Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotias pissaa housuun...

Vierailija
28.02.2012 |

Ei minua yksi tai kaksikaan vahinkoa haittaa, mutta tästä on tullut kierre. Jo 10-vuotias pissaa housuihinsa. Tätä on tapahtunut viime torstaista lähtien joka päivä 1-3 kertaa. Tyttö yrittää selittää, että pissaa aina kun tulee koulusta tai kotona, koska se "tuntuu hyvältä". Miten suhtautuisin tähän? Onko vaan ohimenevä vaihe?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsatieinfektio pois suljettu ja diabetes?

Vierailija
2/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla oire alkavasta diabeteksesta. Itsellä oli ala-asteella vaikeuksia pidättää pissaa seuraavavan välituntiin, ja jos en malttanut käydä koulussa ennen kotimatkaa, saattoi tulla housuunkin.

Sitten diagnosoitiin 1-tyypin diabetes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme >> Aikuisetkin kusee housuihinsa.

Vierailija
4/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyisin asiaa terveydenhoitajalta. Onkohan se aivan normaalia ja varsinkin kun vastaa että tuntuu hyvältä? Selvitä hyväihminen vähän taustaa miksi ja missä tilanteissa. En kyllä ole moisesta kuullut enkä törmännyt tuohon. Olisin todella huolissani!

Vierailija
5/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla oire alkavasta diabeteksesta. Itsellä oli ala-asteella vaikeuksia pidättää pissaa seuraavavan välituntiin, ja jos en malttanut käydä koulussa ennen kotimatkaa, saattoi tulla housuunkin.

Sitten diagnosoitiin 1-tyypin diabetes.

Tyttö on myöntänyt minulle tahallaan pissavansa housuun. Juo omasta mielestäni ihan sopivasti. Enimmäkseen vettä. Ei todellakaan juo paljoa. Joskus olen jopa suositellut, että juo enemmän, ettei tule nestehukkaa.

Vierailija
6/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan nämä aikuisten pissaleikitkin saa alkunsa, siis sen että huomaa tykkäävänsä sellaisesta?

Vierailija
7/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteys kouluterveydenhuoltoon ja kuraattoriin

Vierailija
8/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyisin asiaa terveydenhoitajalta. Onkohan se aivan normaalia ja varsinkin kun vastaa että tuntuu hyvältä? Selvitä hyväihminen vähän taustaa miksi ja missä tilanteissa. En kyllä ole moisesta kuullut enkä törmännyt tuohon. Olisin todella huolissani!

Kiitos vinkistä. Soitan terveydenhoitajalle tänä päivänä. Tytöllä on vielä tämä päivä aikaa lopettaa tuo. Jos ei lopeta niin soitan terkkarille ja kysyn, että mistä on kyse. Olen todella huolissani tytöstä.

Vierailija
9/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo virtsatieineftion mahku pois

Vierailija
10/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle tähän asiaan. Selvitä onko kyse diabeteksestä, mutta ole huolissaan siitä asiasta miksi haluaa pissata tahallaan housuun. Ja tuollaiset provo-ääliöt joita tällä palstalla on voi painua sinne mistä on tullutkin. Häpeällistä!

Vierailija
11/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita opettajalle jotta käskee tytön pissalle koulupäivän aikana

Vierailija
12/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan nämä aikuisten pissaleikitkin saa alkunsa, siis sen että huomaa tykkäävänsä sellaisesta?

Kyllä. Olen lukenut av-palstaa jonkin verran ja törmännyt joihinkin keskusteluihin, joissa aikuiset ihmiset puhuvat keskenänsä, että miellyttävät omia miehiään pissaamalla housuun. Jos minulta kysytään, niin aika kummallista touhuahan tuo...

Vierailija
13/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle tähän asiaan. Selvitä onko kyse diabeteksestä, mutta ole huolissaan siitä asiasta miksi haluaa pissata tahallaan housuun. Ja tuollaiset provo-ääliöt joita tällä palstalla on voi painua sinne mistä on tullutkin. Häpeällistä!

Kiitos kovasti :)

Vierailija
14/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 1-3 kertaa päivässä

Vierailija
15/38 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos haluat, niin soita myös koulukuraattorille. Mikäköhän mahtaa olla tytön mielessä, kuin noin tekee? Toivottavasti tuo saadaan loppumaan. Voimia sinulle ap!

Vierailija
16/38 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaipat

laita vaipat sille 

Vierailija
17/38 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuu kusemisesta. Tuleva pissafetisti. Itsekin pissasin vielä 12 vuotiaana silloin tällöin ja lattialle ja sain jotkut kiksit siitä.

Vierailija
18/38 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille tutkimuksiin ja jos mitään lääketieteellistä syytä ei löydy, niin laittaisin itse pesemään sotkemansa vaatteet. Ei ole normaalia eikä hyväksyttävää että 10v kuseksii ihan tahallaan housuun.

Vierailija
19/38 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu hyvältä = tyttö saa siitä seksuaalista nautintoa. Olisko syytä varovasti selvittää myös, ettei taustalla olisi seksuaalista hyväksikäyttöä, pedofiliaa?

Vierailija
20/38 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on pissafetissi. tuon ikäisenä aletaan keksimään mistä tykkää seksuaalisessa mielessä. minä keksin 10 v miten tehdään suihkulla orkut ja pian keksin myös miten kiihottavaa on pissata vaikka ulkona seisten (olen nainen) maahan tai tehdä salapissat parkkipaikalla autojen välissä maahan toivoen ettei kukaan näe. sitten keksin miten kiihottavalta näyttää ja tuntuu kun kusen peilin edessä farkkuihin. yritä ymmärtää lastasi. hormonit alkaa herätä. se nyt vaan tuntuu toisista mahtavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi