Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-v ei suostu syömään ruokaa, jonka söi eilen, koska oli kinder-muna jälkkäriksi

Vierailija
27.02.2012 |

nyt se istuu tuolla ja haukkuu mun kakkaa ruokaa. Saa istua vaikka koko illan mun puolesta

t: hirviöäiti

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni nyt ihan yli hilseen. Miten voi syödä ruoan, jonka on jo eilen syönyt siksi, että oli kinder-muna jälkkäriksi? Vai eikö siis suostu syömään, koska tänään ei ole jälkkäriä? Jos näin, niin annahan olla syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kakkaahan se on jos se on eilen syöty?!?!?!?!

vai mitenhän se asia oikeasti meni...?

Minun 9-v mököttää koska pakotan sen päättämään mitä se harrastaa ja mitä ei...

Vierailija
4/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täksi päiväksi, joten söimme samaa ruokaa myös tänään. Eilen söi ruuan, koska halusi jälkkärin. Tänään ei syö.

Mutta, asia nyt vain on niin, että se ruoka syödään tänäänkin

ap

Vierailija
5/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänäänkö on samaa ruokaa kuin eilen, ja ei suostu syömään kun ei ole jälkkäriä? Vai? Anna istua, ärsyttää nirsot kakarat.

Vierailija
6/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sen tarvi itse päättää mitä harrastaa! Aika pieni tollaisiin päätöksiin.

Vierailija
7/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeita. Meni sängyn alle piiloon ko piti lähteä. Nyt miettii haluaako jatkaa, koska en ala joka kerta taistelemaan lähdöistä.

Siis ei halua lähteä ja huutaa ja möykkää. kun on pakotettu niin sitten on matkalla jo ihan hyvän tuulinen ja treenien jälkeen tosi onnellinen ja iloinen. Nyt vaan taas venyi niin, ettei ehtinyt, niin ei lähdetty ja siitä ilosta on kotona eikä kavereilla ja miettii mitä haluaa jatkossa asian kanssa tehdä.

Kävi kyllä jo sanomassa, että hän haluaa tämän kauden jatkaa kaikkia kolmea harratusta. Treenejä on myös kolmena päivänä, eli ei kaikki vapaa-aika mene treeneihin.

Vierailija
8/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei pysty syödä"-laulua ja mun vereni kiehuu ja itkettää. Taidan lähteä kohta ostamaan suklaata ja jättää sen laulelemaan keskenään

ap

Vierailija
9/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei pysty syödä"-laulua ja mun vereni kiehuu ja itkettää. Taidan lähteä kohta ostamaan suklaata ja jättää sen laulelemaan keskenään

ap

Yritä jaksaa!! Se suklaa kyllä varmasti helpottais...

Vierailija
10/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täksi päiväksi, joten söimme samaa ruokaa myös tänään. Eilen söi ruuan, koska halusi jälkkärin. Tänään ei syö.

ap

äläkä anna periksi.

Vierailija
11/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen päättää mitä syödään ja lapsi paljonko syö. Korjaa ruoka pois ja seuraava ruoka on sitten iltapala. Käy kävelyllä ja hae itselles vähän suklaata niin helpottaa.

Toisaalta, eihän aikuisetkaan tykkää kaikista ruoista. Itse koitan laittaa pöytään aina jotain mieluisaakin, vaikka salaattia tms. ettei vaan pahaa ruokaa kahtena peräkkäisenä päivänä.

Vierailija
12/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta kertaa peräkkäin. Joten pakastan tai lämmitän itselle ja lapsille spagettia ja raejuustoa...

ja jos ei kelpaa niin seuraavalla ruualla sitten on jotain muuta. Eli tuossa tapauksessa iltapalaksi olis mannapuuroa, koska sitä syövät.

t: harrastusvaivaisen äiti

Vierailija
13/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisen tulee pystyä syömään kaksi päivää samaa ruokaa, halusi tai ei.

Koko viikkoa ei tarvitse, mutta kaksi päivää on niin lyhyt aika + kaikkia ruokia ei voi pakastaa järkevästi.

Meillä syödään aina keittoja kaksi päivää putkeen, usein myös makaronilaatikkoa, koska niitä on niin helppo tehdä iso määrä kerralla.

ap:n lapsi yrittää nyt vain selkeästi kalastella itselleen tänäänkin kinderiä jälkkäriksi :)

Vierailija
14/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 18v, 11v, 9v, ja 1 veen äiti

Vierailija
15/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vollottamiseen. Itkee kun on kuulemma nälkä. Sanoin että sepäs kiva kun sattuu olemaan toi ruokakin edessä.

Ostin suklaata. Tein 11-v esikoiselle iltapalan olkkariin ettei sen tarvii syödä ton vinkujan kanssa. Huusin keittiöstä että ottaako esikoinen suklaata jälkkäriksi. Olen kauhea, myönnän.

ap *lääkitsee daim-levyllä*

Vierailija
16/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

äläkä anna periksi.

Mee vaikka viereen rallattelemaan

"Ei en jaksa kuunnella,

syö ruokas, kakara!"

ja pidä vaikka kädet korvillas. Eiköhän se siitä! Hupaisia tapauksia nuo.

Vierailija
17/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vaikeeaa syödä eilen syötyä ruokaa !!!

Vierailija
18/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tosin tietää sen itsekin. Ole sinä aikuinen, 9v ei siihen pysty. Mullakin on 9v kotona.

Itse laittaisin lapsen omaan huoneeseen huutamaan, muut söisi keittiössä ja syömään saisi tulla kun on lopettanut huutamisen. Ruoan korjaisin pois esim. puolen tunnin kuluttua, jos ei ole siinä ajassa rauhoittunut.

vo Huusin keittiöstä että ottaako esikoinen suklaata jälkkäriksi. Olen kauhea, myönnän.

ap *lääkitsee daim-levyllä*

Vierailija
19/19 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi anteeksi huonoa käytöstään. Kyllä oli helvetti vaikeeta!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme