Testasin mieheni uskollisuutta
Tein naisprofiilin facebookkiin ja kirjoitin miehelleni viestejä tyyliin haluatko joskus lähteä kahville.
Mies innostui heti...
Eli merkitseekö tämä nyt sitä että rakas aviomieheni saattaisi pettää,koska innostui "tuntemattoman" naisen jutuista.
Hän vastasi että miksei voisi lähteä...
Kommentit (34)
Tein naisprofiilin facebookkiin ja kirjoitin miehelleni viestejä tyyliin haluatko joskus lähteä kahville.
Mies innostui heti...
Eli merkitseekö tämä nyt sitä että rakas aviomieheni saattaisi pettää,koska innostui "tuntemattoman" naisen jutuista.
Hän vastasi että miksei voisi lähteä...
kerran mustanperuukin päähän , muute vaa en testatakseni, enkä seksatakseni, mut veti oven kii. oon umpi vaalee norm.
Se kun ei ole miestä laisinkaan:)
Ei tarvitse kytätä,eikä olla mustis ja samalla kukaan ei kyttää sua;)
t. sinkku äiti;)
Se kun ei ole miestä laisinkaan:)
Ei tarvitse kytätä,eikä olla mustis ja samalla kukaan ei kyttää sua;)t. sinkku äiti;)
tein joskus vähän vastaavaa mustasukkaisuuspuuskissani. Loin sähköpostiosoitteen ja laitoin siitä miehelle viestin. Mies oli töissä messuilla ja kirjoitin viestissä että "Näin sinut messuilla, enkä saanut sinua mielestäni joten päätin kirjoittaa sinulle. Minulla tuli vahva tunne että meillä on jotain yhteistä..." Laitoin mukaan kuvan jostain ihan kian näköisestä naisesta ja pyysiin tapaamaan. Mies vastasi, että kiitos kutsusta mutta on naimisissa eikä koe sopivaksi tavata muita naisia. Kertoi jopa minulle hassusta viestistä jonka sai.
beautyful!
Karsea mies sulla. Tunteet on hyvästä, mutta tuo vetää jo niin yli kuin vain voi. Ylitunteellista hörhöilyä.
Tunnen vastaavan tyyppisen lähipiiristä. Hänellä taas on todella voimakas tarve olla jonkinlainen 'ritari' joka pelastaa naisia pulasta. Yleensä ne pelastusoperaatiot johtavat sänkyyn asti. Perheellinen mies, joka huvittelee tunneaallokossa miten huvittaa. Parasta on vielä se, että selittelee kovasti olevansa korvaamaton...jotain tunnevammaa kai tuossakin taustalla.
Houkutteli kahville ja kehui minua, tätä jatkui noin 3 päivää. Kertoi minun tietävän hänet ja minä asiallisesti sanoin, että hän varmaan sitten tietää minun seurustelevan. Loppuvaiheessa aloin jo epäilemään poikaystävääni, koska huomasin saman kirjoitustyylin. Ja minä tietenki aina poikaystävälleni kerroin kuinka minulla on salainen ihailija ja oon saanu siltä taas viestejä :D
Enpä langennu ansaan ;) Halusi kuulemma testata minua.
Tää ei ole uskollisuuden testaamista tai edes vastaavaa, mutta tuli vain niin elävästi mieleeni aloituksesta...
Oma mieheni on täysin tuulella käypä. Hän siis lentelee henkisesti sinne ja tänne ja nauttii naiskauneudesta ja rakastuu jokaiseen vastaantulevaan naiseen (ei ihan kirjaimellisesti, mutta ihastelee ihmisten ulkonäköä ja mainitsee niistä minullekin olettaen, että minäkin tykkään vastaantulevan naisen rinnoista just yhtä paljon). Hän on taiteilijasielu sanan omituisimmassa merkityksessä. Lapsiamme hän rakastaa aivan pakahduttavan paljon ja pari vuosikymmentä sitten nolostelin sitä, kuinka hän antaa ulkopuolisten ihmisten kuulla, nähdä ja ymmärtää kuinka paljon hän rakastaa minua. Nykyään tiedän, että ystävämme ymmärtävät, enkä enää nolostele.
Saitte tuosta varmasti jo jonkinlaisen käsityksen siitä millainen hän on? Osaisinkohan yksinkertaistaa asiaa millään tavalla... Hän haltioituu kauneudesta kuin pieni lapsi lelu- tai karkkikaupasta. Tuo se taitaa olla.
Kuitenkin. Eräänä iltana pari vuotta sitten teini-ikäinen tyttäreni kutsui minua järkyttyneen kuuloisena ja kysyi, että "mitä vittua tää, äiti, on?" Hän oli mennyt jostain syystä käymään isänsä läppärillä ja siellä oli auki FB yksäriviestiketju, jossa mieheni/isänsä keskusteli ala-asteelta olevan koulukaverinsa kanssa. Teini luki keskustelun alusta loppuun, kun huomasi isänsä viimeisessä viestissään kutsuvan naista kuningattareksi. Otin hiiren hänen kädestään, suljin sivun ja sanoin, että hänen ei sovi lukea toisten yksityisiä keskusteluja (todellisuudessa mietin siinä samalla alkaisinko itkeä vaiko nauraa ja mistä syystä tekisin kumpaakaan).
Mies selitti myöhemmin asiaa kuin täysin itsestäänselvyytenä siten, ettei vain yksinkertaisesti voinut sanoa naiselle mitään vastaan tai pahasti, koska tämä kuitenkin oli nainen ja naiset ovat herkkiä. Tämä kuulemma oli kysynyt, voisiko hän olla jonkun miehen elämän kuningatar (ja näin todellakin oli, koska luin ketjun joskus myöhemmin kokonaan) ja mieheni mielestä hänen velvollisuutensa oli miellyttää naista ja kutsua tätä kuningattareksi. Keskustelussa oli muitakin vastaavanlaisia asioita. Nainen pohdiskeli josko yksikään mies enää huolisi häntä lapsensa äidiksi, koska hän oli jo niin vanha ja... no, voitte varmaan jo tämän perusteella kuvitella kuinka mieheni reagoi.
Tästä tuli lopulta koko käsittämättömän omituisen parisuhteemme suurin kriisi. Olisin varmasti osannut suhtautua asiaan enemmän hälläväliä-fiiliksin, jos tyttö ei olisi ollut jutussa mukana. Lopputulemana mies kuitenkin poisti koulukaverin FB-ystävistään ja on sen jälkeen hyväksyttänyt kaikki kaveripyynnöt minulla. On muuten aika rasittavaa, voin kertoa, koska mies on mitä on ja saa kaverikutsuja kymmenittäin joka viikko. Tämän jälkeen hän on myös rauhoittunut toisten naisten kehumisessa julkisesti. Tytön kanssa keskustelimme siitä, että hänen isänsä on todella tunteellinen ihminen joten tämänkaltaisia asioita voi odottaa häneltä ehkä jatkossakin, eikä niistä kannata hermostua.
Joskus olen miettinyt, että miten helvetissä onnistuimme kasvattamaan täysin normaalit lapset tällaisessa suhteessa.
vähän liian leveästi muita ihmisiä, voi itsellään olla huono itsetunto, jota alitajuisesti paikkailee seuraamalla liikaa ympäristöään. sulle nostan hattua , varmasti on silti rakastava isä lapselles.
Minulle tulisi ensimmäisenä mieleen että jos joku miespuolinen houkuttelee kahville, niin että se on joku vanha ala-astelainen tai muu, ja tottakai olisin utelias näkemään että tunnistaisinko tyyppiä tai mihin hän on päätynyt. Ja verestämään vanhoja ala-asteen muistoja.
Kokeilehan ehdottaa hänelle "tuntemattomana" naisena suoraa seksiä, ja katso mitä hän siihen sanoo. Sovi vaikka treffit ja mene itse paikalle - peruukki päässä, hampaat pikatahnavalkaistuina ja oudossa meikissä.
Kertoo paljon avioliittonne tilasta, kun teet tollasia testeja ja kun miehesi vielä niihin lankeaa... Jessus...
Mitäs nyt teet? Teetkö treffit ja katsot ilmestyykö mies oikeasti paikalla. Mistä tiedät olisiko mies oikeasti valmis pettämään sua vai onko tullut paikalle vain uteliaisuuttaan? Entä jos kerrot totuuden miehelle, tuleeko sitten ero, kun toimit noin kavalasti eikä miehes voi enää luottaa suhun...
Eikö teitä silti ärsyttäisi jos miehenne reagoisi noin?
Ystäväni käski erään kaverinsa flirttailla omalle miehelleen,mutta hänen miehensä ei kuulema edes hyväksy kaveriksi tai vastaa mitään tälläisille.
Ystäväni mies ei siis tiedä että tämä nainen oli vaimonsa tuttuja.
Jos miehesi luulee, että oot joku vanha koulukaveri tms niin kai hän nyt voi mennä käymään kahvilla ihmettelemäss, että kuka häntä oikein kaipailee.
Tosi ärsyttävä juttu, mutta kerta tolle tielle olet lähtenyt niin olisi mielenkiintoista tietää kertooko mies sinulle asiasta millään tavalla vai kähmäileekö seläntakana.
omia miehiänne. Ja sitte eropaprut het vireille, koska kukapa voisi vastustaa kaunista naista joka pyytää kahville.
Ei se vielä mitään tarkoita. Itsekin ehkä olisit sen verran utelias, että haluaisit katsoa mikä juttu tää on.
Joku vuosi sitten. Tein kans profiilin facebookiin ja aloin "flirttailla" mieheni kanssa. Mies lankesi vaikka olin laittanut ihan tavallisen näköisen naisen kuvan siihen.
Pyysin miestäni kahvilaan ja se tuli. Ilme oli näkemisen arvoinen kummallakin, se oli ostanut jopa kukkia tapaamiseen!!! Jätin sen paskan siihen paikkaan.
Mä luulin oikeasti että meillä oli hyvä suhde ja molemmat rakasti toisiaan. Suosittelen tälläistä testiä ennen lapsen hankintaa tai naimisiin menoa. Tuleepa miehen aikeet selväksi.
näinpä...
Kyllä tämmösellä saa selville asioita...
-ap
Ei kaikki tietenkään, mutta huomattavasti suurempi osa kuin naisista. Uskollisia miehiä ei riitä kaikille.
Kuinka moni teistä alkaisi epäillä miehenne uskollisuutta,jos hän tällä tavalla olisi kiinnostunut tuntemattomasta naisesta heti...
Sietää kuulkaa miettiä ja se ei ole sairaalloista mustasukkaisuutta...
-ap
tein joskus vähän vastaavaa mustasukkaisuuspuuskissani. Loin sähköpostiosoitteen ja laitoin siitä miehelle viestin. Mies oli töissä messuilla ja kirjoitin viestissä että "Näin sinut messuilla, enkä saanut sinua mielestäni joten päätin kirjoittaa sinulle. Minulla tuli vahva tunne että meillä on jotain yhteistä..." Laitoin mukaan kuvan jostain ihan kian näköisestä naisesta ja pyysiin tapaamaan. Mies vastasi, että kiitos kutsusta mutta on naimisissa eikä koe sopivaksi tavata muita naisia. Kertoi jopa minulle hassusta viestistä jonka sai.