Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihan oikeesti voi löytää MIEHEN???

Vierailija
01.03.2012 |

Eli, otsikonlainen tilanne pohdinnassa. Tässä on nyt sinkkuiltu jo useempi vuos, ja tahdon oikeesti löytää miehen. Miten tää voi olla näin hankalaa?!?! Etsinkö mä vaan vääristä paikoista? Mihin tässä enää voi reviiriä laajentaa? Vai oonkohan mä vaan huono tutustumaan ihmisiin?

Miehiä oon siis yrittäny löytää lähinnä baareista (iso, iso virhe!). Vinkatkaa mulle mammat mistä ootte omanne löytäneet... :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuoden kuluttua vaan uutta yritystä :)

Vierailija
2/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan hirveetä hakuammuntaa se kyllä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikasemmin käpertyisin jonkun kainaloon! -ap

Vierailija
4/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan hirveetä hakuammuntaa se kyllä on!

Eli tosiaan, netistä on tullu myös etsittyä, mutta muhun on varmaan synnytyslaitoksella asennettu joku hullumagneetti, sen verran kaheleita tyyppejä mä sieltä löydän...

Yks oli jo naimisissa ja ihan vaan UNOHTI kertoa siitä mulle, toinen oli joku totaalisen syrjäytynyt mt-potilas... Mitä vielä? Mielummin kokeilen ehkä jotain muuta tähän väliin :) -ap

Vierailija
5/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lopulta, mutta kyllä oli tosiaan vaivalloista sielläkin. Tuli käytyä treffeillä tosi paljon ja kaikenlaisia ihme tyyppejä nähtyä... mutta lopulta se helmi tuli onneksi vastaan =)

Vierailija
6/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nettipalstoilta te sitten ootte bongannu ne helmet? Tuolla suomi24:ssa joutuu ainakin tarpomaan aika suossa... -ap

Vierailija
7/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli vahingossa, koska en ollut edes hakemassa miestä:)

Vierailija
8/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tanssi tms.

Vierailija
9/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24:ltä löysin, mutta tosiaan todella monet treffit tuli käytyä kyllä läpi ensin. Samoin pari kaveriani on siellä tahkonnut miehiä läpi kymmenittäin. Mutta kaikki lopulta sieltä löysimme :)

Vierailija
10/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lähihuoltsikalta :) et ei siihen välttämättä nesteen kahvilaa kummempaa tarvita.

t. viis vuotta täynnä jo.

Vierailija
11/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tanssi tms.

Tai sellaset perus "mitä kuuluu, kiva sää tänään"-jutut hymyjen kanssa onnistuu, mut jotenkin tuntuu niin vaikeelta alkaa virittelemään mitään enempää juttelua, kun ei aina tiedä toisten elämäntilannettakaan... -ap

Vierailija
12/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24:ltä löysin, mutta tosiaan todella monet treffit tuli käytyä kyllä läpi ensin. Samoin pari kaveriani on siellä tahkonnut miehiä läpi kymmenittäin. Mutta kaikki lopulta sieltä löysimme :)

Jos kymmeniä pitää läpi kahlata. Tuskin niissä kaikissa isoa vikaa on

Vierailija
13/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24. Onhan se vähän sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, mutta sinnikkyys palkitaan :)

Vierailija
14/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lähihuoltsikalta :) et ei siihen välttämättä nesteen kahvilaa kummempaa tarvita.

t. viis vuotta täynnä jo.

Tunsitteko te jo etukäteen jostakin? Vai ihanko ekaa kertaa katseet kohtas nesteen höyryävän kupposten äärellä? :) -ap

Vierailija
15/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvan kanssa sitä kolahtaa, kun on se netistä hakeminen kuitenkin vähän sellaista väkisin hakemista...

Ja kun suuri osa siellä niistä miehistäkin on niitä, kun etsivät jatkuvasti vain parempaa ja parempaa. Kyllä itse olisin ollut valmis monen kanssa tapaamaan uudelleenkin, mutta heitä ei kiinnostanut. Ja välillä taas minua ei kiinnostanut miehet, jotka taas olisivat olleet kiinnostuneita.

Vierailija
16/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24. Onhan se vähän sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, mutta sinnikkyys palkitaan :)

Oisko antaa mitään vinkkejä, et minkälaisten profiilien takaa ne helmet löytyy? -ap

Vierailija
17/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvan kanssa sitä kolahtaa, kun on se netistä hakeminen kuitenkin vähän sellaista väkisin hakemista...

Ja kun suuri osa siellä niistä miehistäkin on niitä, kun etsivät jatkuvasti vain parempaa ja parempaa. Kyllä itse olisin ollut valmis monen kanssa tapaamaan uudelleenkin, mutta heitä ei kiinnostanut. Ja välillä taas minua ei kiinnostanut miehet, jotka taas olisivat olleet kiinnostuneita.

Mä tapasin yhden sellasen suht.fiksun miehen sitä kautta, mutta se lopahti hyvin äkkiä, kun se vaan piti omaa profiiliaan auki ja kävi siellä joka päivä tarkistamassa tilanteen... :/ Tuli vähän sellanen olo, ettei riitä ite mihinkään. -ap

Vierailija
18/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstoilla on muutenkin mielenkiintoisia miehiä, jos jaksaa lueskella ja kommentoida. Naisia on vähemmän, joten seuraa voi hyvinkin löytyä.

Vierailija
19/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ainakaan minkään superhyvännäköisten tai sitten sellaisten kanssa kirjoitella, joilla on vaikka joku ilman paitaa kuva siellä tms. ja huomaa niistä teksteistä muutenkin kuka ois enempi perhekeskeinen.

Äh vaikea se on opastaa, kun itsekin siinä suossa kahlasin kauan :D

Vierailija
20/29 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstoilla on muutenkin mielenkiintoisia miehiä, jos jaksaa lueskella ja kommentoida. Naisia on vähemmän, joten seuraa voi hyvinkin löytyä.

Käyn ainakin kattelemassa, en tuolla aiemmin ookkaan käynyt. -ap