Toimiva ja väsyttämätön allergialääke siitepölyoireisiin?
Onko sellaista? Histec saa mut melkein tajuttomuuden partaalle ja siinä on vaikuttava aine Setiritsiinidihydrokloridi. Viime vuoden söin Loratadin ratiopharmia ja siinä vaikuttaa loratadiini. Sekin väsytti mua, mutta ei yhtä paljon kuin heinix ja zyrtec. Siihen päälle, kun vielä allergiaoireista johtuva väsymys, joka jatkuu huhti-toukokuusta elokuun loppuun, niin mun kesät ovat yhtä väsymystä ja tekemättömiä töitä.
Kommentit (21)
ja mietin mitä lähden kokeilemaan.
Ap
Samat ongelmat olleet Zyrtecin ym. kanssa, mutta ihmeekseni Aerius toimii hyvin. Kokeile!
toimi viime vuonna kuin junan vessa, mutta tänä vuonna on jo oireita.
Astmalääke n nimeltään montelukast kerk (tms.).
saa reseptillä. Olen käyttänyt monta vuotta. Ei väsytä. Ainoa kuivaa suuta mutta nenä ei vuoda. En ole tarvinnut silmätippoja olenkaan. Voi käyttää myös tavalliseen nuhaan talvella, lääkäri neuvoi ja toimii siihenkiin. Katso loput tuoteselosteesta.
Myydäänkö Suomessa? Ei väsytä ja täällä saa ilman reseptiä, ennen reseptilääke. Vaikuttava aine
(fexofenadine hydrochloride).
Myydäänkö Suomessa? Ei väsytä ja täällä saa ilman reseptiä, ennen reseptilääke. Vaikuttava aine
(fexofenadine hydrochloride).
Ataraxia suorastaan mainostetaan väsyttävänä, eli nuorilla joilla on uniongelmia suositellaan kokeilla Ataraxia.
Sama ongelma - Xyzal:t yms. jo kokeiltu. Ihmetelly useampana keväänä kun väsyttää aivan simona. Ehkä nyt kokeilen tuota Aeriusta, sitä en ole vielä testannut.
Telfast, tosin mulla ei ole siitepölyallergia vaan pölyallergia, mutta telfast ei väsytä yhtään ja on ainakin minulla todella tehokas.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2012 klo 22:02"]
ainakin mainostetaan väsyttämättömänä.
[/quote]Mainostetaanko? Outoa, tuohan on yksi niitä eniten väsyttäviä. Minä kun otan yhten Xyzalin, niin nukun seuraavat 16 h.
Aerius ei väsytä minua, tosin joudun käyttämään tupla-annosta, että saan oireet kuriin, vaikka siitepölyä on ilmassa vielä tosi vähän.
se on loratadiinin joku jalostettu versio. Clarityn eli loratadiini väsytti hiukan, mutta ei merkittävästi.
Telfast eli fexofenadine hydrochlorid on paras. Muita merkkejä on Ratiopharm Fexofenadine. Loppui väsymykset ja aine on todella tehokas allergiaoireisiin. Väsytin aivan liian kauan itseäni huonoilla antihistamiineilla. Pahin on setiritsiini eli Histec yms. Olen kuin huumattu väsymyksestä ja tokkuraisuudesta vielä aamulla, jos olen ottanut setiritsiiniä illalla. Levosetiritsiini väsytti myös ja Kestine. Desloratiini väsytti vähemmän, mutta ei tehonnut enää allergiaoireisiini. Tehoton antihistamiini oli desloratiini.
Kestine. Jos nyt puhutaan sellaisista mitä saa ilman allergiatutkimuksia ja diagnoosia. Kalliimpaa kuin setiritsiini mutta maksan mielelläni kun kerran auttaa mulle.
Sanoitkin näköjään että Kestine ei toimi sulla. Mulla se toimii. Ei kai sun auta muu kuin mennä lääkärin puheille.
ainakin mainostetaan väsyttämättömänä.