Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpyhuoneremontin kustannusarvio?!

Vierailija
29.02.2012 |

Onko kenelläkään tehty tämän tai viime vuoden aikana kylpyhuoneremonttia? Paljonko tuli maksamaan?

Meillä on tulossa keväällä remontti joka todennäköisesti kilpailutetaan kimpassa taloyhtiön muiden osakkaiden kanssa. Tarjouksia ei olla siis vielä itse kyselty mutta asia on ajankohtainen. Meillä on pienehkö n. 6m2 kylpyhuone johon pitäisi uusia kaikki lattiasta kattoon poislukien vesiputket ja viemärit.

Oletanko oikein, että liikutaan noin 8 000 - 12 000 euron hintaluokassa? Mitään erikoiskallista emme halua, mutta lattiaa joutuu jonkin verran jyrsimään huonon suihkuratkaisun vuoksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovimattojen purku, uusien seinä- ja lattialaattojen asennus, vesieristys, tarkastus, sähkötyöt, kattopaneelinvaihto, uusien putkien laitto pinta-asennuksena, nämä töineen + sähkötyö maksoi 6000e.

Itse sen lisäksi ostettiin laatat, wc-pytty, allas.

Jos ennestään siellä on laatat, purku on työläämpi. Me otettiin pieni 2hkl yritys ja hyvin hoitivat hommansa. Sähkö ja lvi-asentaja olivat eri firmasta.

Mutta ihan kohtuullisilta kuulostaa nämä täällä kerrotut kustannukset. Ollaan siis aika realistisesti ajateltu tuota remonttia. Hyvä niin, selviää vähemmällä lainanottamisella koska säästössä ei ole koko summaa.

Ap

Vierailija
22/25 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksasta- kymmeneentuhanteen euroon olisi järkevä arvio tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintatasosta artikkeli: 

Kylpyhuoneremontti hinta

Vierailija
24/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil uusittiin sauna ja kylppäri kokonaan (ei putkia). Hintaa tuli 25 000 Ihan perussiisteillä materiaaleilla ei mitään luxusta.

Vierailija
25/25 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:23"]

Meil uusittiin sauna ja kylppäri kokonaan (ei putkia). Hintaa tuli 25 000 Ihan perussiisteillä materiaaleilla ei mitään luxusta.

[/quote]

Tuo kuulostaa aika kalliilta. Itse olen suunnitellut kylpyhuone remonttia Turussa, ja putket muukaanlukien tarjoukset ovat olleet noin 15 000 - 20 000. Voi tietenkin olla että kyseessä on pienempi tila kuin teillä.

Tällä hetkellä ollaan päätymässä seuraavaan firmaan: Kylpyhuone remontti

Onko kenelläkään kokemuksia? Hinta oli ainakin hyvin kilpailukykyinen. Tämä ei tietenkään välttämättä ole aina hyvä asia :) Viimeksi oli firma nimeltään Kaksoset hoitamassa vessarempan ja hienoa jälkeä tehtiin kyllä. Mutta olikin reilun hintainen tämän lisäksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan