Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielestäni vammaisen vastasyntyneen voisi tappaa

Vierailija
01.03.2012 |

täällä nyt kovasti kauhistellaan tuota juttua, jossa käsitellään aihetta, että vammaisen vastasyntyneen voisi tappaa samantien.

minusta se olisi aivan oikein.

ei tänne tarvitse vammaisia lapsia kärsimään, ja lisäämään kustannuksia. terveitäkin on jo liikaa maailmassa.

ne, jotka eivät surmaisi vastasyntynyttä vammaista lastaan, ajattelevat vain itseään! enkä nyt tarkoita, että tarvitsee tappaa esim. siksi, että on nenä vinossa, vaan jos lapsella ei ole mahdollisuuksia normaaliin elämään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua oksettaa tällaiset kirjoitukset.

Vierailija
2/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampia rikoksia tehneitä vankeja? Millä tavalla heidän elättämisensä on eettisesti hienompaa ja kestävämpää kuin vammaisen, viattoman ihmisen?

Tai jos diagnosoidaan vaikea autismi leikki-iässä ( naapurissa oli jo teini, todella syvästi vammainen), miksei häntä voisi tappaa, koska ei hänelläkään sellaista persoonallisuutta ollut, mitä tässä nyt ihmisille kaivataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun mielestäsi vammaisuudessa raja sille, että lapsen saa tappaa?

Vierailija
4/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ap:n kanssa samaa mieltä. Jos esim. lapsen tajunnan taso ei koskaan nouse lähellekään normaalia ja on koko ajan tuskia, niin silloin olen sitä mieltä että oikeasti armeliaampaa olisi jos sellaisen lapsen ei tarvisi elää. Mutta enpä suostuisi sitä ruisketta kyllä itse antamaan!

Vierailija
5/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampia rikoksia tehneitä vankeja? Millä tavalla heidän elättämisensä on eettisesti hienompaa ja kestävämpää kuin vammaisen, viattoman ihmisen?

Tai jos diagnosoidaan vaikea autismi leikki-iässä ( naapurissa oli jo teini, todella syvästi vammainen), miksei häntä voisi tappaa, koska ei hänelläkään sellaista persoonallisuutta ollut, mitä tässä nyt ihmisille kaivataan.

oletpa typerä.

Vierailija
6/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arjalainen.

Vierailija
7/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän idean mut mistä sitä tietää juuri syntyneestä onko vammainen?

Suurin osa on tietääkseni sellaisia joiden vamma näkyy ehkä vasta kuukausien ja jopa vuosien päästä.

Tapetaanko ne sit takautuvasti?

Esim.mun veli sokeutui pikku hiljaa ollen täysin sokea vasta nelivuotiaana.Olisiko hänet pitänyt tappaa silloin?Veli on nyt 27-vuotias ja yllätys yllätys työelämässä mut pitäisikö hänet kuitenkin tappaa vaik jo tänään ettei sun AP mielenrauha kärsi?

Vierailija
8/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun mielestäsi vammaisuudessa raja sille, että lapsen saa tappaa?

mikä on lapsen tulevaisuuden näkymä; pärjääkö koskaan omillaan? onko tuskainen määrä leikkauksia edessä? lapsen kipu, jota joutuu kestämään siksi ettei ole terve ym.?

en minä ole mikään sitä rajaa vetämään, vaan jotenkihan se olisi määriteltävä HYVÄN ELÄMÄN MAHDOLLISUUDET sille vammaiselle, onko sitä?

ap

Vierailija
9/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että terveys ei ole pysyvä olotila. Voit itse, lapsesi tai kuka tahansa minä hetkenä tahansa vammautua vaikka sitten vaikeavammaiseksi. En toivo sitä sinulle, enkä kenellekään perheenjäsenistäsi, mutta etkö todellakaan ymmärrä?!

Vierailija
10/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän idean mut mistä sitä tietää juuri syntyneestä onko vammainen?

Suurin osa on tietääkseni sellaisia joiden vamma näkyy ehkä vasta kuukausien ja jopa vuosien päästä.

Tapetaanko ne sit takautuvasti?

Esim.mun veli sokeutui pikku hiljaa ollen täysin sokea vasta nelivuotiaana.Olisiko hänet pitänyt tappaa silloin?Veli on nyt 27-vuotias ja yllätys yllätys työelämässä mut pitäisikö hänet kuitenkin tappaa vaik jo tänään ettei sun AP mielenrauha kärsi?

TYYDYTTIKÖ VASTAUS? SITÄHÄN HAIT, SENKIN TYPERYS!

tiedät itsekkin, ettei aloituksessa ollut kysymys tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi