Isot pojat kylpylässä naisten puolella
Joo, todella kulunut aihe, tiedän..
Itse en vain ole aiemmin juuri törmännyt näihin "isoihin poikiin" naisten puolella ja aina vähän ihmetellyt mistä täällä puhutaan.
Hiihtolomamatkalla kylpylässä asia kyllä pisti silmään! Naisten puolella oli useampi äiti isomman pojan kanssa. Pari äitiä oli kehitysvammaisen n. 10v poikansa kanssa. Eräs tapaus kiinnitti erityisesti huomiota. Poika oli arviolta n. 10-vuotias. Oma 9-v tyttöni on 134cm pitkä ja tämä oli reilusti häntä pidempi, hampaat oli vaihtunut rautahampaiksi(joo kyllä huomasin tämänkin kun viereisillä kaapeilla vaatteita vaihdettiin).. Tämä poika aukaisi itse omalla avaimella kaapin oven, riisui vaatteensa, laittoi ne kaappiin, juoksi suihkuun. Suihkussa tuijotti vuorotellen kaikkia naisia. Allasosastolla huusi ensimmäisenä "ISKÄ!!", isä oli siis mukana, muttei voinut poikaa ottaa miesten puolelle?! Poika ui todella hyvin ja ihan yksin muutenkin oli siellä allasosastolla. Tällä kertaa mullakin kiehahti. Suihkuun ja saunaan poika ei riisunut uikkaria.
Kommentit (62)
osais erottaa vieraan lapsen hampaista mikä on maitohammas ja mikä rautahammas.
Vai onko ap tehny sille jonkun suutarkistuksen siinä samalla?
osais erottaa vieraan lapsen hampaista mikä on maitohammas ja mikä rautahammas.
Vai onko ap tehny sille jonkun suutarkistuksen siinä samalla?
Kiitos nauruista sinulle. Ihanaa, että täällä on tällaisiakin ihmisiä.
Omassa tutussa uimahallissa menee miesten puolelle ilman kaveriakin, mutta jos mä lähden ilman lapsen isää toiseen uimahalliin tai kylpylään, niin ei tuo poika suostu menemään yksin miesten puolelle. Ei tosin tule naisten puolellekaan. Vaikka on jo noin vanha, niin silti pelottaa uudet, tuntemattomat paikat, joten ymmärrän hyvin pienempiä poikia, jotka ovat naisten puolella.
Mutta siinä vaiheessa, kun aletaan tuijottamaan naisia/tyttöjä, niin pojan paikka ei todellakaan ole enää naisten puolella.
Perheet saunoo yhdessä, ystäväperheet saunoo yhdessä eri-ikäisten lasten kanssa eikä kukaan kummeksu. Oman kehon rajat on tervettä opettaa ettei vieraat saa koskea, muttei alastomuus lapsen kohdalla pitäisi olla yhdellekään lapselle trauma ellei vanhemmat ole tehneet siitä sellaista.
Uimarannoilla kaikenikäiset tytöt on narubiksuissaan esittelemässä vieraiden aikuisten miesten ja poikien edessä vartaloaan ja pojilla vain pienet uikkarit, aina ei niitäkään, lähes kouluikäisiäkin näkee ihan nakuna.
Pikkutytöt puetaan jo arjessa nykyään todella paljastaviin vaatteisiin, kuuntelevat musiikkia jossa seksi tihkuu videoissa, meikataan jo ekaluokkalaisia. Neitsyyden menettäminen tapahtuu yhä useammin jo ala-asteella yläkoululaisen pojan kanssa. Yhtäkkiä 5 minuutin kohtaaminen toisen lapsen kanssa pukkarissa aiheuttaa elinikäisen trauman.
Aika kaksinaismoralistista menoa täällä..
Kaverillani on kaksospojat, 5-vuotiaat. He ovat pidempiä kuin veljensä. joka on ekaluokkalainen. Ja tämä koululainenkin on ikäisekseen pitkä. Eli kun perhe menee uimaan niin kaikki pojat sitten keskenään yksinään miesten puolelle vai?
Näitä paskahousuja näkee uimapaikoissa useinkin. Meidän perheessä on ihan selvä juttu, että pojat menee isänsä kanssa ja äiti tavataan vasta altaalla. Silloin kun olivat pienempiä, saattoi toinen olla kanssani naisten puolella. Jos käydään esim. uimahallissa ilman isää, menee pojat yksin miesten puolelle. Ollaan rautalangasta väännetty, miten siellä ilman vanhempia toimitaan, eikä ainakaan tähän mennessä ole valituksia tms tullut. Pojat ovat nyt 7 ja 9. 6-vuotiaana on ollut pienempi kanssani naisten puolella viimeeksi.
Ei mua häiritse muitten pikkupojat naisten puolella, enkä ala kenenkään ikää arvailemaan. Mutta ymmärrän etenkin tyttöjen puolesta se voi olla ikävää. Ja tulisikin ottaa huomioon myös kanssaihmiset, eikä aina vaan miettiä mikä itselle on helpointa.
Eli kun perhe menee uimaan niin kaikki pojat sitten keskenään yksinään miesten puolelle vai?
ekaluokkalainen opastaa paria 5-vuotiasta uimahallissa... ja veljeksiä vielä :D :D tosi turvallinen ratkaisu!!
kaikki edessä olevat hampaat vaihtunut rautahampaiksi 5-6 vuotiaana. Ekalla luokalla lapsi oli 146 cm pitkä.
ovat siis melkoisen villejäkin. Jos he menisivät itsekseen miesten puolelle niin aika varmana olisi jollain pää halki tai uikkarit vähintäänkin vaihtuneet. Eli äitiä tarvitaan. Vaikka siis pituus on lähempänä 140 cm jo.
No miksi sitten niitä poikia ei voi KASVATTAA pärjäämään siellä miesten puolella. MIksi siihen tyttöjen ujosteluun tartutaan kasvatuskysymyksenä? Miksei tyttöjä voi ymmärtää?
Se täytyy ymmärtää, että poikia jännittää ja sen varjolla täytyy unohtaa kaikkien tyttöjen tunteet.
Minun tyttöni ei vierasta noita poikia. Mutta itse olen aikaan tullut murrosikään 10-vuotiaana. Minulla oli jo silloin rinnat ja karvoitus. Olin todella hämilläni itseni ja vartaloni takia, vaikka kuinka minua tuettiin ja rakastettiin kotona. Vanhempanikin ovat vanhoja hippejä ja hyvin sinut itsensä kanssa. Noh, itse en ollut ja varmasti on noita hämillään olevia pikkutyttöjä vieläkin. Eikä taatusti ole kivaa kun samanikäiset pojat tulee tuijottamaan laueteille viereen. JA tiedoksenne, ne todellakin tuijottaa. Uteilaisuuttaan tietysti, ei seksimielessä, mutta tuijottaa kuitenkin.
ap
etusivulla, voitte oikein paneutua aiheeseen:D
Yhteisiä sääntöjä pitää myös noudattaa. 10-vuotias kehitysvammainenkaan ei kuulu väärän sukupuolen puolelle. Tiesitkö että osa kehitysvammaisista on hyvinkin seksuaalisia? Saattavat mm. alkaa masturboida ihan julkisella paikalla.
Joillain ei ole varaa lapsen lasketteluharrastuksen ja toisella ei ole varaa etelänmatkoihin. Toiset ei pääse uimaan jos ei ole oman sukupuolen avustajaa.
kyse oli LAPSISTA, onko sulla jääny oma henkinen taso jotenkin vajaaksi jos 35v veljesi on sinulle lapsi?
Ja tiedätkö, ettei kaikilla ole tukiverkkoa jossa miespuolisia avustajia ja toiseksi lapsen kuntoutussuunnitelma saattaa painokkaasti edellyttää vesiliikuntaa
Oma lapseni on 10v ja pärjää itekin miesten puolella, mutta mun maailmassa mahtuu myös inhimillistä ymmärrystä erilaisuutta kohtaan.
Omassa tutussa uimahallissa menee miesten puolelle ilman kaveriakin, mutta jos mä lähden ilman lapsen isää toiseen uimahalliin tai kylpylään, niin ei tuo poika suostu menemään yksin miesten puolelle. Ei tosin tule naisten puolellekaan. Vaikka on jo noin vanha, niin silti pelottaa uudet, tuntemattomat paikat, joten ymmärrän hyvin pienempiä poikia, jotka ovat naisten puolella.
Mutta siinä vaiheessa, kun aletaan tuijottamaan naisia/tyttöjä, niin pojan paikka ei todellakaan ole enää naisten puolella.
Älä vaan sano että 11-vuotiaasi on normaali? Menethän armeijaankin/sivariin pitämään kädestä kiinni?
No miksi sitten niitä poikia ei voi KASVATTAA pärjäämään siellä miesten puolella. MIksi siihen tyttöjen ujosteluun tartutaan kasvatuskysymyksenä? Miksei tyttöjä voi ymmärtää?
Se täytyy ymmärtää, että poikia jännittää ja sen varjolla täytyy unohtaa kaikkien tyttöjen tunteet.
Minun tyttöni ei vierasta noita poikia. Mutta itse olen aikaan tullut murrosikään 10-vuotiaana. Minulla oli jo silloin rinnat ja karvoitus. Olin todella hämilläni itseni ja vartaloni takia, vaikka kuinka minua tuettiin ja rakastettiin kotona. Vanhempanikin ovat vanhoja hippejä ja hyvin sinut itsensä kanssa. Noh, itse en ollut ja varmasti on noita hämillään olevia pikkutyttöjä vieläkin. Eikä taatusti ole kivaa kun samanikäiset pojat tulee tuijottamaan laueteille viereen. JA tiedoksenne, ne todellakin tuijottaa. Uteilaisuuttaan tietysti, ei seksimielessä, mutta tuijottaa kuitenkin.
ap
Huomaatte, että ette ole KUKAAN mielipiteenne kanssa yksin:D
Koska sillä on muutama rautahammas?
Ookei. :(
Häveliäisyys älyllisti
Ihmislaji suhtaudu alastomuuteen kuin eläin. Useimmista on kiusallista tulla nähdyksi vaatteitta. Kainostelu on vanhaa perua ja hyvä valinta. Mitä vähemmän tirkistelymahdollisuuksia on ollut, sitä enemmän jäänyt aikaa kulttuurin kehittämiseen.
http://tieku.fi/ihmisen-kehitys/haeveliaeisyys-aelyllisti
On se kumma miten ne pojat on niin avuttomia että eivät selviä edes kouluikäisinä yksin uimahallissa. Tulevia mammanpoikia! Menevätkö koulussakin NAISTENVESSAAN? Koulun liikuntatunnilla tyttöjen pukuhuoneeseen?
Perheet saunoo yhdessä, ystäväperheet saunoo yhdessä eri-ikäisten lasten kanssa eikä kukaan kummeksu. Oman kehon rajat on tervettä opettaa ettei vieraat saa koskea, muttei alastomuus lapsen kohdalla pitäisi olla yhdellekään lapselle trauma ellei vanhemmat ole tehneet siitä sellaista.
Uimarannoilla kaikenikäiset tytöt on narubiksuissaan esittelemässä vieraiden aikuisten miesten ja poikien edessä vartaloaan ja pojilla vain pienet uikkarit, aina ei niitäkään, lähes kouluikäisiäkin näkee ihan nakuna.
Pikkutytöt puetaan jo arjessa nykyään todella paljastaviin vaatteisiin, kuuntelevat musiikkia jossa seksi tihkuu videoissa, meikataan jo ekaluokkalaisia. Neitsyyden menettäminen tapahtuu yhä useammin jo ala-asteella yläkoululaisen pojan kanssa. Yhtäkkiä 5 minuutin kohtaaminen toisen lapsen kanssa pukkarissa aiheuttaa elinikäisen trauman.
Aika kaksinaismoralistista menoa täällä..
ihan nk tässä olisi hampaista vain ollut kyse. Jos pojalla on ISÄ mukana, miksi hän on naisten puolella. JA vaikkei olisi ollutkaan, hän selviutyi kaikista toimistaan yksin.
Silti KUKAAN supermussukkapojun äiti ei ole vastannut ap:n viestissä 25esittämään kysymykseen. Miksi tyttöjä voi ja pitäisi kasvattaa, mutta pojilta ei saa vaatia riisumisen/pesemisen ja pukemisen osaamista?
Mihin se raja vedetään? Nyt puhutaan vaan siitä ettei pärjää yksin miesten puolella. Jos se on kriteeri, niin monella se naisten puolella vierailu ei lopu koskaan. Kerro mikä on se raja? Saako 12 vielä tulla naisten puolella? Minullakin on inhimillistä ymmärrystä. MYÖS niitä tyttöjä kohtaan. Vai pitääkö ymmärtää vain YHTÄ osapuolta?
vitonen