Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot pojat kylpylässä naisten puolella

Vierailija
01.03.2012 |

Joo, todella kulunut aihe, tiedän..

Itse en vain ole aiemmin juuri törmännyt näihin "isoihin poikiin" naisten puolella ja aina vähän ihmetellyt mistä täällä puhutaan.

Hiihtolomamatkalla kylpylässä asia kyllä pisti silmään! Naisten puolella oli useampi äiti isomman pojan kanssa. Pari äitiä oli kehitysvammaisen n. 10v poikansa kanssa. Eräs tapaus kiinnitti erityisesti huomiota. Poika oli arviolta n. 10-vuotias. Oma 9-v tyttöni on 134cm pitkä ja tämä oli reilusti häntä pidempi, hampaat oli vaihtunut rautahampaiksi(joo kyllä huomasin tämänkin kun viereisillä kaapeilla vaatteita vaihdettiin).. Tämä poika aukaisi itse omalla avaimella kaapin oven, riisui vaatteensa, laittoi ne kaappiin, juoksi suihkuun. Suihkussa tuijotti vuorotellen kaikkia naisia. Allasosastolla huusi ensimmäisenä "ISKÄ!!", isä oli siis mukana, muttei voinut poikaa ottaa miesten puolelle?! Poika ui todella hyvin ja ihan yksin muutenkin oli siellä allasosastolla. Tällä kertaa mullakin kiehahti. Suihkuun ja saunaan poika ei riisunut uikkaria.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 14v pojalla on adhd ja ei pärjää miesten puolella. Tulee mun mukana uimahalleissa ja kylpylöissä naisten puolelle.

Vierailija
62/62 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollista mennä isän kanssa niin mitä... MIKSI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan