Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on käytössä silmälasit?

Vierailija
29.02.2012 |

1.Kuinka monella on käytössä silmälasit?

2.Minkä malliset lasit?

3.Oletko hankkimassa uuden silmälasit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vastaan, että lapsuudenperheestäni 4/4, mieheni samasta 2/4. Nyt olemme kahdestaan ja vain minulla on lasit.

2. Itselläni 60-luvun tyyliset aika huomiota herättävät lasit. Inhoan tavanomaisia ja mahdollisimman huomaamattomaksi tehtyjä kakkuloita.

3. Olen hankkimassa uudet loppukesästä. Vaihdan nykyisiin uudet linssit samalla, koska pidän niistä kovasti.

Vierailija
2/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miehelläni ja lapsellani on lasit.

2. Miehelläni paksusankaiset mustat, lapsellani vähän sirommat sinioranssit.

3. En ole hankkimassa, mulla on hyvä näkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli puolet suomalaisista käytti laseja. Ja sen jälkeen väestö on ikääntynyt entisestään. Mitä vanhempi ihminen sitä todennäköisemmin on lasit. Lapsilla taas laseja on tosi harvalla.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/silmalasien-kayttajien-maara-k…

Vierailija
4/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukulasit, kahdella veljellä ja mulla lapsuudesta asti lasit likinäön vuoksi. Miehellä lukulasit ja autoillessa kaukonäkölasit, aika heikot, muuten ei pidä. lapsella ollut karsastuksen takia lasit, ei enää.

2. Miehellä metallisankaisia, myös aurinkolasit vahvuksilla,, mulla yhdet monitehot, ja yhdet yksitehot, ja aurinkolasit vahvuuksilla.

3. olen ostamassa uudet monitehot, sekä lisäksi näyttöpäätelasit. Heti tällä viikolla monitehot, ja sitten firman piikkiin näyttöpäätelasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä