Isot pojat kylpylässä naisten puolella
Joo, todella kulunut aihe, tiedän..
Itse en vain ole aiemmin juuri törmännyt näihin "isoihin poikiin" naisten puolella ja aina vähän ihmetellyt mistä täällä puhutaan.
Hiihtolomamatkalla kylpylässä asia kyllä pisti silmään! Naisten puolella oli useampi äiti isomman pojan kanssa. Pari äitiä oli kehitysvammaisen n. 10v poikansa kanssa. Eräs tapaus kiinnitti erityisesti huomiota. Poika oli arviolta n. 10-vuotias. Oma 9-v tyttöni on 134cm pitkä ja tämä oli reilusti häntä pidempi, hampaat oli vaihtunut rautahampaiksi(joo kyllä huomasin tämänkin kun viereisillä kaapeilla vaatteita vaihdettiin).. Tämä poika aukaisi itse omalla avaimella kaapin oven, riisui vaatteensa, laittoi ne kaappiin, juoksi suihkuun. Suihkussa tuijotti vuorotellen kaikkia naisia. Allasosastolla huusi ensimmäisenä "ISKÄ!!", isä oli siis mukana, muttei voinut poikaa ottaa miesten puolelle?! Poika ui todella hyvin ja ihan yksin muutenkin oli siellä allasosastolla. Tällä kertaa mullakin kiehahti. Suihkuun ja saunaan poika ei riisunut uikkaria.
Kommentit (62)
jotka on jo 4-vuotiaana 160cm pitkiä, hampaat vaihtuneet ja muutenkin tosi kehittyneen näköisiä. Tosin samat pojat ei vielä 12-vuotiaanakaan uskalla toimia yksin miesten puolella.
en ole tykännyt IKINÄ uimahalleista/kylpylöistä. Enkä aio niissä käydä jatkossakaan tyttöni kanssa.
En väitä ettei ole mutta meidän pojalla on 5- vuotiaana lähtenyt maitohampaita ja ekaluokkalaisen kouluunmenotarkastuksessa oli 130 senttiä pitkä.
Eli joku voisi pitää lastani 9- vuotiaana vaikka tämä olisi 7?
Mistä näitä tulee jotka osaa tietää lapsen iän?
Siskontyttöä luuli pappi 15- vuotiaaksi vaikka tämä oli täyttämässä 9.
27
sanon ap:lle, että mun 7v. täyttänyt poika on sun 9v. tyttöä pitempi. Eli voi olla, että arvioit ko pojan iän väärin. JA edestä on hänelläkin hampaat vaihtuneet.
jaksanut lukea koko ketjua, mutta pakko kommentoida silti. Nimittäin siihen, kun näissä keskusteluissa vedetään tuo kehitysvammaisuus esiin.
Itse olen hoitanut kehitysvammaisia ja voin teille kertoa jymyuutisen, että myös kehitysvammaisilla miehillä on seksuaalisia haluja ja ovat kiinnostuneita naisten vartaloista. Näin siis usein myös kehitysvammaisilla murrosikäisillä.
Itse en todellakaan haluaisia olla alasti teini-ikäisen kehitysvammaisen edessä, niinkuin en halua olla vammatomankaan. Joten mikäli iso poika ei selviä yksin miesten puolella tulee hänelle ottaa joku miespuolinen avustaja mukaan eikä suinkaan tuoda tätä naisten puolelle.
jos isä mukana, niin miksi naisten puolella. Eikö tämä ollut pointti??
Miksi kaikki kertaavaat lastensa mittoja. Ettekö ymmärrä lukemaanne?
En väitä ettei ole mutta meidän pojalla on 5- vuotiaana lähtenyt maitohampaita ja ekaluokkalaisen kouluunmenotarkastuksessa oli 130 senttiä pitkä.
Siskontyttöä luuli pappi 15- vuotiaaksi vaikka tämä oli täyttämässä 9.27
Tähän et uskalla vastata, mutta kysytään kuitenkin: sinun 9-vuotiaan kokoinen 7- vuotias poikasi ei siis mitenkään selviä yksin miesten puolella, mutta kuka tahansa 7-vuotias tyttö taas selviää yksin naistenpuolella, MIKSI? (ja ei, kuvitteelliset pedofiilit ei kelpaa selitykseksi. Yksinäinen pedofiili ei normaalimiesten läsnäollessa uskaltaisi mitään tehdä uimahallissa)
sitä meteliä minkä kakarat siellä aiheuttaa. Ja tietysti ne pissivät sinne veten myös.
Inhottaa ajatus uiskentelusta pissivedessä.
Siskontyttöä luuli pappi 15- vuotiaaksi vaikka tämä oli täyttämässä 9.27
Tähän et uskalla vastata, mutta kysytään kuitenkin: sinun 9-vuotiaan kokoinen 7- vuotias poikasi ei siis mitenkään selviä yksin miesten puolella, mutta kuka tahansa 7-vuotias tyttö taas selviää yksin naistenpuolella, MIKSI? (ja ei, kuvitteelliset pedofiilit ei kelpaa selitykseksi. Yksinäinen pedofiili ei normaalimiesten läsnäollessa uskaltaisi mitään tehdä uimahallissa)
olimme luokkani kanssa uimahallissa ja joku papparainen oli mennyt koskettelemaan muutamia pojista kasvoihin, rintaan ja käsivarteen.
Perheet saunoo yhdessä, ystäväperheet saunoo yhdessä eri-ikäisten lasten kanssa eikä kukaan kummeksu. Oman kehon rajat on tervettä opettaa ettei vieraat saa koskea, muttei alastomuus lapsen kohdalla pitäisi olla yhdellekään lapselle trauma ellei vanhemmat ole tehneet siitä sellaista. Uimarannoilla kaikenikäiset tytöt on narubiksuissaan esittelemässä vieraiden aikuisten miesten ja poikien edessä vartaloaan ja pojilla vain pienet uikkarit, aina ei niitäkään, lähes kouluikäisiäkin näkee ihan nakuna. Pikkutytöt puetaan jo arjessa nykyään todella paljastaviin vaatteisiin, kuuntelevat musiikkia jossa seksi tihkuu videoissa, meikataan jo ekaluokkalaisia. Neitsyyden menettäminen tapahtuu yhä useammin jo ala-asteella yläkoululaisen pojan kanssa. Yhtäkkiä 5 minuutin kohtaaminen toisen lapsen kanssa pukkarissa aiheuttaa elinikäisen trauman. Aika kaksinaismoralistista menoa täällä..
Kaikilla ei todellakaan ystäväperheet sauno yhdessä. Meillä ainakaan ei ystäväperheen äijä istu kanssani alasti saunan lauteillakaan.
Myöskään kaikkien tytöt eivät kulje paljastavissa narubikineissä uimarannalla ja vaikka kulkisikin niin siinä on vissi ero, että joku paljas pippelinen poika tuijottaa tyttären paljasta vartaloa uimahallissa.
Jokaisella on oikeus valita naistenpuoli tyttärelleen sillä oletuksella, ettei häntä nuoret miehenalut tuijota metrin päästä.
Mikäli tyttäreni sanoo, ettei halua poikapuoleisen luokkakaverinsa kanssa olla alasti uimahallin suihkussa niin totta helvetissä suutun jos hänelle ei sitä "koskemattomuutta" suoda. Tyttäreni on todellakin oikeassa paikassa ollessaan naisten puolella toisin kuin nuo pojat.
"normaali" 7vuotias pärjää hyvin yksikseen omalla puolella, joko miesten tai naisten.
Luutavasti myös nuorempi, etenkin jos on päässyt harjoittelemaan.
ollaan veljen kanssa käyty lapsina uimassa, uimahallissa KESKENÄMME ja OMILLA puolilla vaatteet on vaihdettu :). ikää taisi olla 8v js 9v
tässä varmaan syy. Se on oma pieni mussukka aina ja ajatus siitä, että poika katselisi tyttöjä tai, että joku kiusaantuisi hänen läsnäolostaan on vaan monelle äidille niin vieras.
eikä ole mikään ihmepoika, ihan tavallinen lapsi.
Harrastuksensa parissa kaikki tuon ikäiset tapaavat valmentajan altaalla. Hoitavat siis itse suihkuttelut ja vaatteiden vaihdot pukukopissa ilman aikuista. JA siellä on siis 10kpl 5-7-vuotiasta poikaa.
että ap:n kuvailema poika ei ole normaali, vaan jollakin tapaa vajaa... siis anteeksi, erityislapsi. Normaali 10-vuotias pärjää omalla puolellaan vallan mainiosti. Taisi poikaa itseäänkin nolottaa olla naisten puolella, kun tuli niin kiire isän luo :D Ongelma taitaa olla, kuten hyvin usein, typerässä äidissä. Meillä on 3-vuotias poika ja on ollut naisten puolella tasan kolme kertaa elämänsä aikana. Kouluikäisenä menee miesten puolelle tai jää kotiin. Simppeliä.
käytti itse kaappia, riisuitui, suihkutteli itse, ui hyvin, liikkui yksin allasosastolla. Mistä ei selviytynyt?
Eli 7-vuotias on yleensä käynyt jo useita kertoja uimahallissa ilman paapovaa äitiä. Saattaa osata ihan itse lukita kaappinsa ja käydä suihkussa. Ongelmatilanteissa voi neuvoa pyytämään apua joltakin aikuiselta.
Ja kyllä: omakin 8-vuotias tyttö ihmetteli sunnuntaina uimahallissa, miksi noin iso poika (n 140 cm) on naisten puolella...
Luulisinpa, että aika moni äiti ei haluaisi, että oma 10v tyttö olisi alasti miesten puolella..
MINÄ käyn vielä 42 vuotiaanakin naisten puolella. Vanhoista tavoista ei niin vain pääse eroon. Siellä on mukavampaa eikä valvojat faseltaan ehdi puuttua. Muuten, olen kyllä siivosti.
Ikivanha ketju, mutta pakko kommentoida. Oman pojan jalkapallojoukkueessa pelasi 6v poika, joka oli 152cm pitkä.. eli kaikki on mahdollista, pituuden perusteella ei voi päätellä mitään.
onks täällä joku puhunut jostain elinikäisistä traumoista?! Apta vaan ärsytti, that´s it.