!?! Etsinkö mä vaan vääristä paikoista? Mihin tässä enää voi reviiriä laajentaa? Vai oonkohan mä vaan huono tutustumaan ihmisiin?

Miehiä oon siis yrittäny löytää lähinnä baareista (iso, iso virhe!). Vinkatkaa mulle mammat mistä ootte omanne löytäneet... :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstoilla on muutenkin mielenkiintoisia miehiä, jos jaksaa lueskella ja kommentoida. Naisia on vähemmän, joten seuraa voi hyvinkin löytyä.

Käyn ainakin kattelemassa, en tuolla aiemmin ookkaan käynyt. -ap

Jos olet kovin vihervasemmistolainen aatemaailmaltasi, ehdokkaita on vähemmän, mutta kyllä sitäkin porukkaa Hommassa pyörii. Laita oma ilmoitus, vastaile miehille ja osallistu keskusteluihin.

20.

Vierailija
22/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24. Onhan se vähän sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, mutta sinnikkyys palkitaan :)

Oisko antaa mitään vinkkejä, et minkälaisten profiilien takaa ne helmet löytyy? -ap

profiileista tämä kohta: "Asiat joista en innostu".

Tuon lauseen alle moni väkivaltainen, alkoholisti, vainoharhainen tai sovinisti on kirjoittanut usein hyvin paljastavia seikkoja. Jos siellä lukee esim. ainoastaan "nalkutus ja juoruilu" niin asenteellisuus on aika selvää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin, että rekisteröidyin, ja kattelin kivannäköisten tyyppien profiileja ja muutama varteenotettava löytyikin. Yks niistä otti heti yhteyttä, ja täytyy sanoa, että heti synkkasi. Tästä on nyt pari kk ja ollaan nähty muutaman kerran. Seksiäkin on ollut, ja en millään malttaisi odottaa seuraavaa tapaamista. Välimatka, sekä molempien lapset edellisistä suhteista hidastavat tämän suhteen etenemistä.

En väitä, että mies olisi täydellinen, mutta enpä ole itsekään. Hänen seurassa viihdyn todella eikä aika käy pitkäksi. Toivon, että tämä kehittyisi vakavammaksi.

Viestejä lähetellään lähes päivttäin. Ja ikää on molemmilla lähes 40 v.

Oli siellä netissä toki outoja ja epätoivoisiakin tapauksia. Siksi lopetin koko profiilin 2viikon jälkeen, kun samat hyypiöt otti yhteyttä kerta toisensa jälkeen. Eräs tyyppi olisi kyllä kiinnostanut minua, mutta tämä ei vastannut viestiini.

Jos tämä uusi tuttavuus ei johtaisi mihinkään, niin tod näk voisin uudestaan yrittää netistä löytää seuraa.

Vierailija
24/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-kontaktista löysin.

Vierailija
25/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä en tätä nettiä vielä ihan hylkää, vaan lähden varauksella kattelee, että löytyiskö täältä syövereistä jotain lupaavaa. Toki pidän silmät auki myös lähi-Nesteellä! :D -ap

Vierailija
26/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24. Onhan se vähän sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, mutta sinnikkyys palkitaan :)

Suurin osa miehistä on kunnollisia, vaikka eronneita tai muuten turpaan saaneita. Suomi24:n pilaa pieni määrä pimeitä tapauksia, jotka pysyvät linjoilla vuodesta toiseen ja oppivat todella taitavaksi luoman ensikontakteja.

Vierailija
27/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- naapurista (asuivat naapureina, ja vuosien kuluttua tuli enemmänkin juttua kuin vain säästä)

- ravintolasta (taitaa olla jo vanhanaikasta)

- työpaikalta (vaaranpaikka, jos menee pieleen niin helposti jomman kumman on lähdettävä kun ilmapiiri on niin painostava)

- sokkotreffeiltä (yhteinen tuttu järjesti)

- kuntosalilta (treenien lomassa muutama sana silloin tällöin ja sitten vähän enemmänkin)

Itse olen mieheni tavannut ravintolassa, yli 25 vuotta sitten.

Vierailija
28/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on kunnollisia, vaikka eronneita tai muuten turpaan saaneita. Suomi24:n pilaa pieni määrä pimeitä tapauksia, jotka pysyvät linjoilla vuodesta toiseen ja oppivat todella taitavaksi luoman ensikontakteja.

feikkiprofiileja jotka onkin naisten tekemiä & etenkin +45 ikäisten miesten joukossa niitä jotka teeskentelee AINAKIN yli 5 vuotta nuorempaa kuin ovat ja lähettelevät 10 vuotta vanhoja kuviaan itseään 10-25 vuotta nuoremmille naisille. Välttele niitä. Ja miehiä jotka laatii outoja ja ehdottoman oloisia kysymyslistoja viesti viestin jälkeen (todnäk. asseja, joita netissä paljon).

Vierailija
29/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä vain, yleensä tulee täysin yllättäen :) Usein silloin kun vähiten osaat odottaa. Omani löysin kesäharjoittelupaikastani (tosin tekniikan ala, paljon miehiä). Sinkkuja oltiin molemmat tavatessamme, mutta silti ei kerrottu tapailusta mitään kenellekään työpaikalla. Nykyään miesystäväkin jo eri työpaikalla. Vaihtoi paremman palkan perässä paikkaa.