Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaat, rasvaiset luomet. Suosittele ripsiväriä!

Vierailija
29.02.2012 |

Ripseni ovat suht pitkät, mutta hailakat ja ohuet. RIpsivärit on varisseena aina poskipäille ja alkaa ärrsyttää, että 37 vuoden iällä en ole oikeaa ripsiväriä löytänyt. Lancomesta olen kuullut hyvää, mitä muita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole se jota pitää melkein hinkata, että lähtee?

t.ap

kiitos muuten vinkeistä ja lisääkin saa tulla!

Vierailija
2/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

False lash effect ei ainakaan minulla ole varissut yhtään, olen käyttänyt useamman vuoden ja siis hyväksi havainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

primeria luomiin, ettei rasva leviä niistä ripsiin.

Vierailija
4/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjustajaa ja mattaluomiväriä. Jos et halua näyttää vahvemmin meikatulta, niin sitten lähellä oman ihon sävyä oleva luomiväri, jolloin sen levittämiseenään ei mene hirveästi aikaa.

Vierailija
5/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon vuosia käyttänyt Define-a-lash -ripsaria, vissiin L'Orealin tuote, ja oon ollut tosi tyytyväinen. Käytän aina vedenpitävää, joista monet tuntuvat olevan erityisen rasvaliukoisia eivätkä siksi sovi rasvaiselle naamalleni.. Viime viikolla ostin (mahd. Maybellinen?) Volume million lashes -ripsarin, joka ilokseni ei myöskään ole kovin rasvaliukoinen! Suosittelen kokeilemaan kumpaakin, mikäli halppismerkit kelpaavat.

Vierailija
6/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä luomiväriä aika neutraalia sävyä luomille, mutta aina sinne työpäivän puolivälissä on tullut sellainen luomivako viiva, johon luomiväri on kökähtänyt. Mitä on pohjustaminen ihan tarkasti?

Vierailija
7/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä luomiväriä aika neutraalia sävyä luomille, mutta aina sinne työpäivän puolivälissä on tullut sellainen luomivako viiva, johon luomiväri on kökähtänyt. Mitä on pohjustaminen ihan tarkasti?

Vierailija
8/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Paras on ollut pienempi versio eli perusripsiväri. Lämpimällä vedellä poistettava ripsiväri ei reagoi luomien öljyisyyteen. IHANA!

Vierailija
9/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käytän Hypnosea.

Luomelle kannattaa laittaa jotain pohjustusainetta, niin pysyy luomiväri paremmin. Itse käytän Clarinsin basea.

Vierailija
10/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ärsyttää, että vasta lähemmäs kolmikymppisenä tajusin, että kaupasta saa putelin jolla luomiväri oikeasti pysyy, eikä valu viiruksi luomivakoon :) Primeri eli pohjustus laitetaan ohuena kerroksena luomelle, annetaan kuivahtaa hetki ja sitten meikataan, eikä meikki sula tai varise. Lumenen eye-makeup primer (vai mikä se nyt suomeksi onkaan) on ihan ok, mutta tuubin loppuessa aika kuivaa tavaraa, samoin reagoi lämpötilanvaihteluihin aika reippaasti. Ehdoton lempparini on Lorealin mustakorkkinen purnukka, jossa on vaaleanpunaista tököttiä, ihan paras! Ostin myös Oriflamen primerin, joka muistutaa lähinnä kosteusvoidetta, mutta se ei ole niin hyvä. Tuollainen perusprimeri maksaa jotain 11-15 e ja usein tarjouksessa, pikku purkki on kuitenkin tosi riittoisa!

Ripsarina mulla on ihan vain Rimmelin musta perusripsari, johon aina palaan.

Vierailija
11/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan samasta purkista voi laittaa sekä luomille että naamaan, kuten itse teen tuon Loreal-lempparini kanssa. :)

http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/11/29/vertailussa-primerit/

Vierailija
12/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomivärinpohjustusaine, ei kuule mene värit luomen vakoon vaikka olisit meikit naamassa kellon ympäri! Ja mulla on todella rasvainen iho.

Vierailija
13/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollainen primer sitten näköjään Dermoshopista. Miten se levitetään kun olen ihan sormen päällä levittänyt, mutta en koskaan silmiin.

ap

Vierailija
14/14 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma kuin ap:lla ja ehdoton ripsiväri on Cliniquen vedenpitävä ripsiväri, lähtee lämpimällä vedellä pesemällä.

Toi pohjustus olikin ihan vieras juttu mulle, aina olen harmitellut kun luomivärit parissa tunnissa ihan kasassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan