<<<Keskellä viikkoa Syysporukka 04>>>
Hyvää huomenta! Tehdään nyt vähän isompi pino ku eilisestä, jookos;)
Kommentit (22)
T-P olikin jo ehtinyt pinon korkata. :) Meillä oli ihan ihme yö. Nöösä nukkui tosi levottomasti ja minä sitten myös. Ja aamulla ihan liian aikaisin ylös. Tai taisi se olla Nöösän normaaliaika, mutta mua olisi kyllä unettanut. ;)
Tea: Voi harmi! :( Minä jännitin ja niin toivoin, että olisi ollut plussaa. Toivotaan, että tästä kierrosta tärppää. Paranemista ja jaksua! *rutistus*
T@hti: Kyllä se on oikein, että ottaa kaiken irti siitä ilosta ja innosta, mitä uuden elämän kantaminen tuo tullessaan. Ei tuo minusta liiallista hötkyilyä ole. Minä olen sitä mieltä, että jokainen pieni elämä, vaikka sitä kantaisi vain hetkisen, on juhlan ja nauttimisen paikka. Se pieni elämä on heti alusta asti vanhemmille jo lapsi ja osa perhettä. Iloa ja ihania odotushetkiä! =)
eiliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5628126&p=1&mpage=2&tmode…
Kiitos voima-annoksista!
Mikähän muuten mun kierrossa mättää, kun aina siinä puolen välin tienoilla on tiputteluvuotoa. Nyt on menossa eka kierto pillerien kanssa ja eilen tuli tuhrua. Onko muilla ollut kuukautisten alettua tiputtelua ja onko se jatkunut miten monta kiertoa? Mulla taisi kyllä viimeksi olla vasta kolmannet kuukautiset. Niin ja onhan tuosta imetyksen lopettamisestakin vasta kuukausi, että kai sitä hormoonit on melko sekaisin. Lekurilla kuiteskin oli kaikki kunnossa, kun alkusyksystä kävin. Että ei kai syytä huoleen.
Jup, mutta nyt ulkoilemaan. Jaksua! =D
-Mimmuli ja touhukas Nöösä
9kg painava, vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen tytön tyllerö. Ei sisäsiisti, mutta kehityskelpoinen. Mukaan saat 4 pakettia vaippoja, kaapillisen vaatteita ja muutaman päivän ruoat. Yhteydenotot pikaisesti!!!!
Siinäpä tän hetken tunnelmia, on menny niin vaikeaksi toi Idan nukkumaanmeno, etten tiedä mitä pitäis tehdä. Ainoastaan mä kelpaan nukuttamaan, vaikka oikeastaan idaa ei saa silittää tms. Maitoa joi melk. 3dl, sitten ois vaan halunnu vaikka uudestaan iltapalalle. Kipeenä ollessaan söi toisinaan iltapalan kahteen otteeseen, ja nyt yrittää sitä taas. Huutoa, huutoa, huutoa... multa menee hermot, ja sit huudan mäkin. Ei pitäis olla kipeenä, Idan siis, 3 viikkoa on ollu tällasta. Ikinä ennen ei oo Idan nukkumaanmeno ollu vaikeeta, joskus meni tunti, mut useimmiten se oli 15-30min... perjantai-illalla sitten otetaan tiukka linja, sieltä sängystä ei tulla pois kun sinne on kerran menty. Aamulla sitten vasta. Yöunet on jatkuvasti 8-9h, ja siinä välissä valvotaan tunti tai kaksi. Päiväunet 1-2h nykyään...
Mä tuun hulluksi!!!!! Mitään läksyjä en saa tehtyä, nytkin pitäis perehtyä johonkin hallituksen esitykseen ja suomen järjestyslakiin, yhteensä joku 130 sivua. Niistä sitten raporttia ja maanantaiksi vielä. Eikä oo edes jätetty viime tippaan, koska tekoaikaa tolle raportille annettiin yksi viikko.... Aargh! Mä muutan timbuktuun, enkä tuu enää ikinä takaisin.
Huh, helpotti. Pakko vielä sanoa, et TEA, Idan unenlahjat katos Espoon reissulla, joten jos näät niitä siellä teidän pihapiirissä, niin pikapostina tänne, kiitos :)
Voi, toivottavasti Sassalle sopii peruna, ja Onnille kaura!
Ihanaa kun on pakkasta, sai ottaa Idallekin talvivaatteet käyttöön... Syyskamppeet alkaakin olla jo pieniä...
No mut nyt sen järjestyslain kimppuun, ehkäpä saan sen tän vuorokauden puolella valmiiksi. Tänään tein " ylitöitä" koululla 5h, kunpa siitäkin sais palkkaa!
Hyviä unia kaikille.
Petra ja uniongelmainen Ida 1v2½kk tai jotain
ai niin, ei Turussakaan ole kuntalisää, et vajaa 300e miinus verot. Tosi luksusta, vähän niinku toi opintotukikin 259 ja verot pois