Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA MUA!

Vierailija
16.11.2005 |

ostettiin asunto, miehen nimissä ja hän maksaa lainaa. minä vain hengailen täällä ja opiskelen! sain vuokralla asuessamme pienintä mahdollista asumistukea, mutta miten nyt, muuttuuko jotenkin?? pitääkö mun " alkaa maksaa miehelle vuokraa" ??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo 18v?

Mikä kysymys tällainen on?

Vierailija
2/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että antaa paukkua, kysy pois? Esitä asiasi selkeästi.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko asumistukea omistusasuntoon, olemme avopari ja asunto ja laina miehen nimissä? Pitääkö minun maksaa paperilla jotain vuokraa miehelle (koska todellisuudessahan en tietenkään maksa vuokraa asumisestani)!

Mitäs ongelmaa tätä kysymystä oli ymmärtää?

Vierailija
4/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyt täältä neuvoja, kuinka huijata sosiaalietuuksia KELAsta? No, nuoriso-linjalla mennään edelleen...

t.2

Vierailija
5/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän avopuolisot ole oikeutettuja toistensa perintöönkään, miksi sitten omaisuuteen? t. ei ap

Vierailija
6/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSYIN saanko tukea vai en??? Oletko idiootti?? Minulla ei ole mitään tarvetta huijata mitään tukia, eiköhän ihan kivasti elellä ekonomi-mieheni tuloillakin ja minun osa-aikatuloillani! Kysyin vain saanko vai en??? Lukihäiriö vai muuten vaan ongelmia??? :DDDD

Taitaa olla sulla omia ongelmia kun olet noin takakireä

Vierailija
7/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaat selittää hvyin... minä tein kerran niin, asuin oikeasti ystävän kanssa (miespuolinen) samassa asunnossa, ja maksoimme yhdessä vuokraa, tässä tapauksessa voisit maksaa vuokraa miehellesi, mutta miehesi joutuisi maksamaan siitä 30% veroa... siten saisit asumistukea kun pystyt toteen näyttää että teillä on erilliset tilat (eli selitätät että nukutte erihuoneissa ym. ja sitten valkoinen valhe, olet kihloissa sen ja sen kanssa vaikket siis oikeasti olisikaan. Miehelle tästä toisaan koituisi haittaa sillä joutuisi maksamaan veroja, joten ei ole kannattavaa.... Eikö mies ole tosissaan sinun kanssasi kun kerran yksin osti omiin nimiin asunnon, sinä oletkin sitten puilla paljailla, et saa rahaa mistään, koska " miehesi" tulot lasketaan aina yhteiseksi tuloiksi, paitsi opintotuki. et saa edes sossusta rahaa kun saman katon alle muutit, joten sinun on oltava kiltti, sillä miehesi joutuu nyt elättämään sinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi