Olispa kiva että Satuhäät-ohjelmassa olisi kerrankin kunnon Satuhäät!
Sellaiset, että oikeasti voisin olla kade.
Oikeen unelmahäät, eikä tämmösiä ihmetyyppejä joka jaksossa....
Kommentit (17)
Wt-paskahäillä saa paremmat katsojaluvut.
Vierailija kirjoitti:
Wt-paskahäillä saa paremmat katsojaluvut.
😂😂😂👍👍👍
Voi kun kaikki av-mammat oltais muinoin saatu kutsu Totti ja Tanja Karpelan häihin! Pukukin oli kuin kermakakku.
Kuule, ei ne unelmahäät takaa mitään. Meillä oli vuosikymmenen unelmahäät. Avioliitto päättyi tosi nopeasti uskottomuuteen. No, olipa kuitenkin sellaiset häät, mitä muistella.
Ei ne ihmiset, jotka isoilla budjeteilla järjestää unelmahäitä halua tyrkyiksi julkisuuteen. Voin vaan kuvitella, mitä otsikoita meistäkin olisi sitten tehtailtu.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään onkin oikein Unelmahäät!
Unelmansa kullakin:) Mutta kyllä sille ohjelmalle sopivampi nimi pitäis keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei ne unelmahäät takaa mitään. Meillä oli vuosikymmenen unelmahäät. Avioliitto päättyi tosi nopeasti uskottomuuteen. No, olipa kuitenkin sellaiset häät, mitä muistella.
Ei ne ihmiset, jotka isoilla budjeteilla järjestää unelmahäitä halua tyrkyiksi julkisuuteen. Voin vaan kuvitella, mitä otsikoita meistäkin olisi sitten tehtailtu.
Kuinka suuri iso budjettinne oli?
Minä rakastan häitä, kaikenlaisia häitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTpaskahäät
Unelmahäät ovat varmaan jokaiselle erilaiset. Olen pieni ja pyöreä enkä ikinä voisi kuvitella laittavani ns prinsessamekkoa kun näyttäisin siinä sitten kermakakulta. Lisäksi maistraatti ja pienet häät ovat meidän juttu mennään nopeesti maistraatissa ja kutsutaan lähimmät paikalle huom vain lähimmät emme sellaisia jotka ovat riidoissa. Meille tulee ehkä 10 käymääm. Ei enempää puolison suku vain ja minun serkku ja hänen mies. Siinä ne tais olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Satuhäät että Unelmahäät on nimenä sarkasmiin viittaava. Mikä olisi parempi nimi? Molemmissa on tunnusbiisinäkin vähän sarkastinen biisi. Ei kai se sarkasmin haku keltään voi ohi mennä, tuskin edes siellä esiintyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun kaikki av-mammat oltais muinoin saatu kutsu Totti ja Tanja Karpelan häihin! Pukukin oli kuin kermakakku.
Sillon puvut oli hyvin runsaita. Muuten oli varmaan ihan hillityt häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Satuhäät että Unelmahäät on nimenä sarkasmiin viittaava. Mikä olisi parempi nimi? Molemmissa on tunnusbiisinäkin vähän sarkastinen biisi. Ei kai se sarkasmin haku keltään voi ohi mennä, tuskin edes siellä esiintyviltä.
Totta muuten. En osannut yhdistää näitä myötähäpeä häitä mitenkään satuun saati sitten unelmaan. No, taidan olla jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri iso budjettinne oli?
Minä rakastan häitä, kaikenlaisia häitä!
Joitakin kymmeniä tuhansia.
Satuhäiden aiemmalla kaudella oli oikeat satuhäät, pari oli nimeltään Petra ja Joonas. Tulisipa uusintana!
Käyttäjä8154 kirjoitti:
Unelmahäät ovat varmaan jokaiselle erilaiset. Olen pieni ja pyöreä enkä ikinä voisi kuvitella laittavani ns prinsessamekkoa kun näyttäisin siinä sitten kermakakulta. Lisäksi maistraatti ja pienet häät ovat meidän juttu mennään nopeesti maistraatissa ja kutsutaan lähimmät paikalle huom vain lähimmät emme sellaisia jotka ovat riidoissa. Meille tulee ehkä 10 käymääm. Ei enempää puolison suku vain ja minun serkku ja hänen mies. Siinä ne tais olla
Minäkin olen pieni ja pyöreä. Puku tehtiin ompelijalla mittojen mukaan, suunniteltiin minun ylleni. Se oli yhtaikaa näyttävä ja tyylikäs, merenneitomallinen. Korosti vartalon parhaita puolia. Tunsin olevani kuin kuninkaallinen se ylläni ja ihan suoraan joku sanoikin, että ei olisi ikinä uskonut mun löytävän jostain niin hyvin sopivaa pukua.
Valmiina kaupasta en olisi saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Satuhäiden aiemmalla kaudella oli oikeat satuhäät, pari oli nimeltään Petra ja Joonas. Tulisipa uusintana!
https://www.is.fi/viihde/art-2000001165230.html
Ilmeisesti onni ei kuitenkaan kestänyt...?