Heli Kajo vaikuttaa aivan tyhjäpäältä
Aamutöllössä kikattelee "no emmä tiedä kun en mä osaa valita jäätelömakujakaan", puhuu siis omista biiseistään?! Miten 28-v. voi olla noin lapsellinen?
Kommentit (7)
Luulisi, että ikää on 10 vuotta vähemmän kuin mitä on. Ihan jotenkin samalla tasolla sen Sinin kanssa. Sini nyt on ihan ok teiniksi.
Jotenkin siitä Kajosta on koko ajan tullut ärsyttävämpi. Alkuun Iholla-sarjasta jopa ihan tykkäsin siitä. Se on oikeastaan ainoa hahmo, joka on alkanut ärsyttää mitä pidemmälle sitä "oppii tuntemaan". Muiden kohdalla on taas päinvastoin. Ensivaikutelma on saattanut olla huono mutta sitten kun hahmoja on avattu enemmän, niin on myös alkanut symppaamaan enemmän.
Luulisi, että ikää on 10 vuotta vähemmän kuin mitä on. Ihan jotenkin samalla tasolla sen Sinin kanssa. Sini nyt on ihan ok teiniksi.
Jotenkin siitä Kajosta on koko ajan tullut ärsyttävämpi. Alkuun Iholla-sarjasta jopa ihan tykkäsin siitä. Se on oikeastaan ainoa hahmo, joka on alkanut ärsyttää mitä pidemmälle sitä "oppii tuntemaan". Muiden kohdalla on taas päinvastoin. Ensivaikutelma on saattanut olla huono mutta sitten kun hahmoja on avattu enemmän, niin on myös alkanut symppaamaan enemmän.
Mäkin olen alkanu tykätä Esinistäkin, vaikken aluksi niin ollut hurmiossa siitä. :D Mutta Heli on alkanut ärsyttää. Mä en vaan ymmärrä, miksi aikuinen nainen haluaa antaa itsestään tollasen kuvan. Niin kypsymätön ja lapsellinen.
Ja kuitenkin siitä huokuu sellanen piilotettu "fiksuus", jotenkin tuntuu että se osaa olla tosi ilkee. On vähän saman tyylinen kuin mun koulukiusaaja joskus miljoona vuotta sitten.
ttä se flirttailee kenelle tahansa, koska vain. Se voi olla vähän ikävää joissain tilanteissa.
toisaalta en tiedä, ehkä olen kateellinen kun sivusta seurattuna vain jää ihmettelemään, että mikä sen elämässä nyt on niin vaikeaa, kun ohjelman perusteella ei mikään.
Ja tosiaan vielä tuo, että hän ei vaikuta mitenkään tyhmältä, mutta kuitenkin piilottaa sen tuon käyttäytymisen ja hössötyksen alle jostain syystä.
Se nyt on ainakin ihan tietoista ilkeyttä, että vedättää niitä läskejä poikia ihan kympillä. Ne on siihen ihan rakastuneita ja Heli halailee ja pussailee ja hokee "I love you my darling". Monikohan noista kuvittelee seurustelevansa Helin kanssa? Heli ei tietenkään ton tason poikia huoli, mutta huomio tuntuu kivalta niin pitää käsivarren mitan päässä....
Se ei ole kohdannut vielä lainkaan todellisuutta vaan on saanut elää vaaleanpunaisessa kuplassa höpönsöpöjä teinijuttujaan jankuttaen. Miljonäärin lapsukainen jonka elämä on ihanaa naminamia päivästä toiseen.
Normaalisti nuori lähtee kotoaan opiskelemaan ja opettelee itsenäistä elämää ja tiukkaa taloudenhoitoa opintotuen varassa pienessä opiskelija-asunnossa asuen. Tuon luonnollisen aikuistumisprosessin sijaan Heli on asunut äitinsä ostamassa asunnossa Eirassa, elää äitinsä rahoilla ja harrastaa mitä kulloinkin haluaa mutta ei tee oikeita töitä. Päivärutiinia tuskin on, kun pystyy arkenakin heräilemään vasta puolilta päivin ja sitten miettimään minne ajelisi taksilla tänään.
olla tuollanen sössöttävä, takkutukkanen luomisentuskan riuduttama taiteilija joka elää pumpulimaailmassa ja saa onnensa lenkkareista. möllöttelee silmät suurena muka pikkutyttönä, vaikka pitäis jumaliste olla jo aikuinen nainen!