Olen 33-vuotias, ja ostin juuri vartalonmyötäisen mekon. Näytän siinä hyvälle, onko kysyttävää?
Mekko on sopivan paljastava mutta kuitenkin tarpeeksi peittävä ettei ole mauton.
Kommentit (30)
Tietenkin 33-vuotias (nainen?) näyttää hyvältä vartalonmyötäisessä mekossa varsinkin jos on tyytyväinen vartaloonsa ja normaalimittojen rajoissa (ei liian laiha, ei ylipainoinen).
Jos jo 33-vuotiaana olet noin epävarma vartalostasi, niin ootapa vain kun täytät 40!
rakastan kaikkia mekkoja , varsinkin vartalon myötäisiä...olen uhkea, ylipainoinen mutta liikkuvainen..wautsi!Tykkään itestäni, kokeilkaa , elämä saa ihan uudet mittasuhteet
Oikea sanamuoto on näytän hyvältä.
Miltä tuntuu olla tyhmä?
33-vuotias on kuitenkin vielä nuori.
mutta sun toosasta löyhyävää vanhan turskan hajua ei peitä kauneinkaan mekko.
Ja paljonko harrastat viikossa liikuntaa ja minkälaista? Näil tiedoil voi jo arvioida miten hyvältä näytät.
Meillä päin sanotaan näytän hyvälle, harvempi sanoo että näytän hyvältä. Siksi kirjoitin niin
AP
Miksi kirjoitat, että näytät hyvälle, etkä että näytät hyvältä?
Ei ole pakko olla kysyttävää, tällä palstalla vaan ihmetellään vielä vähäpätöisempiäkin aiheita ja elämän sattumuksia niin ajattelinpa joutessani tiedustella josko tämäkin aihe herättäisi kiinnostusta. Uteliaat, ihmettelevät ja muuten vaan kyselevät saavat tiedonhalunsa sammutettua.
AP
Ja olen ihan tyytyväne kroppaani, pelkkien mittojen mukaan olen monien mielestä laiha, mutta livenä nähtynä jos kukaan ei tiedä painoani niin sopivaksi sanovat.
AP
Tietenkin 33-vuotias (nainen?) näyttää hyvältä vartalonmyötäisessä mekossa varsinkin jos on tyytyväinen vartaloonsa ja normaalimittojen rajoissa (ei liian laiha, ei ylipainoinen).
Toin asian esille, sillä kummempiakin asioita on tällä palstalla käsitelty ;)
AP
Jos jo 33-vuotiaana olet noin epävarma vartalostasi, niin ootapa vain kun täytät 40!
että olet tyytyväinen itseesi. Sopivasti uhkeatkin näyttävät erittäin hyvälle vartalonmyötäisissä vaatteissa.
AP
rakastan kaikkia mekkoja , varsinkin vartalon myötäisiä...olen uhkea, ylipainoinen mutta liikkuvainen..wautsi!Tykkään itestäni, kokeilkaa , elämä saa ihan uudet mittasuhteet
"upealta" !!Tuossa iässä vielä pitääkin...;)
varsinkin kun tiedän etten ole tyhmä. Kirjoitathan itse aina varmasti kirjakieltä etkä yhtään puhekieltä/murretta kaikissa nettikeskusteluissa joihin osallistut?
AP
Oikea sanamuoto on näytän hyvältä.
Miltä tuntuu olla tyhmä?
jo heti otsikkoon ettei sitä olisi tarvinnut ensimmäiseksi kysyä.
AP
33-vuotias on kuitenkin vielä nuori.
mistä muista aiheista täällä palstalla keskustellaan, ei ole ollenkaan pahimmasta päästä tämä minun aiheeni ;)
AP
Aika säälittävää.
Miksi kirjoitat, että näytät hyvälle, etkä että näytät hyvältä?