Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeestiko vihkisormuksenne on miehen kk-palkan

Vierailija
28.02.2012 |

arvoisia, brutto vai nettopalkan??

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa typerää valita sormusta hinnan perusteella. Kyllä mä ainakin valitsin ihan sen mukaan mistä tykkään.

Vierailija
22/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus maksoi aikoinaan 300mk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kk-nettotulot oli n. 9000 markkaa.

Se on kovin kaunis sormus edelleen, eronkin jälkeen.

Vierailija
24/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli silloin tosin armeijassa, joten ylitti kuukausitulot varmasti ;) Mitähän se päiväraha oli silloin? Ei kai nyt sentään 10 markaa enempää?

Vierailija
25/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sormukseni maksoi hyvien alennusten jälkeen 5200e, mies tienaa enemmän.

Vierailija
26/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me unohdettiin koko sormukset. Pappi sitten siunasi meidän kihlasormukset, joitka on ihan yksinkertaiset kultarinkulat. Nämä on maksaneet varmaan n. 50€ kappale.

Vierailija
27/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin 8000 euron timanttisormus on minulla sormessa. Ja tykkään että tämän halvemmalla en olisi vihille lähtenyt. On se niin iso asia.

Vierailija
28/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on vain niin pienet tulot ;)

vihkisormus 1300 - 1400 €

kihlasormus 300-400 €

Vierailija
29/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus maksoi 40e. Miehen tulot 2600e/kk.

Vierailija
30/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultaseppä teki mulle mieleisen vihkisormuksen, hintaa sormuksella oli n. 500 euroa.

Joku täällä meinasi, että ei olisi halvemmalla vihkisormuksella suostunut vihille. Mitä hemmetin tekemistä vihkisormuksen hinnalla ja avioliitolla on keskenään?

Vierailija
31/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus maksoi aikoinaan kolme kertaa miehen silloisen kk-palkan verran.

Vierailija
32/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus maksoi aikoinaan kolme kertaa miehen silloisen kk-palkan verran.

Vierailija
33/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos ei niihin ole pakko laittaa senttiäkään, ei niitä kukaan kysele.. Voi laittaa nekin rahat johonkin kivempaan :)

Vierailija
34/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen, etten tarvitse sen hintaista sormusta, aivan turhuutta minun mielesätni. 400€ maksoi sormus ja on mieleinen.

Vierailija
35/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntitöitä tehnyt niin liksaa jää käteen tuon verran. urakkana liksa suurempi.

Ajatuksena kyllä ei ollut et sormuksen pitäisi maksaa liksan verran vaan se oli se sormus mihin rakastuin.

Vierailija
36/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7mm leveä keltakultainen sormus kultajousessa ja olen ollut todella tyytyväinen, en pidä muita sormuksia.

Vierailija
37/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus maksoi alle 1000,- enkä olisi ottanut niin pienituloista miestä.

Vierailija
38/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että jo kihlasormus on oltava miehen kk palkan arvoinen. Jos mies ei halua antaa sellaista sormusta, niin harmaata tulee olemaan elämänne pihtarin kanssa. Ja kuka on niin idiootti, että sellaisesta arvosormuksesta kieltäytyy. Köyhyys voi periytyä, tää on hyvä muistaa, joten alussa jo niskasta kiinni. Hölmöt laskee mitä kaikkea muuta sillä summalla saisi. Se kaikki muu tulee sitten bonarina lisäksi. Ei se yhden kk palkka niin paljoa ole kun laskee kaikkien yhteisten tulevien vuosien kuluja yhteen. Tehkää mimmit unelmistanne totta. Älkää alisuoriutuko! Hävettää niiden alle kk palkan sormusten antajien puolesta, voi teitä ressukoita! Vaatimattomuus ei todellakaan kaunista ketään, hävettää sen pitäisi:) Ja siis kk palkka on se jonka puoliso saa, oli se sitten 100e tai 10 000e. Ja ihan tiedoksi, että oma sormukseni on timanttinen niin kuin mikä vain sormus. Timantin tason tiedän vain minä mieheni ja kultaseppä, joten se asia ei näy päälle saako mieheni työtttömyyspäivärahaa vai useita tonneja kuussa. Eli koolla ei ole väliä vaan tietoisuudella.

Vierailija
39/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että jo kihlasormus on oltava miehen kk palkan arvoinen. Jos mies ei halua antaa sellaista sormusta, niin harmaata tulee olemaan elämänne pihtarin kanssa. Ja kuka on niin idiootti, että sellaisesta arvosormuksesta kieltäytyy. Köyhyys voi periytyä, tää on hyvä muistaa, joten alussa jo niskasta kiinni. Hölmöt laskee mitä kaikkea muuta sillä summalla saisi. Se kaikki muu tulee sitten bonarina lisäksi. Ei se yhden kk palkka niin paljoa ole kun laskee kaikkien yhteisten tulevien vuosien kuluja yhteen. Tehkää mimmit unelmistanne totta. Älkää alisuoriutuko! Hävettää niiden alle kk palkan sormusten antajien puolesta, voi teitä ressukoita! Vaatimattomuus ei todellakaan kaunista ketään, hävettää sen pitäisi:) Ja siis kk palkka on se jonka puoliso saa, oli se sitten 100e tai 10 000e. Ja ihan tiedoksi, että oma sormukseni on timanttinen niin kuin mikä vain sormus. Timantin tason tiedän vain minä mieheni ja kultaseppä, joten se asia ei näy päälle saako mieheni työtttömyyspäivärahaa vai useita tonneja kuussa. Eli koolla ei ole väliä vaan tietoisuudella.

Toisaalta, kenen palkka on vakio koko elämän ajan? Vaihdetaanko sormus aina uuteen palkankorotuksen jälkeen? Ja kuka on niin kiiltävän perään että jaksaa miettiä jotain sormuksia ja niiden hintoja; harakat?

Vierailija
40/58 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormus, että tuntuu rahapussissa! Se jotenkin vain kuuluu asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi