Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan Liviltä noita kiertolaishäitä?

Vierailija
29.02.2012 |

Mitä ajatuksia herättää? Mä tässä mietin miten morsian jaksaa kantaa 95 kiloa painavan puvun, onko edes mahdollista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parina viime kesänä ja juuri noita pimeitä "rakennushommia" ovat tehneet eli menneet jonkun pihaan ja vaatineet puoliaggressiivisesti saada korjata katon, pihan tms., rahat heti käteen, hommat on sitten hoidettu tai ei.

Vierailija
22/29 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat kaataneet jotain mönjää katolle ja häipyneet rahojen kanssa. Lohjalla siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

irlantilaiskiertolaisista löytyy aivan uskomattomia juttuja esimerkiksi naisen asemasta.

Vierailija
24/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi hel*****! Mitä lissui ne 6 vuotiaatki. Käy suihkurusketuksessa, meikkaa yms. Ja ne mekot.... Ensinnäkään mun mielestä ne ei oo ees kivannäkösii.. Ja miten sä pystyt nauttii siitä päivästä ku et pysty liikkuu tai se sattuu? Ja ne haluu aina näyttää paremmalta ku muut ja erilaiselta, miks ne ei sit laita jotai pientä mekkoo, oispahan erilainen ainaki:D ja sit ne valittaa ku poliisit tulee häätää ne jostai ku nei ei oo maksanu mitää vuokraa jne. Ja sanoo että niitä kohdellaan epätasa-arvosesti:DDDD vaik jos niin ei tehtäis, se ois epätasa-arvosta et me jouduttais maksaa silti. Ja väittää et niillä ei oo rahaa maksaa niitä... Mitenköhän niillä sitte on varaa niihin juhliin, mekkoihin?:O ei ne kyllä varmaa maksa yhtää...! Ja ne on jo vauvoinaki ärsyttävän näkösii. Hyi!

Vierailija
25/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJONKO nuo hameet maksaa ?? Kun jopa ekalla ehtoollisella on käsintehty puku. Ja jokaisissa häissä vieraana olevilla tytöillä on eri puku. Ja ne hääpuvut. Mua ihan oiekasti kiinnostaa, paljonko ne maksaa ja mistä niillä on rahaa tuollaiseen

Mä jäin lisäksi miettimään, että missä mahtavat noita unelmahörhelöitään säilytellä, kun häät on ohi. Kun siis useimmat kuitenkin niissä matkailuvaunuissa asustavat. Siinä aiemmassa jaksossa yksi muikki selitti ostavansa jokaisiin häihin uuden satojen puntien hintaisen mekon. Ja häitä oli kuitenkin sellaiset 4-5 vuodessa.

Asuin aikanaan Irlannissa ja siellä näihin travellereihin kyllä törmäili. Kiertelivät mm. omakotialueilla isojen vedettävien kärryjen kanssa kerjäämässä taloista mitä tahansa rojua ja tavaraa, mitä nyt sattui liikenemään. Tällaisista juhlaperinteistä en kyllä ikinä nähnyt vilaustakaan. Ne tapaukset, joihin itse törmäsin, olivat kyllä perin rähjäistä porukkaa tuossa televisio-ohjelmassa esiintyviin verrattuna.

Vierailija
26/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ihan sanattomaksi. Tiukat käyttäytymissäännöt eivät natsanneet ollenkaan käytökseen ja pukeutumiseen.

Minäkin ihmettelin, mistä he saavat kaikki rahat menoihinsa. Se yksikin teinityttö etsi uutta mekkoa häihin. Häitä saattoi olla 10-20 vuodessa, jokaiseen piti olla uusi mekko, joka sai maksaa vaikka 300 puntaa. Ja tämän morsiamen koko 10-henkinen perhe oli häitä edeltävän viikon Lanzarotella.

Vierailija
27/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ihan joka viestiä, joten samaa kirjoitin kuin edellinen, sorry.

Itse kyllä muistan, että 15 häät oli sen mekkoa ostavan puheessa. Pätkiikö minun muisti siis?

Vierailija
28/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kallista lystiä joka tapauksessa. ;)

17

Vierailija
29/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytyi kertomasta luomuksen hintaa koska työt loppuisi sen jälkeen. Hämmästyttävinta oli minusta ristiriita puketumisen ja käyttäytymisen välillä. Tytöt pukeutuvat kuin huorat mutta sitten käytöksen oltava esimerkillistä.

Kiertolaisista tullut useampikin ohjelma ja tullut kyllä selväksi ettei valtaväestö heistä tykkää. Tekevät jonkin verran hanttihommia mutta pääsääntöisesti rahoittavat "muila tavoin" elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi