Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me mentiin naimisiin 4 kk:n seurustelun jälkeen alkuhuumassa

Vierailija
29.02.2012 |

vaikka minulla oli lapsiakin ennestään. Nyt tämä alkuhuuma on kestänyt 15 vuotta. =)

Muita nopeita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siitä ajasta oltiin yhdessä max. 4kk koska oltiin töiden ja opiskelujen vuoksi eri paikkakunnilla. Yhteen päästiin muuttamaan kun oltiin oltu jo 3kk naimissa.

Tätä huumaa kestänyt 28v.

Vierailija
2/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin seurustella heti ekoista treffeistä. Kahden viikon kuluttua asuin miehen luona. Kuuden kuukauden kuluttua olimme kihloissa. 8 kk kuluttua olin raskaana. 1,5 v tapaamisesta olimme naimisissa ja meille syntyi lapsi.

Tästä kaikesta aikaa nyt 6 vuotta ja olemme edelleen aivan hulluina toisiimme, ihan kuten alkuaikoina. Tiesin heti miehestäni että tässä se oikea on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kävi vähän toisin nuorempana. 4kk suhteen alusta ja alkuhuumassa mentiin naimisiin ja erottiin siitä puolen vuoden päästä. Mies oli huijari, väkivaltainen juoppo, valehtelija ja narsisti. Kaikki muut näkivät tämän mutta minä en kun olin niin miehen puheista pyörryksissä. No onneksi se tarina päättyi lyhyeen ja pääsin melko vähin vaurioin takaisin elämään.

Nyt onkin sitten hieman paremmin harkittu mies elämässä, ihana aviomies ja hyvä isä lapsille.

Tuollaisesta minäkin haaveilin mistä ap kirjoitti mutta harvoin tuollaista onnea taitaa olla. Olette onnekkaita!

Vierailija
4/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää

Vierailija
5/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kävi vähän toisin nuorempana. 4kk suhteen alusta ja alkuhuumassa mentiin naimisiin ja erottiin siitä puolen vuoden päästä. Mies oli huijari, väkivaltainen juoppo, valehtelija ja narsisti. Kaikki muut näkivät tämän mutta minä en kun olin niin miehen puheista pyörryksissä. No onneksi se tarina päättyi lyhyeen ja pääsin melko vähin vaurioin takaisin elämään. Nyt onkin sitten hieman paremmin harkittu mies elämässä, ihana aviomies ja hyvä isä lapsille. Tuollaisesta minäkin haaveilin mistä ap kirjoitti mutta harvoin tuollaista onnea taitaa olla. Olette onnekkaita!

päässyt huonosta liitosta eroon ja löytänyt arvoisesi elämänkumppanin. =)

t.ap

Vierailija
6/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoista venäläistä rulettia..

muttahyvin kävi teille! :)

minä menin nuorena tyttönä naimisiin vajaan vuoden tuntemisella,ja SE oli virhe,mistä joudun kärsimään vieläkin!

Vierailija
7/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erotttiin vuoden päästä. mies oli väkivaltainen psykopaatti. ei kuitenkaan ollut alko-ongelmaa.

minulle kävi vähän toisin nuorempana. 4kk suhteen alusta ja alkuhuumassa mentiin naimisiin ja erottiin siitä puolen vuoden päästä. Mies oli huijari, väkivaltainen juoppo, valehtelija ja narsisti. Kaikki muut näkivät tämän mutta minä en kun olin niin miehen puheista pyörryksissä. No onneksi se tarina päättyi lyhyeen ja pääsin melko vähin vaurioin takaisin elämään.

Nyt onkin sitten hieman paremmin harkittu mies elämässä, ihana aviomies ja hyvä isä lapsille.

Tuollaisesta minäkin haaveilin mistä ap kirjoitti mutta harvoin tuollaista onnea taitaa olla. Olette onnekkaita!

Vierailija
8/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen naimisiin, juuri viime viikolla vietimme 12. hääpäivää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi