Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä varaa koko perheen ulkomaanmatkoihin

Vierailija
01.03.2012 |

Haaveilin tässä päivänä muutamana lomamatkasta etelään. Järkytyin lomapakettien hinnoista. Mielestäni meillä on ihan kohtuullinen tulotaso, mutta heräsin miettimään että olemmeko sittenkin siitä köyhemmästä päästä kun en millään saa irrotettua neljähenkiselle pesueelle lomamatkaa etelän aurinkoon. :D Lasten kaverit käyvät alinomaan hiihto- ja kesälomareissuilla. Olen edelleen ihan tyytyväinen eloomme, mutta rupesi vaan ärsyttämään mokomat lomapaketit.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hinnat niin hurjia, ettei sitten viitsikään varata matkaa. Sillä rahalla sitten mieluumimn käy useammin laskettelemassa, sisustaa tms.

Vierailija
2/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikään Välimerelle, mut sillä erotuksella, että meitä on 5 ja hinta on all inc. Kallis pakettimatka tuokin, siis....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole koskaan oikein pahemmin kiinnostaneet etelänmatkat. Paljon mieluummin teemme reissuja/retkiä kotimaassa tai käymme silloin tällöin laivalla Ruotsissa tai Virossa.

Vierailija
4/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakettimatka kahdelta parjatulle Kanarialle.

Huoneistohotelli, aamupala kuului hintaan. Ei ollut paljon vaihtoehtoja jäljellä, kun sitä kolme viikkoa ennen matkaa varattiin:D

Vierailija
5/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kohta te olette eronneita ja kituilette sossun rahoilla ..anteeksi siin minun, koska minähän ne maksan...

Vierailija
6/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kalliit matkat, kun pitää aina ottaa väh. 2 huonetta.

Mutta... tehdään reissuja vaan sillon, että päästään koko porukalla matkaan.

Ei siis matkusteta miehen kanssa kaksin tai yksin.

Vierailija
7/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lomamatka on helppo räätälöidä itse.

Silloin niiden hinta alkaa näyttää jo mukavammalta.

Vierailija
8/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme tosi säästäväisiä muuten. Meillä matkailee neljä aikuisen hinnalla ja kolme lapsen. Aika kova rahallinen ponnistus siis.

Vierailija
9/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmismatkoihin?

Katso ensin sopivia mahdollisia päiviä sivustoilta jotka tarjoaa lentoja, varaa lennot ja sitten vaan jonkin sivuston kautta varaat hotellin. Halvalla pääsee.

Esim viime syksynä Turkkiin pääsimme (all inclusive) hyvätasoiseen (paikallisen määreen mukaan) 4 henkinen perhe perhehuoneeseen maksaen vain 1200e. Ja tää oli jo vähän kalliimmasta päästä ;) , halvemmallakin olisi päässyt jos olisi ollut varaa joustaa lähtöpäivässä.

Vierailija
10/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan matkojen hintoja muutaman matkatoimiston sivuilla. Hyödynnän tarjoukset.

Matkamessutarjoukset, lomavalvojaiset, Happy Hourit ja muut tarjoukset.

Matkustamme paljon. Matkamme ovat niin perheenä, kuin miehen kanssa kaksin lomia.

Vierailija
11/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmismatkoihin?

Katso ensin sopivia mahdollisia päiviä sivustoilta jotka tarjoaa lentoja, varaa lennot ja sitten vaan jonkin sivuston kautta varaat hotellin. Halvalla pääsee.

Esim viime syksynä Turkkiin pääsimme (all inclusive) hyvätasoiseen (paikallisen määreen mukaan) 4 henkinen perhe perhehuoneeseen maksaen vain 1200e. Ja tää oli jo vähän kalliimmasta päästä ;) , halvemmallakin olisi päässyt jos olisi ollut varaa joustaa lähtöpäivässä.

Vierailija
12/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan ottaa seuraavan askeleen ja rupean katsomaan millaisia vaihtoehtoja saisin kasattua. :)

Vierailija
13/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ansaitsivat keskimäärin 3 240 ja naiset 2 640 euroa

Vierailija
14/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastaan perheineen 2 viikon Thaimaan matkalle.

Meitä oli yhteensä 12.

Vierailija
15/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vihje: pakettimatkat ovat todella kalliita ja monesti pääset paljon halvemmalla jos räätälöit matkasi itse. Varaat hotellin netistä itse ja lennot myös, sivustoja on vaikka kuinka. Me olimme jouluna Dubaissa (7 henkilöä) ja selfmade-matkamme oli 12 pv ja hotellimme erittäin hyvätasoinen ja matkamme maksoi yli 1500 euroa vähemmän kuin olisi maksanut 8 päivän valmismatka samantasoisessa hotellissa.

Omatoimisuus kannattaa!

Vierailija
16/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mielummin laitan rahaa muuhun (esim. kasvihuonetta olin ajatellut ensi kesäksi ja veneestäkin olen aina haaveillut:)). Etelän lomat ei kiinnosta yhtään, olen niissä joskus ollut. Jospa siis säästetään johonkin isompaan reissuun ja mennään sitten Jenkkeihin vaikka parin vuoden päästä, sellaiselle reissulle jossa vuokrataan auto ja ajetaan useamman osavaltion läpi.

Vierailija
17/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes kotimaan matkoihn...

Vierailija
18/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin reissuun nyt talvella ja pitäisi olla niin lämmintä, että voi uida. 5 henkinen perhe, jossa lapset eivät ole sylivauvoja tulee tosi kalliiksi. Mitään omatoimimatkoja en uskalla tehdä, koska ei olla ennen matkustettu kuin kotimaassa. Olis kova halu matkustella, mutta jo se rahamäärä mikä menee pelkkään hotelliin ja lentoon on tosi iso.

Vierailija
19/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI matkusteta ihan halvimman mukaan, noin 1000e/hlö on matkamme maksaneet.

Laitan joka kk 300e säästötilille + lomarahat ja veronpalautukset. Näillä matkustaa jo mukavasti ja muihinkin juttuihin vielä.

Vierailija
20/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai halua. Ainakin oma tuttavapiirini koostuu keskituloisista "taviksista", joilla on normipalkat, asunto- ja autolainat.

lapsia 2-4. Aikapa harva näistä ulkomailla reissaa useinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi