Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan kitkettyä pois 3 vee lapselta rumat puheet ja höpötykset?

Vierailija
01.03.2012 |

Kaikki mikä ei lasta miellytä, on pissiä, pyllyä jne. "haukkuu kavereitaan pöllöiksi, pissipääksi yms. lällätystä.

Ja mikä kurjinta, pyssyleikit on vahvasti kuvioissa vaikka olen esim. kaikki legoukkojen miekat ja pikkuaseet (vanhemmalla lapsella on niitä) pistänyt lapsen leikeistä pois.

Olen pyssyleikit kieltänyt ja kertonut, että ainoastaan eläimiä saa metsästää. Lällätyksiin ja muihin haukkumisiin en enää reagoi mitenkään, olen kuin en kuulisikaan ja alan keskustella päälle jotain muuta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyssyleikkeihin en ota kantaa, itse, kun ne hyväksyn.

Vierailija
2/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä muuten leikkiä. Pyssyn saa aikaiseksi vaikka näkkileivästä, jos ei muusta.

Toisten haukkumisen voi kieltää ja pitääkin kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaisiko teillä se, että veisit vain lapsen kylmästi vessaan aina kun suusta tulee jotain pissi-kakka-juttuja. Niitä puhutaan vain vessassa.

Vierailija
4/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaisiko teillä se, että veisit vain lapsen kylmästi vessaan aina kun suusta tulee jotain pissi-kakka-juttuja. Niitä puhutaan vain vessassa.

ne tosiaan piti viedä vessaan, AINA. Loppui lyhyeen ko eivät lapset halunneet leikkejä keskeyttää sen vuoksi, että käyvät vessassa muuten vaan mutkan...

Vierailija
5/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta hakemaan satu- ja lorukasetteja.

Vierailija
6/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pväkodissa. Muista haukkumisista, läpsimisistä, potkimisista jne joutuu 3- vuotias kolmeksi minuutiksi jäähypenkille kodinhoitohuoneeseen. Munakello oven taa ja ulos saa tulla kun kello pirisee. ja silloinkin eka pyydetään anteeksi.

Tätä kun jaksoi jonkun kuukauden kaksi vääntää pahimmassa uhmassa niin jäi isoveljeen kohdistunut "väkivaltaisuus" ja haukkuminen pois.

ja nyt on myös auttanut asiaa että pväkodin ryhmässä ollut häirikkö vaihtoi ryhmää.

Vierailija
7/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiotta en jättäisi noita pissittely/haukkumisia, lapsi vaan oppii ettei aikuinen välitä ja näin saa tehdä kun ei kielletä. Tympeetähän se on kaks kertaa tunnissakin pistää jäähylle tai puhuttaa samasta asiasta mutta toison kautta pienikin lapsi oppii. Helpottaa sitten vanhempana kun jaksaa lapsen ollessa pieni vääntää säännöistä.

pväkodissa. Muista haukkumisista, läpsimisistä, potkimisista jne joutuu 3- vuotias kolmeksi minuutiksi jäähypenkille kodinhoitohuoneeseen. Munakello oven taa ja ulos saa tulla kun kello pirisee. ja silloinkin eka pyydetään anteeksi.

Tätä kun jaksoi jonkun kuukauden kaksi vääntää pahimmassa uhmassa niin jäi isoveljeen kohdistunut "väkivaltaisuus" ja haukkuminen pois.

ja nyt on myös auttanut asiaa että pväkodin ryhmässä ollut häirikkö vaihtoi ryhmää.

Vierailija
8/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Mitä pahaa niissä on?

Sori vaan mutta hukassa on äiti joka kieltää tavalliset leikit eikä kiellä kun lapsi jotain haukkuu.

Vierailija
9/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun leikit alkoi mennä siihen, että ammutaan aikuiset tai kaverit kuoliaaksi, niin katsoin paremmaksi pistää kaikki pyssyt (joita meillä siis on) piiloon tämän sankarin ulottuvilta. Vanhempi lapsi on saanut leikkiä pyssyillä, mutta leikki on aina pysynyt aisoissa. Ikinä ei suuttuessaan ole uhannut ampua ketään kuoliaaksi. Minusta vaan kuulostaa aika kurjalta.

Ja noihin lällätyksiin ei kielto tehoa, jatkaa vaan kahta kauheammin, niin olen nyt kokeillut, josko auttaisi etten huomioi niitä ollenkaan. Ap

Vierailija
10/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun leikit alkoi mennä siihen, että ammutaan aikuiset tai kaverit kuoliaaksi, niin katsoin paremmaksi pistää kaikki pyssyt (joita meillä siis on) piiloon tämän sankarin ulottuvilta. Vanhempi lapsi on saanut leikkiä pyssyillä, mutta leikki on aina pysynyt aisoissa. Ikinä ei suuttuessaan ole uhannut ampua ketään kuoliaaksi. Minusta vaan kuulostaa aika kurjalta.

Ja noihin lällätyksiin ei kielto tehoa, jatkaa vaan kahta kauheammin, niin olen nyt kokeillut, josko auttaisi etten huomioi niitä ollenkaan. Ap

kun jaksat kärsivällisesti kieltää aina uudellleen ja uudelleen niin ajan kanssa tehoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi