Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33-vuotias, ja ostin juuri vartalonmyötäisen mekon. Näytän siinä hyvälle, onko kysyttävää?

Vierailija
29.02.2012 |

Mekko on sopivan paljastava mutta kuitenkin tarpeeksi peittävä ettei ole mauton.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt hajut välittyvät netin kautta ;)

AP

mutta sun toosasta löyhyävää vanhan turskan hajua ei peitä kauneinkaan mekko.

Vierailija
22/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa, AP? Paljonko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 169cm

Paino 54kg

Liikuntaa harrastan useita kertoja viikossa, eli joka päivä hyötyliikuntana pari tuntia kävelyä (koiran kanssa + työmatkat), 3-4 kertaa viikossa juoksulenkkejä sekä pidempiä että lyhyempiä ja vauhdikkaampia, 2 kertaa viikossa kuntosali ja satunnaisesti tulee kokeiltua erilaiseja lajeja vesijumpasta sulkapalloon kun sopiva tilaisuus koittaa.

AP

Ja paljonko harrastat viikossa liikuntaa ja minkälaista? Näil tiedoil voi jo arvioida miten hyvältä näytät.

Vierailija
24/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko ja vyötärönympärys jäi äskeisestä vastauksesta, eli kuppikoko on 70B ja vyötärönympärys 64cm

AP

Ja vastaukset on kysymysten mukaisia ;)

Vierailija
25/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojesi ja elämäntapojesi perusteella näytät kyllä ihan oikeesti tosi hyvältä. Hoikalta, oot tosi hoikka. Mutta liikunta tekee hyvät muodot ja pyöreät pakarat. Oisinpa ite noissa mitoissa. Nauti kauneudestasi! Terv 173 cm 92 kg vyötärö on, mutten uskalla mitata, kuppikoko 85 F. Ikä 37. Urheilen kuten sinä ja haaveilen sinun mitoista. Mutta joudun yhteen sairauteen syömään lääkettä, joka hidastaa aineenvaihduntaa ja lisää ruokahalua :-(

Vierailija
26/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko ja vyötärönympärys jäi äskeisestä vastauksesta, eli kuppikoko on 70B ja vyötärönympärys 64cm

AP

Ja vastaukset on kysymysten mukaisia ;)

kuppikoko C75 ja vyötärö 62 cm! (90-62-95) Näytän mekossa sua paremmalta ;)

Vierailija
27/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millaista materiaalia?

Vierailija
28/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millaista materiaalia?

AP

Vierailija
29/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla ole lapsia? Itse en raaskis olla noin paljon treenaamassa, mutta minulla siis on pieniä lapsia. Olen aina urheillut ja toki tekisin sitä mielelläni vieläkin, mutta vielä mielummin olen töiden jälkeen lasten kanssa. Toki sitten liikumme yhdessä, sen mitä pystyn.

Mutta etkö ap koe syyllisyyttä siitä, että treenaamis aikasi on pois lapsiltasi? (mikäli sinulla on lapsia)

Vierailija
30/30 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siksi riittää aikaa hyvin. Eikä mikään estä ottamasta lapsia mukaan kun lähden koiraa ulkoiluttamaan

AP

eikö sulla ole lapsia? Itse en raaskis olla noin paljon treenaamassa, mutta minulla siis on pieniä lapsia. Olen aina urheillut ja toki tekisin sitä mielelläni vieläkin, mutta vielä mielummin olen töiden jälkeen lasten kanssa. Toki sitten liikumme yhdessä, sen mitä pystyn.

Mutta etkö ap koe syyllisyyttä siitä, että treenaamis aikasi on pois lapsiltasi? (mikäli sinulla on lapsia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi