Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin sitten rakastumaan varattuun mieheen :(

Vierailija
29.02.2012 |

Olen itsekin naimisissa. Kaikki tuntuu todella vaikealta, ilman tätä miestä. Sänkyyn ei olla menty, mutta lähellä on ollut. On yritetty pitää etäisyyttä, mutta eihän se onnistu. Pää hajoaa!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies saakaan minut niin nauramaan ja seuraavassa hetkessä taas jutellaan vakavasti? Miten kaipaankaan hänen kosketustaan...

Yritettiin tässä pitää vähän taukoa, mutta eihän siitä mitään tullut, kummallakin niin kova ikävä.

ap

Vierailija
2/69 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies saakaan minut niin nauramaan ja seuraavassa hetkessä taas jutellaan vakavasti? Miten kaipaankaan hänen kosketustaan...

Yritettiin tässä pitää vähän taukoa, mutta eihän siitä mitään tullut, kummallakin niin kova ikävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatteko ja menette yhteen? Lopetatteko yhteydenpidon? Aloitatteko salasuhteen?

Oletteko keskustelleet vaihtoehdoista ja haluamisistanne realistiseen sävyyn?

Kuulostaa raastavalta.

Vierailija
4/69 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenpitoa emme ilmeisesti ainakaan kovin helpolla pysty lopettamaan. Kai tämä jo jonkunlainen salasuhde jo on, kumpikaan ei tietenkään omalle puolisolle ole kertonut, että on olemassa sellainen nainen/mies, jonka kanssa pitää päivittäin yhteyttä ja tapaa aina kun vain mahdollista ja jos kahdestaan ollaan, niin vähintäänkin lähtee liiat vaatteet pois ja muhinoidaan oikein kunnolla (vaikka sitä seksiä ei olekaan ollut).

Ollaan juteltu siitä eroamisesta ja kummankin parisuhteen tilasta/ongelmista. Molemmilla vielä niin pienet lapset, että ero ei sen takia juuri nyt tunnu oikealta. Itse asiassa viimeksi tänään juteltiin siitä.

Rehellisesti sanottuna kumpikaan ei varmasti tiedä, mitä oikeasti haluaa ja mitä tulee tapahtumaan. Toisillemme ollaan avoimia tunteista mutta toisaalta realistisesti ymmärretään tilanteen vaikeus. Tämä on se syy, miksi emme ole rakastelleet vielä. Emme halua mennä sen rajan yli vielä, haluamme olla täysin varmoja.

ap

Vierailija
5/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kerralta vaikeampaa erota. Pari tuntia puheluita päivässä, siihen sähköpostit ja tekstiviestit päälle.

Ei (onneksi?) vieläkään seksiä.

ap

Vierailija
6/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kahdestaan ollaan, niin vähintäänkin lähtee liiat vaatteet pois ja muhinoidaan oikein kunnolla (vaikka sitä seksiä ei olekaan ollut)

Vaatteet pois ja muhinoimaan, mut hei, ei tässä mitään väärää olla tehty, kun sitä seksiä ei onneksi ole vielä ollut! Daaaaa...

Vierailija
7/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kahdestaan ollaan, niin vähintäänkin lähtee liiat vaatteet pois ja muhinoidaan oikein kunnolla (vaikka sitä seksiä ei olekaan ollut)

Vaatteet pois ja muhinoimaan, mut hei, ei tässä mitään väärää olla tehty, kun sitä seksiä ei onneksi ole vielä ollut! Daaaaa...

En todellakaan missään vaiheessa ole ajatellut, että mitään väärää ei olla tehty. Totta kai on! Kaikki mitä me on tehty, on väärin omia puolisoita ja perheitä kohtaan. Joka päivä häpeän käytöstäni ja mietin, että sen on loputtava. Ja siltikään en saa sitä lopetettua. Eikä saa tämä mieskään.

Ja ei, me emme hihittele keskenämme sitä, että omat puolisot ei arvaa mitään. Päin vastoin.

Meidän pitäisi pystyä parempaan.

ap

Vierailija
8/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella surkean säälittävää.

Tehköön jokainen omalle avioliitolle mitä haluaa mutta että kehtaa vielä toisen liiton rikkoa. Meidän yhteiskunta on niin minä- keskeistä oman edun tavoittelua.

Paitsi että tällaiseenkin saastaisuuteen tarvitaan kaksi moraalitonta. Voi minne tämä maailma on menossa kun mikään ei enää ole pyhää.

Vierailija
9/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi sun näennäisnöyrä asenteesi ei muuta sitä tosiasiaa, että sä nimenomaan voit ja pystyt lopettamaan tämän omalla päätökselläsi

ensin ero ja sitten muhinoinnit muiden kanssa, eikö ole ihan päivänselvä asia, mutta jos sulla ei ole selkärankaa niin ei ole

onnea valitsemallasi tiellä ja sääli lapsiasi

Vierailija
10/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella surkean säälittävää. Tehköön jokainen omalle avioliitolle mitä haluaa mutta että kehtaa vielä toisen liiton rikkoa. Meidän yhteiskunta on niin minä- keskeistä oman edun tavoittelua. Paitsi että tällaiseenkin saastaisuuteen tarvitaan kaksi moraalitonta. Voi minne tämä maailma on menossa kun mikään ei enää ole pyhää.

Sen rikkomisesta olen vastuussa, mutta toinen mies on ihan itse vastuussa omastaan.

ap

Vierailija
11/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oih, meillä on tämä suuuuri tunne, mutta olemme tässä raaaastavassa tilanteessa, kun emme LASTEN takia voi erota". Höpölöpö. Jos lopetatte nyt tuon pelleilyn, eroatte kaikessa rauhassa entisistä liitoistanne ja sitten alatte rakentaa tuota teidän suhdetta, niin lapset ei juurikaan kärsi.

Sen sijaan jatkamalla tuota naurettavaa teinipelleilyä VARMISTATTE, että lapsenne tulevat kärsimään. Koska erosittepa tai ette, tuo teidän käytös tuhoaa mahdollisuuden tasapainoiseen perhe-elämään. Koska a) ette eroa, mutta takuulla jossain vaiheessa suhteenne tulee teidän puolisoille julki, seuraus järkyttävä määrää paskaa kaikkien niskaan vuosikausiksi, lapset oppii todella surkean parisuhdemallin b) eroatte nyxistänne ja mennette yhteen, mutta vasta kun tuo teidän pelleily on tullut ilmi, seuraus katkerat exät ja syystä, koska sen voi hyväksyä, että toinen haluaa erota, mutta sitä on todella vaikea hyväksyä, että toinen on pitänyt sinua pitkän aikaa ihan pellenä, vakavat vaikeudet lapsille, jotka seilaa myrkyttyneessä ilmapiirissä kahden vanhemman välissä.

Ette ole mitään sankareita, jotka säästävät lapset avioerolta vaan tyhmiä, vastuuttomia vanhempia, jotka varmistavat tollaisella pelleilyllä tunne-elämän ikävyyksiä lapsilleen.

Joko teillä on suuri rakkaus meneillään ja eroatte. Kaikessa rauhassa. Suuren rakkauden tunnistaa nääs siitä, että se voi odottaa. Tai sitten toi on täyttä itsekästä, narsistista pelleilyä.

Vierailija
12/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies panee mua niin syvälle ja kaikki on niiiiiiin makeeta ja mahtavaa ja raastavaa. Make on niin pähee kaveri ja ihana ja tuntuu niin syvältä ja mun on pakko panna sen kans kun oon niin rakastunut.

Kaikki on niiiiiiin raastavaa kun mies ja lapset ei tiedä, mutta kyll mää eron otan ja muutan maken kans yhteen ja parin vuoden päästä itken kun mies on löytänyt uuden ja maken kans tuli arki ja rakkauskin lopahti.

Hiihaa, näitä tarinoita on tullut seurattua live-elämässä melko monta :)

Ei tätä voikaan ymmärtää kuin toinen samassa tilanteessa oleva. En minäkään tätä suunnitellut, jotenkin tässä kävi näin. Oma avioliitto on mitä on,lapset on pitäneet yhdessä. Tämä toinen mies meni heti niin syvälle. Voihan vee.

ap

Vierailija
13/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies saakaan minut niin nauramaan ja seuraavassa hetkessä taas jutellaan vakavasti? Miten kaipaankaan hänen kosketustaan... Yritettiin tässä pitää vähän taukoa, mutta eihän siitä mitään tullut, kummallakin niin kova ikävä. ap

Jäisin heti kiinni. Tiedän, että mieheni tarkastaa puhelimeni aina kun en huomaa.

Vierailija
14/69 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin niinpäin että rakastuin varattuun naiseen, itse olen vapaa.

Nainen otti mitä halusi, seksiä muutaman kerran ja jatkoi perheensä parissa. Uskotteli kyllä kaikkea muuta sen ajan kun olimme tekemisissä.

Olisi suoraan sanonut että haluaa vain tulla naiduksi

T: Mies

Vierailija
15/69 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummallakaan kyse siitä, että haluaa tulla naiduksi tai että seksi olisi se juttu. Toki meillä on vetoa ja juteltu on tietysti myös nämä asiat.

Ei meillä ole kiire. Emme missään tapauksessa aio jäädä kiinni. Puhelimesta poistetaan kaikki viestit ja puhelutiedot, samoin sähköpostit. Puhelinten osoitekirjoissa meidän on luonnollista pitää toista, sillä olemme "virallisestikin" tekemisissä keskenämme. Näitä virallisia tapaamisia olemme kuitenkin pyrkineet aktiivisesti vähentämään,jotta riski paljastua ei olisi niin suuri (vääränlainen katse tai kosketus vahingossa). Toki tiedostamme, että aina on riski jäädä kiinni.Mutta pyrimme sitä ehkäisemään.

Toki voisimme olla rehellisiä ja lopettaa edelliset suhteet ensin. Mutta esim. sellainen asia hidastaa, että toinen mies ei halua lapsilleen viikonloppuisäksi. Me asumme kuitenkin eri paikkakunnilla, eikä minulla olisi työllistymismahdollisuutta siellä. Ainoa mahdollisuus yhteiselämään olisi mun kotipaikkakunnalla ja mies voisi tavata lapsiaan liian harvoin. Tämä nyt vain yksi käytännön esimerkki. Ei asiat aina ole niin helppoja, vaikka tunteet onkin suuria.

Ap

Vierailija
16/69 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sitten satojen kilometrien päässä vai mikä on ongelma?

Vierailija
17/69 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oih, meillä on tämä suuuuri tunne, mutta olemme tässä raaaastavassa tilanteessa, kun emme LASTEN takia voi erota". Höpölöpö. Jos lopetatte nyt tuon pelleilyn, eroatte kaikessa rauhassa entisistä liitoistanne ja sitten alatte rakentaa tuota teidän suhdetta, niin lapset ei juurikaan kärsi.

Sen sijaan jatkamalla tuota naurettavaa teinipelleilyä VARMISTATTE, että lapsenne tulevat kärsimään. Koska erosittepa tai ette, tuo teidän käytös tuhoaa mahdollisuuden tasapainoiseen perhe-elämään. Koska a) ette eroa, mutta takuulla jossain vaiheessa suhteenne tulee teidän puolisoille julki, seuraus järkyttävä määrää paskaa kaikkien niskaan vuosikausiksi, lapset oppii todella surkean parisuhdemallin b) eroatte nyxistänne ja mennette yhteen, mutta vasta kun tuo teidän pelleily on tullut ilmi, seuraus katkerat exät ja syystä, koska sen voi hyväksyä, että toinen haluaa erota, mutta sitä on todella vaikea hyväksyä, että toinen on pitänyt sinua pitkän aikaa ihan pellenä, vakavat vaikeudet lapsille, jotka seilaa myrkyttyneessä ilmapiirissä kahden vanhemman välissä.

Ette ole mitään sankareita, jotka säästävät lapset avioerolta vaan tyhmiä, vastuuttomia vanhempia, jotka varmistavat tollaisella pelleilyllä tunne-elämän ikävyyksiä lapsilleen.

Joko teillä on suuri rakkaus meneillään ja eroatte. Kaikessa rauhassa. Suuren rakkauden tunnistaa nääs siitä, että se voi odottaa. Tai sitten toi on täyttä itsekästä, narsistista pelleilyä.

Tähän ei voi muuta sanoa kuin että: Aamen!

Vierailija
18/69 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin naimisissa. Kaikki tuntuu todella vaikealta, ilman tätä miestä. Sänkyyn ei olla menty, mutta lähellä on ollut. On yritetty pitää etäisyyttä, mutta eihän se onnistu. Pää hajoaa!

Eikä koskaan enää.

Rakastuminen ja rakastaminen ovat tahdon asioita. Eli sinä tavallaan annoit itsellesi luvan rakastua. Muutenhan tuollaista nyt ei - sori vaan - pääsisi tapahtumaan. Jos huomaa ihastumisen tms. merkkejä, silloin pitää pitää pää kylmänä - JOS ei halua rakastua.

Mutta kuten sanottu, olen itsekin käyttäytynyt noin ja se oli käsittämättömän tyhmää. Tajusin sen vasta tietenkin jälkeenpäin.

Muista, että olet itse vastuussa sanoistasi, ajatuksistasi, tahdostasi ja teoistasi. Vain sinä itse.

Vierailija
19/69 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut seksiä.. onkohan toisella miehelläsi ongelmia sillä saralla?!?

Vierailija
20/69 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessa paljon ongelmia ja tiedän, ettei ne tällä tavalla ratkea. Mutta enpä enää tiedä, haluankokaan ratkoa niitä. Kun annoin itseni rakastua toiseen...

Seksiä ei ole ollut siksi, että ei olla haluttu hätäillä. Ei ole sillä saralla ongelmia kummallakaan, hyvin tuntuu toimivan... Ei me nyt siis aivan siveitäkään olla oltu, mutta alusvaatteet vielä pysyneet päällä. Ehkä jollain tapaa odotetaan sitä, että tilanne jotenkin selkenee. Ei haluta sänkyyn ennen kuin ollaan 100% varmoja molemmat siitä, että olemme toistemme "valinnat". Voi siis olla niin, että seksiä ei ole ikinä ja päätetään lopettaa. Tai sitten jatketaan jonkun aikaa näin (pelataan aikaa) ja myöhemmin erotaan ja mennään yhteen. Ja aloitetaan seksikin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi