Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testasin mieheni uskollisuutta

Vierailija
01.03.2012 |

Tein naisprofiilin facebookkiin ja kirjoitin miehelleni viestejä tyyliin haluatko joskus lähteä kahville.

Mies innostui heti...

Eli merkitseekö tämä nyt sitä että rakas aviomieheni saattaisi pettää,koska innostui "tuntemattoman" naisen jutuista.

Hän vastasi että miksei voisi lähteä...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäili miestään...

Ja pyysi minua sitten jekuttamaan vähän ukkoaan.

Lähetin miehelle tekstareita,että vaikka olenkin vaimosi ystävä niin olen kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä.

Mies oli heti kuin myyty,alkoi kysellä mikä hänessä erityisesti viehättää...

Kyselin sitten vaivihkaa onko hän ikinä käynyt vieraissa ja vannoin olevani 100% luotettava.

Mies myönsi pettäneensä vaimoaan muutamankin eri naisen kanssa...

Joten siinä nakki napsahti tän miehen kohdalla...

En tiedä oliko tämä sitten tyhmää mutta näin autoin ystävääni hänen pyytäessään.

Ei se aina ole kaikki sitä miltä se näyttää...

Vierailija
22/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut joskus outoja viestejä ja kaveripyyntöjä facebookissa.

Olen kyllä heti tunnistanut ne feikeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein naisprofiilin facebookkiin ja kirjoitin miehelleni viestejä tyyliin haluatko joskus lähteä kahville.

alkaa kyselemään semmoisia, joihin ei kestä vastauksia?

Vierailija
24/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hieman off topic -tarina. Se taitaa kuitenkin olla niin outo, etten tiedä haluaako sitä kukaan kuulla tai uskooko sitä kukaan muu kuin oman perheeni ystävät.

Vierailija
25/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hieman off topic -tarina. Se taitaa kuitenkin olla niin outo, etten tiedä haluaako sitä kukaan kuulla tai uskooko sitä kukaan muu kuin oman perheeni ystävät.

Vierailija
26/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro!

Vierailija
27/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on, elämää heikkoitsetuntoisena, heikkoitsetunteison kanssa.

Sen tiedon kanssa on vaan opittava kaikkien elää, että puoliso voi pettää, mutta ei siihen tunteeseen vellomaan ruveta.

Vierailija
28/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole uskollisuuden testaamista tai edes vastaavaa, mutta tuli vain niin elävästi mieleeni aloituksesta...

Oma mieheni on täysin tuulella käypä. Hän siis lentelee henkisesti sinne ja tänne ja nauttii naiskauneudesta ja rakastuu jokaiseen vastaantulevaan naiseen (ei ihan kirjaimellisesti, mutta ihastelee ihmisten ulkonäköä ja mainitsee niistä minullekin olettaen, että minäkin tykkään vastaantulevan naisen rinnoista just yhtä paljon). Hän on taiteilijasielu sanan omituisimmassa merkityksessä. Lapsiamme hän rakastaa aivan pakahduttavan paljon ja pari vuosikymmentä sitten nolostelin sitä, kuinka hän antaa ulkopuolisten ihmisten kuulla, nähdä ja ymmärtää kuinka paljon hän rakastaa minua. Nykyään tiedän, että ystävämme ymmärtävät, enkä enää nolostele.

Saitte tuosta varmasti jo jonkinlaisen käsityksen siitä millainen hän on? Osaisinkohan yksinkertaistaa asiaa millään tavalla... Hän haltioituu kauneudesta kuin pieni lapsi lelu- tai karkkikaupasta. Tuo se taitaa olla.

Kuitenkin. Eräänä iltana pari vuotta sitten teini-ikäinen tyttäreni kutsui minua järkyttyneen kuuloisena ja kysyi, että "mitä vittua tää, äiti, on?" Hän oli mennyt jostain syystä käymään isänsä läppärillä ja siellä oli auki FB yksäriviestiketju, jossa mieheni/isänsä keskusteli ala-asteelta olevan koulukaverinsa kanssa. Teini luki keskustelun alusta loppuun, kun huomasi isänsä viimeisessä viestissään kutsuvan naista kuningattareksi. Otin hiiren hänen kädestään, suljin sivun ja sanoin, että hänen ei sovi lukea toisten yksityisiä keskusteluja (todellisuudessa mietin siinä samalla alkaisinko itkeä vaiko nauraa ja mistä syystä tekisin kumpaakaan).

Mies selitti myöhemmin asiaa kuin täysin itsestäänselvyytenä siten, ettei vain yksinkertaisesti voinut sanoa naiselle mitään vastaan tai pahasti, koska tämä kuitenkin oli nainen ja naiset ovat herkkiä. Tämä kuulemma oli kysynyt, voisiko hän olla jonkun miehen elämän kuningatar (ja näin todellakin oli, koska luin ketjun joskus myöhemmin kokonaan) ja mieheni mielestä hänen velvollisuutensa oli miellyttää naista ja kutsua tätä kuningattareksi. Keskustelussa oli muitakin vastaavanlaisia asioita. Nainen pohdiskeli josko yksikään mies enää huolisi häntä lapsensa äidiksi, koska hän oli jo niin vanha ja... no, voitte varmaan jo tämän perusteella kuvitella kuinka mieheni reagoi.

Tästä tuli lopulta koko käsittämättömän omituisen parisuhteemme suurin kriisi. Olisin varmasti osannut suhtautua asiaan enemmän hälläväliä-fiiliksin, jos tyttö ei olisi ollut jutussa mukana. Lopputulemana mies kuitenkin poisti koulukaverin FB-ystävistään ja on sen jälkeen hyväksyttänyt kaikki kaveripyynnöt minulla. On muuten aika rasittavaa, voin kertoa, koska mies on mitä on ja saa kaverikutsuja kymmenittäin joka viikko. Tämän jälkeen hän on myös rauhoittunut toisten naisten kehumisessa julkisesti. Tytön kanssa keskustelimme siitä, että hänen isänsä on todella tunteellinen ihminen joten tämänkaltaisia asioita voi odottaa häneltä ehkä jatkossakin, eikä niistä kannata hermostua.

Joskus olen miettinyt, että miten helvetissä onnistuimme kasvattamaan täysin normaalit lapset tällaisessa suhteessa.

Vierailija
29/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei ole facebookissa.

eikä kavereilta kehtaa tollaiseen apua pyytää!

-epäilys-

Vierailija
30/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väittää ettei siinä ole mitään seksuaalista. Sama mies on kuitenkin ihastellut edellisessä suhteessaan niin paljon naisia että on käynyt pettämässä silloista vaimoaan useita kertoja. Syy oli ettei tiennyt mihin ryhtyi ja että meni fiiliksen mukana, oli kauneuden huumassa jne.

Arvatkaapa luotanko mieheen ollenkaan? Varsinkin kun suurin osa hänen taiteilijaystävistään on naisia ja mieskin on oikein mukavannäköinen tyyppi. On niitä useampiakin taiteilijoiden iltamia pidetty, mitä lie siellä tehty.

Ja minäkö olen vain vainoharhainen tai en pysty unohtamaan hänen edellisiä virheitään (jotka on virheitä vain silloin kun minä mainitsen niistä, itse on monesti kyllä sanonut ettei edes kadu).

En luota, pettää ja uittaa munaansa milloin missäkin kauniissa. Tekis mieli jättää mutten viitsi ennen kuin jää kiinni.

Vierailija
31/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies innostui heti...

Eli merkitseekö tämä nyt sitä että rakas aviomieheni saattaisi pettää,koska innostui "tuntemattoman" naisen jutuista.

Hän vastasi että miksei voisi lähteä...

Vierailija
32/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ehkä ihan ykkösellä menis läpi joku tyyppi jolla ei oo yhtään kaveria. tai vaan muutama. olis vähän epäilyttävää. omia kavereitaanhan ei voi pyytää.

En siis ole ryhtymässä moiseen, mutta tuli vaan mieleen tämä yksityiskohta.

Vierailija
33/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väittää ettei siinä ole mitään seksuaalista. Sama mies on kuitenkin ihastellut edellisessä suhteessaan niin paljon naisia että on käynyt pettämässä silloista vaimoaan useita kertoja. Syy oli ettei tiennyt mihin ryhtyi ja että meni fiiliksen mukana, oli kauneuden huumassa jne.

Arvatkaapa luotanko mieheen ollenkaan? Varsinkin kun suurin osa hänen taiteilijaystävistään on naisia ja mieskin on oikein mukavannäköinen tyyppi. On niitä useampiakin taiteilijoiden iltamia pidetty, mitä lie siellä tehty.

Ja minäkö olen vain vainoharhainen tai en pysty unohtamaan hänen edellisiä virheitään (jotka on virheitä vain silloin kun minä mainitsen niistä, itse on monesti kyllä sanonut ettei edes kadu).

En luota, pettää ja uittaa munaansa milloin missäkin kauniissa. Tekis mieli jättää mutten viitsi ennen kuin jää kiinni.

Tuon kerran tiesin varmasti, ettei hän ollut pettänyt, koska nainen asui satojen kilometrien päässä, eikä miehellä ollut mahdollisuuksia häntä tavata, mutta epäilen, että jos tilanne olisi ollut toinen (nainen asunut lähempänä tai vastaavaa) olisi hän ihan hyvin voinut pettääkin. Ja aivan varmasti sinisin avoimin silmin sanonut jälkikäteen, että "enhän minä nyt voinut muutakaan."

En kuitenkaan pelkää pettämistä millään tavalla. Tai pelätä on ehkä väärä sana... en osaa välittää siitä, että sellaista ehkä tapahtuu tai tapahtuisi. Ja olen kuitenkin oikeasti rakastunut mieheeni. No, kuten sanoin. Tämä on kaikista tuntemistani suhteista omituisin ja se on jostain syystä sattunut omalle kohdalleni.

Vierailija
34/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnisti sinut kirjoitusasusta tai vastaavasta?!

Tuollainen taitaa tosiaan osua omaan nilkkaan.