Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin vihaan työkaveriani!!

Vierailija
01.03.2012 |

Inhoan niin paljon sitä oksettavaa kaksinaamaista ämmää. Olen todella huonolla tuulella joka ainut kerta kun erehdyn parikin sanaa sen kanssa vaihtamaan. Ja on siis ihan aiheesta tämä ärsytys, koska kyseinen ihminen on aikoinaan tehnyt minulle niin törkeän tempun. Olisiko hyviä keinoja miten ärsyttää tuollaista ihmistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se teki?

Vierailija
2/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selitti minusta jatkuvasti paikkaansapitämättömiä asioita esimiehellemme, että saisi minut näyttämään huonolta. Tiettyjen tapahtumien johdosta lopetti tuon selittämisen, mutta nykyään vaan pienempien juttujen takia k.o. ihminen kuvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit sä sen sähköpostin tai puhelinnumeron tiputtaa vaikka jollekin suoramarkkinoijalle. Kaikki rakastaa puhelinmyyjiä. Mäkin rakastan niitä niin paljon että en pysty edes juttelemaan niille. Pientä kiusaahan voi tehdä kenelle vaan. Tietty voihan sitä alkaa kertomaan kaikille mikä valehteleva akka se on, sen selän takana. Yksityiskohtaisesti kerrot aina kahdenkesken jollekin mitä se oli sanonu ja miten asioiden todellinen laita oli. Minusta henkilöllä on eettinen velvollisuus paljastaa paskanpuhuja, varsinkin jos tämä on paskanpuhumisen uhri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän